[auto] Andere radio, boordcomp. props.

Pagina: 1
Acties:

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
Heb een seat ibiza, met zo'n boordcomputer erin dat b.v. gelijk radio en climate control is. Maar die radio is superslecht , werkelijk huilen ( is ook nog eens alleen cassette ). Nu wil ik daar of verstekers en anders speakers aanhangen, of gebruik maken van mijn eigen radio. Maar ik kan nergens in de boekjes of op internet vinden of de seat radio een versterker uitgang heeft. Of kan ik beter de kabels eruit halen en die bijvoorbeeld aan mijn eigen radio doen en die in het dashboard stoppen ofzo ? Iemand ervaringen ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Je kunt altijd de speakerlevel inputs (of een externe converter) gebruiken om een versterker op een bestaande radio aan te sluiten.
Als je ook CD/MP3 wilt zul je denk ik beter af zijn met het vervangen van de bestaande radio door een radio met cd speler naar keuze. Je kunt er dan ook een kopen met RCA uitgangen.

Je kunt bij de seat dealer inbouwraampjes kopen om het passend te krijgen (standaard radio is breder dan ISO bij de meeste seats geloof ik - was iig het geval bij de Toledo van een vriend van me, die heeft er nu ook een gewone radio ingezet)