Toon posts:

Kan geen DivX ofzo kopiëren...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier een echt raar probleem:

Ik download een film (om het even welke, ik heb het bij allemaal), ik extract die (winrar/winace). En na rarfile r36 geeft die gegarandeerd fouten.

Fouten zoals "harde schijf vol" (40G vrij!), "cannot read from input file" (maar dan druk ik op 'opnieuw' en dan doet hij gewoon verder. Dan nog een foutmelding is "cannot find specified file" (en hij duidt een bestaande file aan!).

Voorts kan ik geen isos/filmen kopieren > 500M, daar geeft die gegarandeerd een fout op.

Waar aan kan dat liggen?

Amd XP 1800+
512Mb DDR 2700 van Samsung
MSI KT3 Ultra
Maxtor ATA 133/7200 rpm/80G
Windows 2000 Professional/Windows XP

Dank alvast

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Problemen met je filesystem ?
Of schijf die bad clusters aan het krijgen is ?
Als is een uitgebreide scandisk gedaan ?

Laatste via 4 in 1 drivers geinstalleerd

[ Voor 0% gewijzigd door Tomsworld op 17-08-2002 02:26 . Reden: Thans blackd ff vergete, via :( :X ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
problemen met filesysteem: NTFS-systeem, non compressed... Denk het niet
Bad clusters: 2 nieuwe schijven (zelfde type, andere winkel +- 1 maand tussen, zelfde problemen)
uitgebreide scan: ja & ook low level format
4in1: ja

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ik had laatst ook iets dergelijks. Allerlei corrupte downloads/zips. Dat dacht ik tenminste. Maar op mijn 2e systeem ging alles wel goed.
Dus alles teruggeklokt naar default-speed. Niks hielp.

Bleek aan een brakke netwerkkaart te liggen; als ik iets had gedownload op mijn eigen bak (via mijn LAN) dan was de zaak corrupt, op een andere PC dus niet.

Netwerkkaart vervangen, probleem opgelost.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 16:37

Kristof

is een Belgisch product

als je filmpjes download in rar formaat, neem ik aan dat er ook een sfv file bijzit. Kijk jij na of alle files volledig en zonder crc errors binnengekomen zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door Kristof op 17-08-2002 03:26 . Reden: typo ]

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Topicstarter
netwerkkaart: ik heb al verscheidene geprobeerd, en het is niet dat die corrupt zijn. De bestanden zijn OK!! Dat is het raarste van heel de zaak, het is precies alsof die bestanden ineens ontoegankelijk worden ofzo. Maar het is pas rond de 4-500M dat die fouten zich voordoen, en dan ook nog niet altijd.

SFV= altijd ok (allee ja, toch bijna altijd :) )

• Robber
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 00:19
Is dat onder windows 2000 of ook onder XP?

McLaren \o/

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:14:

[...]

Voorts kan ik geen isos/filmen kopieren > 500M, daar geeft die gegarandeerd een fout op.

Waar aan kan dat liggen?

[...]
Ik denk dat ik hier misschien wel een antwoord heb. Heb je de Microsoft E-Commerce update gedaan? Zo ja, zoek dan even het Q-nummer op op de m$ site, weet em niet meer, sorry, en deïnstalleer die. Als het goed is moet je dan weer files >500mb kunnen kopieëren :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
onder windows 2000 EN XP, niet geprobeerd onder 9x of linux

En nee, geen M$ Update gedaan (ik gebruik Win2k, SP2)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

hmmm... kun je me de fotumelding misschien geven die je krijgt bij het kopieëren, als er eentje is ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Kan [naam bestand] niet kopiëren: Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de gevraagde service te voltooien.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
Die melding krijg je bij mijn weten als je gewoon dubbeklikt op een ISO bestand. Dan wil windows het namelijk zelf uitpakken, maar dat kan hij natuurlijk niet ( :Z ).

Verder weet ik het ook niet hoor.
Pagina: 1