Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
haha een tekendocent (hts) had ooit eens de bedrading van zijn mg vervangen, tijdens de les stond de auto uit te fikken. blijkbaar was het niet helemaal goed gegaan 
maar wat denk je van de spullen in je audio apparatuur zelf. zijn die van goede kwaliteit?
ik denk dat bv kwaliteit van luidspreker kabel belangrijk is omdat dat langere lengtes zijn.
maar wat denk je van de spullen in je audio apparatuur zelf. zijn die van goede kwaliteit?
ik denk dat bv kwaliteit van luidspreker kabel belangrijk is omdat dat langere lengtes zijn.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
De storing van al het metaal eromheen is dan weg
bij je versterker gaat er flinke spanning doorheen, als je dan een dun draadje pakt, dan fikt dat door
¯\_(ツ)_/¯
Een goede kwaliteit _kan_ helpen om storingen te voorkomen omdat ze beter afgeschermd zijn. En als je (echte) high-end spullen in je auto hebt moet je natuurlijk niet beknibbelen op de bedrading.
Ik heb zelf overigens eoa hema kwaliteit tulp van radio naar versterker achterin. (doet het prima)...
Ik heb zelf overigens eoa hema kwaliteit tulp van radio naar versterker achterin. (doet het prima)...
Wise enough to play the fool
Verwijderd
het _kan_ helpen, maar uh voordat je het hoort dan moet je toch wel vrij 1337 spul hebben...
Dat kwam niet door de bedrading hoorPipoDeClown schreef op 17 augustus 2002 @ 10:13:
haha een tekendocent (hts) had ooit eens de bedrading van zijn mg vervangen, tijdens de les stond de auto uit te fikken. blijkbaar was het niet helemaal goed gegaan
Verwijderd
eerder polen omkeren ofzo of de verkeerde stekker aan de boxen uitgang hangen (accu ofzo
)
Pagina: 1