Toon posts:

Grootste Chrash ooit [UT]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aargh,, zit je lekker te spelen, sta je eerste,, gebeurt er dit : (1600x1200...:9 )

Afbeeldingslocatie: http://decramy.mancz.nl/upload/index.php?bekijk=28896401

Hoe is dit onstaan & kan dit voorkomen worden,, dit gebeurt wel eens vaker maar dan niet zo geweldadig, ik heb ook steeds meer last van systeemchrashes (ook al vermeld ergens in topic) maar het zal niet aan het weer liggen dacht ik zo (7 fans).

Heeft iemand dit ook ervaren en zou die zijn sappige chrash mee willen sturen?

:*)

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23
En snapte je ook wat er stond ? :P

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 13:00
Ik speel Tactical Ops en die errors zijn altijd zo lang hoor :?
Niet dat je er wat aan hebt zo'n lange lijst met errors.

Verwijderd

Topicstarter
tja,, ik kon er weinig uit bakken maar dit was wel m'n eerste Grootste chrash in Unreal op een Lan, kreeg erg veel complimentjes :9

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Kon je niet resizen :? :P

Verwijderd

Topicstarter
naar 1024x768 :)

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ik heb er wel eens een gehad, waarbij het ok-knopje tot onder het scherm zat en de titelbalk niet hoger kon :P

offtopic:
Wat doet dit in OH?

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
gewoon ff UT reinstallen, als je dit vaker krijgt :), dit heb ik zo vaak gehad

Verwijderd

Topicstarter
gwappig,, de resolutie van die monitor stond op 1280x1024, dus het was een behoorlijke foutmelding,, Ik moest er uiteindelijk wel om lachen dat ik toch 3rdes was geworden van de 6de.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Zelfde crash heb ik ook vaak gehad op m'n Abit BE6 met een Celeron 566@850. Teruggezet naar ongeveer 700MHz, en deze melding nooit meer gezien.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
ik draai op een non oc-systeem & heb nog nooit te hoeven herinstalleren (wat heeft het voor zin om dat spel opnieuw te installeren? alles info is het zelfde... :?) en heb erg vaak vastlopers wanneer ik een server host voor minimaal 6 man, dan krijg ik een locked systeem, kan nog wel schieten, maar kboard is totally locked. daarna terugkeer in windoes & zo'n melding. erg jammer, tevens is er ook de DX 8.1 versie van unreal tournament , kleine patch die 'm op dx8.1 laat draaien maar engine is erg slecht geconfigureerd zodat het op een 1200mhz Athlon / GF3 ti500 nog loopt te haperen :? :? Ziet er btw erg goed uit met die patch :9.

Verwijderd

dit is geen hardware probleem, heel normaal met een oude windoos install. Als je het vaker hebt, UT reinstall of zelfs clean install van windows.

Verwijderd

hee, zo'n mooie warning heb ik ook al meerdere keren gehad :D

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Dat heb ik ook regelmatig gehad in Unreal. Hoewel het mooie spellen zijn liggen ze op technisch gebied nog wel achter op de meesters van de 3D shooter: ID.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• LopeZ
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Hoort in SP, die crashes heb ik ook regelmatig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.