Toon posts:

iemand ervaring met MSN e-mail account?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een vraag voor iedereen?
Wie kan mij helpen. Ik heb een login naam en een password.
Ik probeer dus in mijn hotmail box in te loggen, met mijn login en pass.
Maar hotmail pakt mijn pass niet.
Hoe kan dat? Weet iemand hoe dat kan?
Wie kan mij helpen? Kan het zijn dat iemand in mijn account mijn pass heeft veranderd? Ik weet geen raad meer. Mail box staat veel dingen in wat ik nodig hebt. Wie o wie kan mij daarmee helpen.

Verwijderd

Misschien was je secret question te makkelijk? Dan kan iemand zo je pass veranderen.

Btw ik dacht eerst ook dat ik gehackt was, maar na 5 minuten kwam ik er achter dat ik steeds het verkeerde paswoord probeerde in te rammen. Dus probeer het nog is, weet je zeker dat je het niet veranderd hebt?

Maar doe in ieder geval je secret question beantwoorden, dan heb je je pass zo terug.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik weet het zeker dat het de goeie pass is. Maar is het wel vreemd dat het zo makkelijk gaat. Wat moeten ze nou met mijn e-mail?
Kan iemand hotmail hacken? Dat kan ie voor mij kijken wat ze nou hebben veranderd.

Verwijderd

Nee ze kunnen jou niet hacken. Maar heeft iemand jou is een keer een bestandje gestuurd, en toen je dat opende sloot msn af. Dan kan ie zo jouw pass zien. Flauw virus btw maar wel erg vervelend.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik heb geen idee.
Kan wel, heb zo veel mailtjes gekregen. Maar meestal word de onbekende mails of mails met bestanden gedelete.

Verwijderd

Nee bestanden die je kreeg via msn, via chat dus. Of gewoon je secret question is te makkelijk, zeg is misschien weet ik 'm zelfs. Die moet je dus veranderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 01:53:
Kan iemand hotmail hacken? Dat kan ie voor mij kijken wat ze nou hebben veranderd.
Vast wel, maar niet via GoT aub.

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Hoort deze niet in het grote MSN topic???
Pagina: 1