Oude Maxtor 30.7 gb verkocht tijd voor een nieuwe! Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb mijn oude maxtor 7200 30.7 gb hd UDMA 100 verkocht voor 80 euro en nu wil ik een goede hardeschijf weer hebben! Ik denk dat het gewoon weer een maxtor word van 80 gb maar je hebt enkele verschillen!

Wat is bijvoorbeeld ballbearing?
En Liquid Ballbearing?

Is de keus van een Maxtor goed en zo ja welk type?

Owjah ik ga hem voor het grootste gedeelte gebruiken voor videobewerking!

Verwijderd

Ik heb 2 maxtors liquid bearing en een Western Digital 800JB. Ik heb de maxtors in raid 0 draaien en de WD als losse schijf op Primaire IDE.
De ball bearing maxtor heb ik ook gehad maar die vond ik rare geluiden maken. Liquid bearings zijn stiller.
De WD is echter stiller, sneller en koeler als de maxtors. Wel iets duurder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 01:01:
Ik heb 2 maxtors liquid bearing en een Western Digital 800JB. Ik heb de maxtors in raid 0 draaien en de WD als losse schijf op Primaire IDE.
De ball bearing maxtor heb ik ook gehad maar die vond ik rare geluiden maken. Liquid bearings zijn stiller.
De WD is echter stiller, sneller en koeler als de maxtors. Wel iets duurder.
ik heb ook de wd 800jb het is gewoon een super hd

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55

Rival24

I'll Be Back

Ik heb 2 IBM's in Raid-0 (2x80GB 120 GXP) deze zijn superstil, en ook vrij goedkoop. Ze zijn sneller maxtors in raid-0. Maar als je geen raid-0 wilt maar gewoon een single schijf dan is de Western Digital het snelst (die met 8mb cache)

Verwijderd

Mijn 40 gig maxtor ata 133 7200 toeren maakt soms nog meer geluid als m'n casefans.Had ik niet verwacht naar jah, maar de Liquid Ballbearing zou wel stiller moeten zijn.Heb er zelf geen ervarong mee, maar dat zeggen de meeste.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, lees even wat reviews.. En wat liquid bearing en ball bearing is kun je prima via de search uitvinden (of via google).

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.