Toon posts:

Nieuw audio systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Halloa.

Vraagje, ik wilde eens mijn oude stereo gaan vervangen. Maar nu ben ik een beetje rond aan het kijken wat ik kan krijgen voor 500 euro maar dat valt vies tegen.

Nu ga ik het alleen gebruiken voor muziek (verschillende soorten), en had in gedachte iets van 4 luidsprekers +1 subwoofer. (of is dit niet slim???). Het mag een versterker zijn maar ook een receiver dat maakt me niet zoveel uit.

Was aan het denken dat de versterker/receiver iets van 30 Watt Rms vermogen per luidspreker en voor de subw. 50 watt Rms moet kunnen leveren.

Maar ik ben dus bang dat ik voor 500 euro niet veel ga krijgen !!! misschien een midi settje wat aan deze eisen voldoet ?? als jullie iets weten roep dan maar.

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40
Wil je nu een complete stereo set of alleen een versterker/receiver?
Als je een losse versterker/receiver aan wil schaffen, dan zal de subwoofer aansluiting (mits die aanwezig is) nooit eigen vermogen hebben (voor zover ik weet tenminste).
Wil je voor die €500,00 ook nog luidsprekers hebben? Dan denk ik dat je zo uitgezocht bent.

"If it ain't broke, don't fix it!"

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:24

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ff denken.. het kan wel, maar dan moet je gaan kijken naar een mega aanbieding en niet zoveel eisend zijn. Als je nou door spaart kun je bij de meeste winkels als EP of megapool wel voor rond de 650~900 euro een hele set kopen:
Alles in 1:
DVD/CD speler
Tuner
Versterker
Etc
En dan 5.1 speakertjes erbij.

Zeker voor biosgeluid klinkt dat altijd erg geinig moet ik zeggen :)
Magoed.. ms is er voor 500 euro wel eea zonder dvd/cd erin.. maar ms kun je beter dat er meteen bij doen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom 5.1 als je stereo muziek gaat luisteren?

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 20:13

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Ik ben zelf erg fan van Technics.
je zou bijvoorbeeld voor de Technics SA-DX 950 of 1050 kunnen gaan. Dit zijn recievers, en hebben 80W+ uitgangsvermogen. Ze klinken zeker goed in stereo(mits je goeie speakers hebt natuurlijk), een uitgang voor een ACTIEVE subwoofer, en DD en DTS(mocht je dit in de toekomst nog willen beluisteren).

Bij ons kosten deze apparaten:
950: 429
1050: 479

just a thought :)

linkje: http://www.technics.nl/

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat je moet doen is gewoon in een winkel gaan kijken en luisteren. Voor 500 euro kan je net wel een versterkertje en twee losse speakers kopen, of een midiset inderdaad...

maar moet je toch echt zelf beslissen welke :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.