Toon posts:

Een ding dat ik niet leuk vind aan Topix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.. of waar het ook aan ligt :

Als ik een stukje smilie art maak en ik preview dat, dan werkt het perfect. Als ik het dan echter submit is het in het topic zelf na een maar regels al afgebroken.

Waarom is dat?

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik denk een restrictie? Zodat men niet kan smileybomben.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Mja .. nou kan ik met vage iframes gaan kloten en eerst html-pages met source van smilies gaan bouwen. Want opgeven .. wa's da? :P

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Misschien omdat smiley-art?? nogal lame is en zelfs de vetste comp nog op z'n bek kan laten gaan. Kun je beter een linkje plaatsen met je smiley html.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dat valt best wel mee hoor..

Hallo en dat soort woordjes in Smileyart zijn echt nog wel te doen, zelfs HlpDsK Pc houdt het vol.. Nou dat zegt wel een hele boel hoor ;)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:49

Exterazzo

Qeasy

Hehe smileyart is iets anders als een smileybom hoor. Maar ik heb het niet geprobeerd maar dat is dan idd een nare beperking (/feature) van het Topic forum!

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 14:25 schreef Timpie2000 het volgende:
Dat valt best wel mee hoor..

Hallo en dat soort woordjes in Smileyart zijn echt nog wel te doen, zelfs HlpDsK Pc houdt het vol.. Nou dat zegt wel een hele boel hoor ;)[/quote]Ja precies. Het gaat om iets dat ik zelfs nog makkelijk kan zien. Geen veld met 10.000.000 smilies ..
Pagina: 1