Nut van goede bedrading in de auto

Pagina: 1
Acties:

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Topicstarter
Ik vraag me af wat het nut is van goede (dure!) bedrading in de auto.
Ik snap goed dat er fatsoenlijke bedrading in moet om storing te voorkomen maar wat heeft he tvoor nut voor het geluid als de bedrading in de radio en op de iso connector van gewone kwaliteit is...

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

haha een tekendocent (hts) had ooit eens de bedrading van zijn mg vervangen, tijdens de les stond de auto uit te fikken. blijkbaar was het niet helemaal goed gegaan ;)

maar wat denk je van de spullen in je audio apparatuur zelf. zijn die van goede kwaliteit?
ik denk dat bv kwaliteit van luidspreker kabel belangrijk is omdat dat langere lengtes zijn.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
De storing van al het metaal eromheen is dan weg :?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

bij je versterker gaat er flinke spanning doorheen, als je dan een dun draadje pakt, dan fikt dat door

¯\_(ツ)_/¯

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Een goede kwaliteit _kan_ helpen om storingen te voorkomen omdat ze beter afgeschermd zijn. En als je (echte) high-end spullen in je auto hebt moet je natuurlijk niet beknibbelen op de bedrading.

Ik heb zelf overigens eoa hema kwaliteit tulp van radio naar versterker achterin. (doet het prima)...

Wise enough to play the fool

Verwijderd

het _kan_ helpen, maar uh voordat je het hoort dan moet je toch wel vrij 1337 spul hebben... :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

PipoDeClown schreef op 17 augustus 2002 @ 10:13:
haha een tekendocent (hts) had ooit eens de bedrading van zijn mg vervangen, tijdens de les stond de auto uit te fikken. blijkbaar was het niet helemaal goed gegaan ;)
Dat kwam niet door de bedrading hoor >:) })

Verwijderd

eerder polen omkeren ofzo of de verkeerde stekker aan de boxen uitgang hangen (accu ofzo ;) :P )
Pagina: 1