Goh, hoop reacties ineens

En bedankt

Ik geef toe dat ik weinig afweet van photoshop maar het is toch raar dat als je een plaatje gewoon als jpg opslaat dat ie groter wordt dan bv. een bmp of png...
En waar zie jij mij photoshop de schuld geven

Ik constateer alleen een feit, waar het precies door veroorzaakt wordt weet ik ook niet..
Maargoed, toch bedankt voor je late reactie op iets wat al afgesloten was in dit topic

erkens schreef op 19 augustus 2002 @ 09:51:
[...]
Is er
dan nog een verschil tussen die uploadicons en webicons

nee toch!
Want kijk als je webicons gebruikt zou je die bijvoorbeeld aan een php scriptje kunnen hangen waardoor je een dynmisch icon creeerd, en dat gaat dan niet meer he? En je hoeft natuurlijk geen icon te gebruiken

Natuurlijk wel!
Die webicons zijn er met name zodat modemmers ook icons kunnen zien zonder dat ze steeds een plaatje van max. 100 kb per user hoeven in te laden..
Daarom zeg ik ook, laat die uploadicons lekker zoals ze zijn maar voeg een mogelijkheid toe om ook webicons op een t.net server te zetten.
En wie zegt dat iedereen met een webicon ook gelijk maar een php-scriptje gebruikt

Dat lijkt me wat overdreven..
Renegade schreef op 19 augustus 2002 @ 10:11:
Mag ik dan eens vragen waarom de maximum grootte veranderd is?
Mijn huidige webicon is namelijk groter dan 10 KB (28.9 KB om precies te zijn). Dat merkte ik al toen ik mijn icon probeerde te uploaden naar de testversie van React. Bij de overzetting is ie echter gewoon meegekopieerd, ondanks dat ie groter is dan de nieuwe limiet (niet dat je me daarover hoort klagen hoor

).
Heb jij een uploadicon dat zo groot is 
Ik zie nl. nergens in de naam dat ie bij de icons hier op de server staat.
Nee, jouw icon is echt 5,1 kb, dat is je webicon, die staat op een andere server