Toon posts:

ASUS a7v266c

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude mobo is dood.
Nu ga ik een andere kopen, kent iemand de asus a7v266 c (voorheen had ik een a7v266-e)?? Is dit een achteruitgang of juist een vooruitgang???

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Waarom niet de 333 versie, is imnmers de opvolger van de 266 met eigenlijk dezelfde layout, maar met usb 2.0 ?.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
nee, want ik heb geen 333mhz geheugen en die is te duur. Ik ben maar 15 hoor...
Maar hoe zit ut nou met dat mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Of dit mobo:
Gigabyte GA-7VTXE+ VIA KT266A Socket A U133 Sound DDR

Verwijderd

je kan gewoon die geheugen gebruiken :+

Verwijderd

Topicstarter
dat maakt mij niets uit: als ie maar goedkoop is en net zo goed als die andere

DIE 333 versie is gewoon te duur voor mij, (mijn vader betaald m nu, aangezien ik nu geen geld heb)

Verwijderd

mijn broer had ook 333 ddr gekocht maar hij kon gewoon gebruiken op 266 chipset en andersom kan het ook

Verwijderd

dan neem je epox die zijn goed overclockbaar en stabiel en goedkoop

Verwijderd

...Is dit een achteruitgang of juist een vooruitgang???
als je naar official website van asus gaat, dan zie je meer specs over dit mobo.

http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v266-c/overview.htm

http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v266-e/overview.htm

als je goed leest, is dit 2 mobo geen "verschil" kent. Behalve a7v277-e (optional) een RAID controler heeft. dus als je op je kapote mobo geen RAID controle hebt, dan is voor jou een "break even" als je a7v266-c koopt.

voor de rest zijn ze gelijk (via chip, aantal geheugen banken, etc...)

en oh ja, als je goed naar de pic kijkt, dan zie je op a7v266-c de northbridge hebben ze chip-cooler zonder fan. ik zie dit als een voordeel (nog minder last van "geluid overlast" + stoffen ). :)

trouwens, hoe heb je voor elkaar gekregen je mobo tot dood hebben gejaagd?? :? ik heb nog een a7v266 (chipset kt266 dus) en die draait 24 uur x 7 dagen 100% stressed en heb nog steeds een stabiele mobo.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Vooruitgang of achteruitgang, check de Asus site, daar staan de beide borden wel incl. specs.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.