[XP-f12002] No DirectX8 adapters found

Pagina: 1
Acties:

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi , ik krijg hier met geen mogelijkheid F12002 aan het werk.

Ik krijg na de installatie (waar ie netjes aangeeft dat DirectX 8.1 geinstalleerd is), het volgende scherm te zien bij het opstarten van het spel.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fant0mas/desk/fout.jpg

Ik heb een Geforce2 mx400, en net de laatste detonators geinstalleerd.

Tactical ops, Command & Conquer en UT doen het gewoon wel.

Iemand een idee?

De cd is helemaal in orde, en ik heb het spel al vaker zonder problemen geinstalleerd. Dus waarom nu deze fout? :?

• FabiandJ
  • Niet online
Hmm heb dat probleem hier nog nooit gehad met F1 2002.

Heb je al een format geprobeert ?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dutch3men schreef op 17 augustus 2002 @ 15:37:
Hmm heb dat probleem hier nog nooit gehad met F1 2002.

Heb je al een format geprobeert ?
Nee dat is een lekkere oplossing. Heb je al geprobeerd een flinke trap tegen je moederbord te geven? |:(

Ik zou eens proberen om je videokaartdrivers te uninstallen en dan de nieuwste erop te zetten. Heb je het spel eerder wel werkend gehad?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Dutch3men: dat zijn GEEN oplossingen. Er zijn users die dat serieus gaan proberen dus let even op wat je post graag :)

• FabiandJ
  • Niet online
Heb je die DirectX 8.1 laten installeren door het spel zelf of heb je dat handmatig gedaan ?

Anders moet je eens proberen om F1 2002 eraf te gooien of zo, en dan DirectX 8.1 er handmatig erop te zetten, en dan restarten en dan F1 2002 erop zetten.
Ik weet niet of het helpt maar je kan het proberen.

OK Itsnows ik zou er om denken.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 16:41:
<font color=red>Dutch3men: dat zijn GEEN oplossingen. </font> Er zijn users die dat serieus gaan proberen dus let even op wat je post graag :)
Ja, ik :P

Nah, gewoon een ghostje draaien dan :P .

Steam

• Fantomas
  • Niet online
Dutch3men schreef op 17 augustus 2002 @ 19:34:
Heb je die DirectX 8.1 laten installeren door het spel zelf of heb je dat handmatig gedaan ?

Anders moet je eens proberen om F1 2002 eraf te gooien of zo, en dan DirectX 8.1 er handmatig erop te zetten, en dan restarten en dan F1 2002 erop zetten.

Nou ik had hem al eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd omdat ie ineens die foutmelding gaf.
Dutch3men schreef op 17 augustus 2002 @ 19:34:

Ik heb al geprobeerd om DirectX ergens te downloaden, maar die is alleen maar verkrijgbaar voor Windows 9x en 2000. (en die willen niet installeren op mijn systeem)

De officiele update zit in sp1 voor XP en die is nog niet uit.

En ik draai XP en daar zit toch standaard DirectX 8.1 al in, en volgens mij gaat perongeluk downgraden ook niet :)

Ik heb net trouwens een ander spel geinstalleerd, en daar geeft ie ook al een vage foutmelding met betrekking tot de display drivers.

Het is iig geval wel een vaag verhaal, omdat DirectX 8.1 wel gewoon geinstalleerd is (dat staat tenminste bij de setup).

En omdat de andere spellen het wel gewoon doen (vanmiddag nog effe sturmovik geinstalleerd, en die doet het wel.Maar alleen in open GL)

Enne. mijn XP install is pas twee maanden oud, dus ik heb nog geen zin in een format. Meestal komt dat pas na drie maanden :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je netmeeting misschien es een keer gebruikt? Zoja, nog een keer opstarten en afsluiten.

• FabiandJ
  • Niet online
Heb je al geprobeert het spel te spelen met een andere Grafische kaart als je die hebt.
Messchien kan het namelijk wel aan je kaart liggen of zo.
Ik speel F1 2002 namelijk zelf ook en ik heb nog nooit deze fout melding gehad, dus en hij vraagt behoorlijk wat van je kaart als je het vol wilt spelen. Ik zelf kan het spel goed spelen op mijn Powercooler Geforce 2 GTS/Pro 64MB DDR TV-out maar ik haal dan ook maar 30 fps.

Dus ik wens je suc6
Pagina: 1