ST: EF 2 word TNG ipv VOY!!! :D

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
De meesten zullen denken waar the hell heeft die }:O het nou over, maar de echte startrek-games fans zullen nu een gat in de lucht springen...

Want startrek Elite Force 2 word niet in een voyager omgeving afgespeeld, maar in een the next generation omgeving, dwz, ik kom mezelf zeker tegen :) .

Daarnaast nog wat meer info op gamers.nl:
http://www.gamers.nl/nieuws/14279

Omg ik kan niet w88 tot dit spel uit is :9~

Steam

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14
Nee ik zelf zit er ook op te wachten .. want deel 1 en update heb ik hier ook liggen :)

En ik heb me daar ook wel een tijd mee vermaakt :P

Dus zal ik dat met deel 2 ook wel gaan doen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
FU met je TNG omgeving, VOY ownt u!

(sorry)

• pica
NOT :P

Steam

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Toen ik de topictitel zag... :? :D
Nee ik ben niet zo'n Startrek fan, ook geen Starwars fan, maar je weet zelf wel...heb me erg vermaakt met Jedi Knight 2.
Maar ben hier best benieuwd naar....veel gehoord over deel 1.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

"Elite Force 2 wordt 1,5 keer zo lang als zijn voorganger"

Anderhalf keer nix is nog steeds bijzonder weinig. :P Niet dat EF een slecht spel was, maar helaas wel korter dan m'n kleine teen. Wandelde er in zes uurtjes doorheen, en da's niegoe :X

En over de kwaliteit van de ST series zal ik maar geen uitspraken doen, want dan krijg ik misschien een hele horde Picard / Riker / Janeway / Two of Double D fanboys achter me aan. :+

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Dat 't door Ritual wordt ontworpen is wel beter. Als Raven ergens slecht in is is 't levels ontwerpen. Wat zij produceren zijn altijd lineaire recht-toe-recht-aan levels, met een minimale hoeveelheid zoekwerk. Nogal saai. Ritual daarentegen is gezegend met zeer talentvolle leveldesigners. Zoals de Levelord. Nuff said.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sweet.. Elite Force 1 was erg leuk (alleen erg kort inderdaad)

En TNG is natuurlijk veeel koeler dan Voyager :)

• pica
Bigs schreef op 17 augustus 2002 @ 02:33:

Iemand die het begrijpt :P .

Steam

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ST EF 3 met TOS crew? }>

Anyway, ben erg blij dat EF2 met TNG crew is :D TNG vind ik gewoon een van de beste :)

C:\>_

Verwijderd

Picard ownt Janeway, 'nuff said :P

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 08:33:
Picard ownt Janeway, 'nuff said :P
Idd, maar of Kirk Picard 0wnt laat ik ff achterwegen :P :X

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 19:23

Sponge

Serious Game Developer

Devil N schreef op 17 augustus 2002 @ 02:27:
Dat 't door Ritual wordt ontworpen is wel beter. Als Raven ergens slecht in is is 't levels ontwerpen. Wat zij produceren zijn altijd lineaire recht-toe-recht-aan levels, met een minimale hoeveelheid zoekwerk. Nogal saai. Ritual daarentegen is gezegend met zeer talentvolle leveldesigners. Zoals de Levelord. Nuff said.
Was Heavy Metal:Fakk2 ook niet van Ritual (entertainment) met die toch-wel-lineaire maps?

Verwijderd

DroogKloot schreef op 17 augustus 2002 @ 02:23:
"Elite Force 2 wordt 1,5 keer zo lang als zijn voorganger"

Anderhalf keer nix is nog steeds bijzonder weinig. :P Niet dat EF een slecht spel was, maar helaas wel korter dan m'n kleine teen. Wandelde er in zes uurtjes doorheen, en da's niegoe :X
Inderdaad. Ik heb het spel bij een vriend van me in een ruk uitgespeeld in amper een dagje. Bovendien was het spel mijns inziens ook wat te gemakkelijk, zelfs op hard (alhoewel in de eindbaas dan wel disproportioneel moeilijk wordt). Het spel zelf was grafisch goed geslaagd, behalve dan de gezichten van de NPC's, maar dat blijkt opgelost te zijn in deze versie. Ook de AI van de hulpjes had beter gemogen.

Ik ben zelf nooit een echte Voyager fan geweest (eerder DS9, en ik blijk zowat de enigste te zijn die deze reeks de beste uit het Star Trek universe vind :?), maar eigenlijk boeit het mij niet zo erg in welke reeks we zitten: als het maar Star Trek is met veel maffe wapens en een leuk verhaal.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Bigs schreef op 17 augustus 2002 @ 02:33:

* CU2morO slaps Bigs around a bit with a large trout

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Elite Force heb ik uitgespeeld, maar persoonlijk vond ik die andere ST game die rond dezelfde tijd uitkwam met een unreal engine (ds9) toch iets beter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 09:28:
[...]

Inderdaad. Ik heb het spel bij een vriend van me in een ruk uitgespeeld in amper een dagje. Bovendien was het spel mijns inziens ook wat te gemakkelijk, zelfs op hard (alhoewel in de eindbaas dan wel disproportioneel moeilijk wordt). Het spel zelf was grafisch goed geslaagd, behalve dan de gezichten van de NPC's, maar dat blijkt opgelost te zijn in deze versie. Ook de AI van de hulpjes had beter gemogen.

Ik ben zelf nooit een echte Voyager fan geweest (eerder DS9, en ik blijk zowat de enigste te zijn die deze reeks de beste uit het Star Trek universe vind :?), maar eigenlijk boeit het mij niet zo erg in welke reeks we zitten: als het maar Star Trek is met veel maffe wapens en een leuk verhaal.
je bent zeker niet in de meerderheid, maar toch is het wel een leuke serie. Voyager vind ik wat slap worden, TNG is tot nu toe de beste vind ik. enterprise kan ik niet over oordelen(hopelijk binnenkort wel :) )

• pica
HitmanWVU schreef op 17 augustus 2002 @ 10:50:
Elite Force heb ik uitgespeeld, maar persoonlijk vond ik die andere ST game die rond dezelfde tijd uitkwam met een unreal engine (ds9) toch iets beter.
Fallen :) .

Mijn rijtje qua st:

1. tng
2. ent
3. ds9
4. voy
5. tos

Steam

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Als we toch rijtjes gaan maken:

1). DS9
2). TNG
3). ENT

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

4e12) VOY
5e12) TOS

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
ok, waar heeft die }:O het over???

hehehe, nee JP, ik weet wat je bedoeld
hopelijk wordt deze game net zo goed als zijn voorganger (hopelijk zelfs nog beter)
het was een leuke game om te spelen, ook voor de niet ST fans :) (ikke dus)

Verwijderd

Next generation is echt de beste serie van ST aller tijden, JLP is zeker de meeste Koele gast in the entire galaxy. stomme trut van de Voyager, ik heb er nooit gemogen. en die Tuvok is al helemaal een stom politiek correct slecht aftreksel van Jordi/Spock (met ck:?)

• pica
Geordi 8)7

Steam

Verwijderd

Mensen die TOS onderaan pleuren zijn allemaal broekies die die tijd niet hebben meegemaakt dat een draadloze telefoon science fiction was en je rijk moest zijn om een computer te hebben zeker? :P

Ik heb TNG zelfs jaren in de ban gedaan omdat een of andere kale engelse homofiel die goeie ouwe Kirk dacht te vervangen ;) Ik ben inmiddels bekeerd voordat iedereen over me heen valt. Ik blijf er alleen bij dat ze Q weg hadden moeten laten maar daar schijn ik ook alleen in te staan. Ik zit wel met spanning op het 2de seizoen van Enterprise te wachten, ik vond het eerste seizoen erg leuk!

En on-topic, ik ben benieuwd, ik begin eigenlijk wel een beetje genoeg te krijgen van TNG spellen en films...move on goddamnit. Het enige trekkie spel dat ik nog wel eens speel is BotF trouwens, dus ik zal wel geen kenner zijn ;)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-01 12:42
Voyager, The Next Generation, Enterprise ik vindhet allemaal even leuk ;) T' was al wel een tijdje bekend dat het in een TNG setting zou afspelen, (hoewel hij begint in Voyager). En ik ben inderdaad behoorlijk blij dat Ritual het doet :)

1,5 maal 6 uur is inderdaad nog niks :( Je kan het ook als een soort mega lange interactieve episode zien :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik vind Enterprise eigenlijk net iets beter dan de andere series. TNG kan mij nix boeien eigenlijk. Vind daar nix aan.

• pica
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 02:02:
Mensen die TOS onderaan pleuren zijn allemaal broekies die die tijd niet hebben meegemaakt dat een draadloze telefoon science fiction was en je rijk moest zijn om een computer te hebben zeker? :P

Ik heb TNG zelfs jaren in de ban gedaan omdat een of andere kale engelse homofiel die goeie ouwe Kirk dacht te vervangen ;) Ik ben inmiddels bekeerd voordat iedereen over me heen valt. Ik blijf er alleen bij dat ze Q weg hadden moeten laten maar daar schijn ik ook alleen in te staan. Ik zit wel met spanning op het 2de seizoen van Enterprise te wachten, ik vond het eerste seizoen erg leuk!

En on-topic, ik ben benieuwd, ik begin eigenlijk wel een beetje genoeg te krijgen van TNG spellen en films...move on goddamnit. Het enige trekkie spel dat ik nog wel eens speel is BotF trouwens, dus ik zal wel geen kenner zijn ;)
Homofiel?!

Steam

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 02:02:

Iemand die het eindelijk goed heeft :+
TOS rulez :P TNG ook hoor ;)

Maar idd konden ze Q beter weglaten, irritant snertfiguur, en Voyager heeft em helemaal belachelijk gemaakt :{

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

jammer genoeg is dit waar. ;( ST: EF 2 staat nu een stuk lager in mijn verlang lijst.

en BTW, Voyager 0wnt big time _/-\o_

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 21:54

Apache

amateur software devver

DroogKloot schreef op 18 augustus 2002 @ 00:15:
Als we toch rijtjes gaan maken:

1). DS9
2). TNG
3). ENT

.

4e12) VOY
5e12) TOS
DS9 eerst, fuck man, voor die oorlog met de dominion was het nog saaier dan theevisite met m'n tante |:(

TNG
VOY
TOS
DS9
ENT

en das de enige goede volgorde :P

trouwens mij maakt het weinig uit op welk schip, mocht ook op een onbekend zijn, nu is het wel leuker dat je meer met andere federation ships te maken kan krijgen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

1. TNG
2. VOY (ja, echt)
3. DS9
4. ENT
5. Die ouwe... TOS oid :P

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

MrRudi schreef:
Tjah (1), ander tijdsbeeld he? 't Heeft gewoon zo'n sixties-kitch-cult sfeertje... je moet er bij geweest zijn zullen we maar zeggen.

Hetzelfde verschijnsel begint zich trouwens al voor te doen bij het eerste seizoen van TNG... de uitstraling is zo ACHTERHAALD (en dan heb ik het nadrukkelijk niet over de special effects).
Tjah (2), er zijn wel meer dingen in het ST universum geintroduceerd die er beter uitgelaten hadden kunnen worden.

Trouwens, en ik kwoot JLP: Homofiel?!
Hmmm... da's een van de weinige spellen die de Trek license waard zijn. Jammer van de bugs en slecht uitgewerkte interface... Microprose is ook niet meer wat het geweest is.
Apache schreef:
[...]

DS9 eerst, fuck man, voor die oorlog met de dominion was het nog saaier dan theevisite met m'n tante |:(
Ik zou die populistische opvatting helemaal de grond in kunnen trappen, maar ik doe het niet omdat iedereen recht heeft op 'n eigen mening - ook al is die slecht onderbouwd.

Wat DS9, in tegenstelling tot ALLE andere series (op ENT na), heeft is - magisch woord - CONTINUITEIT. Het is geen verzameling losse afleveringen zonder overspannende verhaallijn zoals VOY ( :r ). Een ander element dat DS9 uniek maakt is CHARACTER DEVELOPMENT: na 2 jaar weten we meer over bv. Morn (niet eens lid van de main cast!) dan na 7 jaar over Harry "eternal ensign" Kim. DS9 toont ons een totaal verschillende wereld: niet die ziekelijk perfecte van TNG, maar een grimmigere, donkere, ==>> realistischere <<== waarin gewetensvragen onbeantwoord blijven -- aan de kijker overgelaten dus (bij TNG en VOY wordt *altijd* een antwoord voor je gekozen en vervolgens door je strot gedouwd).

Laat ik het maar niet hebben over het algemene niveau van VOY afleveringen - achterlijk hoge gehaltes onzinnig technobabble, deus ex machinas die aan de lopende band worden gebruikt, resetbuttons, de oneindige hoeveelheid shuttles die dat schip aan boord schijnt te hebben, het compleet tegenstrijdige karakter van Janeway... nah, ik heb voorlopig genoeg gezegd. :)

[/betoog]

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-01 14:40
1: VOY
2: TNG
3: ENT
.
.
.
.
.
.
500: DS9 ( :r )

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Om even op het verhaal van Droogkloot verder te gaan: De DS9 haters moeten gewoon ff de aflevering 'In The Pale Moonlight' kijken. Dit wordt gezien als (een van de) beste afleveringen van de serie. Hierin wordt duidelijk (dmv een ijzersterk verhaal) dat de Federation ook z'n donkere kanten heeft.

Verder is de seizoen 6/7 (5 ook een beetje) verhaallijn schitterend uitgewerkt met als hoogtepunt de laatste 10 (!) uur een groot doorlopend verhaal met meer actie, spectakel en verhaal dan in heel Voyager bij elkaar. Zoals Droogkloot al zei gaat het bij DS9 meer om de karakters, Dukat en Garak (niet eens hoofd karakters) b.v. die tot in de puntjes zijn uitgewerkt terwijl we bijna niets van Harry Kim weten (niet zo'n heel interessant karakter, maar toch...).

Dus DS9 haters, ga je 's wat verdiepen in de serie ipv de serie af te kraken om de eerste paar seizoenen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 11:02

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

TOS :?

specs

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

The Original Series.

Woei! Waar het met de films ook al tiiiijjjden zo is, TNG blijft het gewoon goed doen, nu ook met de games. Het is al jaren mijn favoriete serie. Die game gaat ik scoren als ie uit is :)

Owja: Thank you, commander Data ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Ja, als iemand je grote held eventjes komt vervangen ben je onredelijk ;) een kale Engelse acteur die uit het theater komt is dan dus automatisch homofiel. Ik heb geen idee wat Patrick's sexuele voorkeur is en eerlijk gezegd vind ik het ook niet bijster interessant, ik heb hem inmiddels leren waarderen zoals ik al zei.

En ik ben het eens met de opmerkingen over Botf, maar ik speel het nu nog af en toe en het blijft verrassend hoe verslavend het spel is...je blijft het spelen als je er eenmaal aan begint.

• pica
Hij is getrouwd *D

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:38:
Next generation is echt de beste serie van ST aller tijden, JLP is zeker de meeste Koele gast in the entire galaxy. stomme trut van de Voyager, ik heb er nooit gemogen. en die Tuvok is al helemaal een stom politiek correct slecht aftreksel van Jordi/Spock (met ck:?)
Mee eens. En dat oordeel baseer ik op hoogstens 10 ST's die ik ooit heb gezien.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 02:55:
[...]

Mee eens. En dat oordeel baseer ik op hoogstens 10 ST's die ik ooit heb gezien.
Preeeecies :) :X ;)

Steam

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-01 12:42
DroogKloot schreef op 18 augustus 2002 @ 11:26:

[...]

Wat DS9, in tegenstelling tot ALLE andere series (op ENT na), heeft is - magisch woord - CONTINUITEIT. Het is geen verzameling losse afleveringen zonder overspannende verhaallijn zoals VOY ( :r ).
[/betoog]
100% Met je eens, DS9 staat bij mij niet bovenaan maar vond het toch samen met VOY de leukste series. DS9 vond ik leuk vanwege de continuiteit, het verhaal wat steeds doorliep en goede karakter development.

De eerste 2,5 seasons van VOY vond ik prut, inderdaad veel technobable, en geen boeiende plots. Toch vond ik het ergens tijdens season 3 wel leuk worden. Opeens waren er gevarieerde plots (vooral in de 2 laatste seasons) en de originele karakters. De Doctor met zn creativiteit opeens. 7 of 9, kes die ineens magische powers krijgt. :) En het laatste season vond ik ecth een topper. Ook lijk ik de enige te zijn die Voyager Endgame goed vond :)
Pagina: 1