Noob/ newbie taunting

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:24

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ben ik nou de enigste die zich er overmatig aan irriteerd als mensen elkaar noob / newbie noemen (dus niet 1 keer voor de grap maar echt de hele tijd).
Bv bij het kiezen van een usas shotgun bij sof2 ofzo en lopen te zeiken over hun ping als ze worden gekilled en zodra ze jouw killen lopen te blaten I own u !!!!

Mijn broertje vind namelijk dat het hoort bij sof2...??!?! en ik en een vriend irriteren ons er mateloos als we is met zijn 3en spelen!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Conclusie: je wordt te oud ;) Dan ga je je ergeren aan alle puberale sucks/rulez/owns uitlatingen e.d. :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ssst niet waar, ben pas 19.hmmz... das oud in compu land :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vraag maar niet hoe oud Exirion is :X

Verwijderd

I OWN YOU!!!! :p

Verwijderd

jezus wat een noob...
ff serieus, dat soort gedrag is echt triest, maar t meest erge vind ik het excuus: ik moest reloaden...

Ohja en de goede ouwe: LUCKOR..
Datr heb ik echt zo vaak, dan mol ik iemand in mid range ofzo en dan gaan ze luxxor ofzo roepen, echt wtf ik schoot raak en jij niet, wtf luck....

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 00:52:
jezus wat een noob...
ff serieus, dat soort gedrag is echt triest, maar t meest erge vind ik het excuus: ik moest reloaden...

Ohja en de goede ouwe: LUCKOR..
Datr heb ik echt zo vaak, dan mol ik iemand in mid range ofzo en dan gaan ze luxxor ofzo roepen, echt wtf ik schoot raak en jij niet, wtf luck....
Pcies...kijk ik roep ook wel is KUT RELOAD als ik in een reload word gekanld, maar daarna wel ff zeggen nice kill ofzo :)

Die vriend en ik spelen gewoon zo nu en dan voor de lol een potje sof2, mijn broertje speelt 7a 8uur per dag sof2 in clan verbandt. Logisch dat ie wint, maar doe dan niet zo zielig.

En net ook weer ik zeg zo H. je moet is kappen met dat taunten met dat noob en newbie gebeuren, want er zijn ook gedragsregels tijdens het playen en daar wordt dit als zwaar irri ervaren.

Antwoord: Niet zeuren tis maar een spelletje en iedereen doet het.

Echt om te huilen...tis maar een spelletje...vorige week clanmatch gelijkgespeeld en opeens had die excuses dat het niet eerlijk was enzo en was hij woedend....

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Canon23 schreef op 17 augustus 2002 @ 00:42:
Ssst niet waar, ben pas 19.hmmz... das oud in compu land :P
Neehoor, de meeste gamers zijn zo rond de 20 dacht ik :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ohja? Ik ken er meer van 16 dan van 20

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• M@NIC
  • Laatst online: 22-01 10:33
Ik snap precies wat de topicstarter, het klinkt misschien niet lief wat ik ga zeggen, maar...
Het zijn vaak de jongere spelers die zulk gedrag vertonen.
Wat zou het nou dat iemand beter dan je is, wat boeid het als je eens dood door iemand gaat.
Wat boeid het dat iemand een newbie is, dat is iedereen bij elke game geweest :? |:(
(En anders kun je geen engels)

Mja voor mij zijn zulke dingen simpel, gewoon negeren. :)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Daarzit het probleem tis me broertje :/

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Gewoon negeren :P . Skillz pwnt grote bek.

/edit
Ow je broertje.... dan is het helemaal geen probleem... ff de punt van jotti's italiaanse punstschoenen laten voelen... >:)

Steam

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
hehe kan >:)
Nee maar dit topic is min of meer ook aangemaakt om een paar meningen over dat gedrag onder zijn neus te schuiven...

Verwijderd

Wat boeid het dat iemand een newbie is, dat is iedereen bij elke game geweest
En dat zullen er ook een heleboel blijven. Sommigen vatten het spel gewoon niet, hoe vaak ze het ook spelen. Dit tot ergenis van de meer ervaren FPS-spelers.

• M@NIC
Canon23 schreef op 17 augustus 2002 @ 01:39:
Daarzit het probleem tis me broertje :/
Neej juist niet...over het inernet kun je moeilijk iemand een schop geven, IRL wel >:)
Enneuh...word blijkbaar tijd voor je om te laten zien wie ouder is, wie nog op de 386 heeft gespeelt met een monochroom beeldscherm.
En niet als eerste game Counter-Strike had, aanpakken die handel!

Maar het topic word een beetje SG/HK zo :)
Inet> negeren
IRL> tik geven (Niet te hard he ;))
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 01:47:
[...]

En dat zullen er ook een heleboel blijven. Sommigen vatten het spel gewoon niet, hoe vaak ze het ook spelen. Dit tot ergenis van de meer ervaren FPS-spelers.
Juist....er zijn zat mensen die gewoon niet goed in FPS zijn.
Maar al 2 jaar langer dan je spelen....wat is dan een newbie ? he ?
(Trouwens, ik ken iemand die CS al vanaf de eerste versies speelt.
En hij vind het hartstikke leuk, maar is altijd 1 van de ondersten met de scores.
Maar hij heeft grote fun, dus laat 'm lekker)

Maar je hebt ook van die mensen die denken dat ze nooit een newbie zijn geweest, das 100x erger.

Ach..zolang ik geen last van ze heb..Teamkill, blocken ect.
Dan mogen ze van mij gerust mee spelen.

Verwijderd

Een newbie bij mij is NIET iemand die net het spel heeft gekocht en het lekker gaat spelen. Bij mij is het iemand, die het spel al meerdere keren heeft gespeeld en nog niet naar behoren kan functioneren. Vooral in teamgames kan dit tot veel ergenis leiden. RtcW anyone? :) Zo zijn er nog meer spellen, waar misschien JIJ (niet persoonlijk opvatten) wel veel plezier mee hebt, maar je teammates dus ff niet. Het is niet voor niets een teamgame. En tsjah als je voortdurend domme dingen doet (in de rug schieten, geen ammo of health geven of in het ergste geval door je stupidity teammates killed) ben je in mijn ogen een n00b. En dat ben je trouwens ook als je er zowiezo niks van bakt :p hehe. De easy killz zeg maar :) Ksnap ook niet dat mensen het spel nog leuk vinden, als ze voortdurend worden neergeknald. Misschien halen ze hun lol wel uit het feit dat het dan toch lukt om die ene kill te maken. Mja vaak heb je dan ook van die n00bs, die weten dat ze toch niet goed kunnen aimen, en de onmogelijkste dingen gaan doen. Door het hele level met een flamethrower rennen bijv. Of panzeren op onmogelijkste plaatsten. Meer teamkills dan dat je het team helpt :)

• M@NIC
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 02:33:
Een newbie bij mij is NIET iemand die net het spel heeft gekocht en het lekker gaat spelen. Bij mij is het iemand, die het spel al meerdere keren heeft gespeeld en nog niet naar behoren kan functioneren.
Juist, en ik zie 2 groepen mensen die het woord/term "newbie" anders zien.

Groep één: Newbie, nieuw, moet nog dingen leren.
Word niet gebruikt als scheldwoord.
Groep twee: Irritant mannetje die minder 1337 dan jezelf is, moet maar iets anders gaan spelen want hij kan het gewoon niet.
Word wel gebruikt als scheldwoord.
Vooral in teamgames kan dit tot veel ergenis leiden. RtcW anyone? :) Zo zijn er nog meer spellen, waar misschien JIJ (niet persoonlijk opvatten) wel veel plezier mee hebt, maar je teammates dus ff niet.
Mja...sorry hoor maar mensen kunnen eenmaal niet verwachten dat iedereen even goed of beter dan jij of wie dan ook is.
Er zullen altijd minder goede spelers zijn, logisch.
Mja...en dan bestaan er altijd nog private servers.
(En ik trek me hetzelf niet aan, want ik weet hoe ik spellen speel.
Alleen lukt RTCW me momenteel voor geen meter :D :?)
Het is niet voor niets een teamgame. En tsjah als je voortdurend domme dingen doet (in de rug schieten, geen ammo of health geven of in het ergste geval door je stupidity teammates killed) ben je in mijn ogen een n00b.
Juist, sommige games zijn teamgames...maar als iemand nieuw is (zie: newbie) kun je er niet direkt vanuit gaan dat ze direkt alles snappen. (ammo&health)
En over dat teamkillen, daar hoef je echt geen newbie voor te zijn :D
En dat ben je trouwens ook als je er zowiezo niks van bakt :p hehe. De easy killz zeg maar :) Ksnap ook niet dat mensen het spel nog leuk vinden, als ze voortdurend worden neergeknald. Misschien halen ze hun lol wel uit het feit dat het dan toch lukt om die ene kill te maken.
Tja..als iemand dus slechter dan jou is (dus onder aan de lijst) is ie een newbie ?
Das een beetje kort door de bocht, en verpruts imho direkt de hele discussie.
Jammer.

En ik zelf heb nu bv net RTCW gekocht, ik bak er niks van, serieus.
Andere games doek zo mee, nergens last van...maar in RTCW kom ik moeilijk aan m'n points.
Waarom ik het dan nog speel ? Ik vind het wel iets hebben. :+
Tja...ik probeer telkens een nieuwe tacktiek uit in hoop om iets beter te spelen.
Trouwens, heb 'm net 2 dagen en net ff gespeelt, dus wie weet veranderd het.

En dan nog iets, ik vind zo spelen veel leuker spelen dan bv een game waar je goed in bent.
Ik speel bv DoD al vanaf de eerste beta....op één of andere manier vind ik me daar gewoon goed in.
Klinkt erg opschepperig maar mja...word wel vaak eens door een clan gevraagt.
Maar dan speel ik met een soort druk op me....je MOET presteren.
En dat heb ik met RTCW helemaal niet....word ik laatst ? STANDAARD! :D
Mja vaak heb je dan ook van die n00bs, die weten dat ze toch niet goed kunnen aimen, en de onmogelijkste dingen gaan doen. Door het hele level met een flamethrower rennen bijv. Of panzeren op onmogelijkste plaatsten. Meer teamkills dan dat je het team helpt :)
Kijk als ze teamkillen heb je een reden om boos te zijn.
Maar als je een "n00b" tegen komt in the middle of no-where met een flametrower....mja dan laat je 'm toch lekker :?

Enters zijn gratis hoor :+

Verwijderd

Maar als je een "n00b" tegen komt in the middle of no-where met een flametrower....mja dan laat je 'm toch lekker
Does that make sense? Help je daar je teamgenoten mee? Nog een voorbeeldje: Beach: we need an engineer! OMFG there is no engineer. Zulke dommigheden bijv. Of dat het hele team bijvoorbeeld bestaat uit soldiers. No ammo/health. Hoe wil je dan in hemelsnaam ooit een potje winnen :)
Enters zijn gratis hoor
Alinea's bedoel je zeker :p

Edit: btw ik gebruik nooit het woordje newbie. Tis altijd n00b, om de doodeenvoudige reden dat ik niet weet of diegene dus net het spel heeft gekocht of speelt, of dat ie em al wat langer heeft. Maar ja hoe ouder het spel wordt, des te sneller ben je geneigd te zeggen dat het een n00b is. Want wie gaat er nou nog een spel spelen/kopen die bijv al 2 jaar oud is. Oftewel zo iemand bakt er niks van. Voor mij heeft het woordje n00b ook geen betekenis van newbie. Voor mij is een n00b gewoon iemand die er geen ruk van kan.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Het is af en toe een beetje too much.
Sindskort ben ik weer actief in het pc gameswereldje en fora van alle keur en wat ik daar tegenkom van taalgebruik 8)7 . Veelal acroniemen zoals stfu, lmao, rofl en etc. en dan kom je ook nog eens acroniemen tegen die geen acroniemen zijn, maar een wannabe 1337 persoontje heeft er dan maar weer een bedacht en smijt die in je gezicht... en jij maar puzzelen wat het betekent... "Hmm, ik ben zojuist beledigd, maar hoe zwaar?" "Zal ik het vragen wat het betekent? Nee dan ben ik zo'n onwijze n00b :o ". Het is af en toe de meest grote onzin en irritante gedoe wat je naar je toe krijgt geslingerd, maar goed. Het beste wat je kan doen is er langs lezen. Houd in gedachte het zijn pubers waar je mee van doen hebt... omgekeerde psychologie is het sleutelwoord. Zeg dat ze iets niet mogen doen doen ze het en het is veelal aandachttrekkerij van "kijk mij nou jou killen, n00b".
"So, bare in mind you probably were one of those guys" (8>

Specs

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 19:23

Sponge

Serious Game Developer

Persoonlijk vindt ik teamkillers erger (in UT), of mensen die zonder FF je in de rug knallen en daardoor je bijvoorbeeld in de ruimte schieten. Als dat ook 2x gebeurd dan zal ik ze mijn aim eens laten ontdekken. Tig bijna-godlikes zijn door die lui verpest :(

Trouwens, in UT zie je zo vaak niet meer noob gezeur. Misschien minder met insta dan NW, of het ligt gewoon aan de servers. op de ut.tweakers.net server gebeurd het eigenlijk niet bijvoorbeeld... (maar ja, daar zit me ook een groep ;))

Edit:

oh ja de n00bs waarderen de taunts van UT zeer: "Bow down!", "Bow down!", "Bow down!", "I'm the alpha and the omega",etc,etc..

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 03:37:
[...]

Does that make sense? Help je daar je teamgenoten mee? Nog een voorbeeldje: Beach: we need an engineer! OMFG there is no engineer. Zulke dommigheden bijv. Of dat het hele team bijvoorbeeld bestaat uit soldiers. No ammo/health. Hoe wil je dan in hemelsnaam ooit een potje winnen :)

[...]
Ga dan zelf als engi sjeezzz, ik bedoel werk dan zelf ook mee :)
Of je zit in een team net zo eigenwijs als jij op dat moment dat niemand een engi wilt / neemt :P

Verwijderd

SImpel... als je het niet kan dan ben je ook een Newbie :P
Het is gewoon de waarheid :X .... iedereen is een Noob geweest :)

En het maakt mij niet zoveel uit als ze het zeggen :)

• M@NIC
Zien de mensen hier wel verschil tussen "newbie" en "n00b" ?
Volgens mij niet helemaal :X

Verwijderd

kijk jongen, dat heet nou trash talk, en dat is van alle dagen :P

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 12:36:
kijk jongen, dat heet nou trash talk, en dat is van alle dagen :P
Ja.. I 0Wn y000!!!

Weet je wat ook grappig is..
Moet je in Countertrike zeggen tegen iemand die 19 - 1 staat dat ie cheat..
Reactie: n00b.. 99% van de keer. :)

Verwijderd

Dit is ook de grote reden dat ik gekapt ben met team-game fps spellen. Al dat gezeik als je het niet goed in je team doet (soms kan ik het snappen) of gewoon gezeik van de tegenpartij. Vind de sfeer op de meeste servers gewoon kut.

Daarom speel ik nu ook Warcraft 3, tenminste (vaak) in je eentje. Ze zeiken gewoon niet, als je verliest dan hebben hun er een punt bij en zullen ze eerder blij zijn dan zeggen kut n00b I own j00 etc. etc.
En als je dan een team game speeld, dan speel je dat vaak met mensen die je al kent en dan is de kans van geflame kleiner.
Ik heb daar gelukkig nog nooit een game gespeeld waarbij ik dacht $%&%^ eikels

Maar ach, het komt denk ik ook door de mensen die het spelen. Want in de tijd van beta 5 enzo van CS was het gelukkig nog niet zo erg. Dan was het gewoon nice kill als je iemand killde of als je gekilled werd zei die gene niet meteen me 0wnz0rz

Maar ik denk dat je dit bij elke game zal hebben, alen de hoeveelheid van die lamers hangt af van de game type en populariteit denk

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Als ik met mn clanmates speel ofzo "scheld" ik ze ook altijd uit voor newbie enzo en zeggen dat ze lucky zijn als ze me nakken maarja. Das gewoon meer als lolletje bedoeld.
Wat ik irritant vind is mensen die 20x per ronde vragen in welke clan je zit en je ex clans in een map als fy_pool_day ofzo waar je dus echt niet kan tiepen.

dunno

Verwijderd

Ach, dit soort idioten (en idioten die het f-woord gebruiken) moet je gewoon zonder pardon kicken.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik vindt het altijd wel leuk om n00bs uit te schelden / uitgescholden te worden :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

n00b | IA schreef op 17 augustus 2002 @ 13:49:
ik vindt het altijd wel leuk om n00bs uit te schelden / uitgescholden te worden :P
Ja, en je neemt je naam als excuus..

:) B)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
hehe, als mensen schelden en het irriteert je dan moet je gewoon de dood van
betreffende persoon de hoogste prioriteit geven
alleen hem mollen, en dan elke keer een korte opmerking als ie sterft, zoiets van 'hehe you suck'
doorgaans trekken ze dat niet meer dan 1 map
moet je natuurlijk geen n00b zijn, want dan mol je hem niet vaak genoeg, maar ja dan is de opmerking n00b van hun kant ook weer terecht

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ja, met sof2 word je een lamer genoemd als je de usas gebruikt, weet je wat bijna alle goede mensen doen, de andere shotgun en ak47, ak voor long range en shotgun voor close combat, das wel perfect hoor :P

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

het enige waar ik mij aan irriteer in SOF2 (demo dan) is de USAS dat is gewoon een noobgun. totaal geen skills voor nodig beetje richten en knallen maar. meestal als die mensen dan een AK74 ofzo gaan gebruiken bakken ze er geen reet meer van

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GTA3 schreef op 17 augustus 2002 @ 16:00:
ja, met sof2 word je een lamer genoemd als je de usas gebruikt, weet je wat bijna alle goede mensen doen, de andere shotgun en ak47, ak voor long range en shotgun voor close combat, das wel perfect hoor :P
juist. :) ak74 en shotgun is toch wel de beste combo. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

euhm...

hoe zit het als je zelf luck zegt wanneer je mooie moves/kills maakt? :{

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:35:
euhm...

?? wat bedoel je?? als iemand met een USAS een veel kills maakt hoeft hij niet goed te zijn. met een AK47 is dat toch echt wel effe iets anders.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:35:
euhm...

Kijk, dit is nu het verschil tussen leuke spelers en arrogante spelers.
Geen credit opeisen als het geen skill is maar gewoon zeggen: 'I was lucky.."

TOP! _/-\o_

Zulke mensen zorgen iig dat de community leuk blijft voor <insert game>.

Natuurlijk niet te vaak zeggen anders gaat het irriteren ;)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

tuurlijk je gaat toch niet bij elke kill zeggen: I own you of weet ik veel nog meer van die shit?

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Geen enkel wapen is in principe een n00bstick. Bijv. de XM1012 (of iets) in Counter-Strike. Staat bekend als n00b kanon omdat het zo snel schiet. Nou, doe mij een m3 en ik knal em eruit. Het n00b-friendly eraan is dat ie lekker snel schiet. Net als de p90, schiet snel en heeft 50 kogels in 1 clip, maar is wel tering onaccuraat.

Elk wapen heeft een goede en een slechte kant. Als jij een wapen weet te benutten zodat de slechte kant niet meer merkbaar is, dan is dat geen n00bheid, dan is dat vaardigheid. (Doe je best met zo'n automatisch shotgun op bijv. Aztec. Bijna allemaal lange afstand, raak je echt niks.)
Elk wapen zit in een spel om gebruikt te worden, zelfs de bazooka in MOHAA, zelfs de AWP in CS en zelfs de granaatlauncher of shotgun in SOF2.

(dat gezegd, ik gebruik die wapens bijna nooit, behalve de bazooka als ik irritant wil zijn op LAN :D)

Mensen voor n00b uitschelden vind ik onder 1 reden toegestaan: als ze zich stom gedragen, met nadeel voor hun medespelers. Stel iemand die kan geen HE smijten, en FF staat aan. Als ie dan na 5 TKs nog steeds HEs blijft gooien, dan is dat n00b. Er zit verschil tussen newbie en n00b. Newbie is gewoon iemand die een spel 5 of minder keer serieus heeft gespeeld. N00b kan iemand zijn die al jaren speelt maar nog steeds alleen maar irritant is.

Wat weer niet mag IMHO, is mensen voor n00b uitschelden als ze expres stomme dingen doen, die eigenlijk helemaal geen gevaar voor medespelers opleveren. Bijv. in CS, ik speel al zowat 2 jaar, en ik vind het leuk om bijv. in Militia als CT van het dak van het huis te springen. Of rondjes rennen om die kist in het midden. Ik lach me kapot als het me lukt om langs alle snipende Ts een mooie suicide te maken. Doe ik dat krijg ik te horen "fire.. noob!". Hallo, ik heb lol, ik doe geen vlieg kwaad en dan ben ik n00b?

Twijfelgevalletje:
We verloren zwaar op miltia. Mijn missie om een rondje om de kist heen te rennen was al van te voren gedoemd, want ze schoten me te snel dood. Dus ik koop elke ronde slechts een HE, ren eropaf, smijt dat ding op de grond, kop een kogel terug, en boem, HE onder me reet. En vliegen dat ik doe :)
Maar ik heb die HE dus al geactiveerd als ik die poort doorloop. Nou rushte een keer een T met AWP, geheel onverwacht. Hij schiet me neer, en die HE valt dus op de grond, en raakt een paar teammates. "WELKE KUTN00B LIEP DAAR MET DIE GRANAAT!?"
Ja sorry hoor, maar als iemand op CQB mij zo afschiet is ie zelf lekker 50 hp kwijt, dus zo'n slecht idee vond ik het niet (vaak zat iemand gekillt die mijn wapen op wou pakken en de HE niet had gezien :) )
is dit nou stom van mij dat ik die HE al zo vroeg activeer, of is dit wel een slim idee?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Ik herken het. Maak je iemand in, dan heeft hij een hoge ping, of ik een ''n00b wapen''. :/

Maakt hij mij af, dan is het: ''Haha n00b'', ''ik 0wn je'', ''you suck'' etc.

Die lui kan ik echt niet uitstaan, maar het mooiste is als je dan een andere gun pakt en ze nog afmaakt, hebben ze helemaal niks meer te zeggen. :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
LOL, AWP en n00b in 1 zin :? .

Steam

Verwijderd

hmm begrijp de topic starter wel maar het blijft irritant als je een lekkere pot Cs aan het spelen bent en opeens komt er een gast die leuk denkt te zijn en niet serieus wil spelen en gaat keer op keer met een machine geweer schieten .. het gaat niet om het feit dat ik hem dan niet zou kunnen killen maar het blijft wel irritant .. je hoort ook heeeel veel bij Cs dat mensen op AWP'ers gaan schelden maarja .. als iemand nou eenmaal sniper wilt zijn pakt ie niet zo snel de scout .. en als iemand mij neerschiet op een kut postitie dat echt geluk is wil er ook wel eens ''Luck0r'' oid uitkomen :) maar verder ben ik altijd wel lekker stil op een server..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:09:
hmm begrijp de topic starter wel maar het blijft irritant als je een lekkere pot Cs aan het spelen bent en opeens komt er een gast die leuk denkt te zijn en niet serieus wil spelen en gaat keer op keer met een machine geweer schieten .. het gaat niet om het feit dat ik hem dan niet zou kunnen killen maar het blijft wel irritant .. je hoort ook heeeel veel bij Cs dat mensen op AWP'ers gaan schelden maarja .. als iemand nou eenmaal sniper wilt zijn pakt ie niet zo snel de scout .. en als iemand mij neerschiet op een kut postitie dat echt geluk is wil er ook wel eens ''Luck0r'' oid uitkomen :) maar verder ben ik altijd wel lekker stil op een server..
Hello Morph, fancy meeting you here. :P

/ontopic: Ik scheld zelf ook wel eens een beetje als iemand de hele tijd met een rocket launcher loopt. Maar verder ben ik wel liev. O-)

Verwijderd

DeX schreef op 17 augustus 2002 @ 12:38:
[...]

Ja.. I 0Wn y000!!!

Weet je wat ook grappig is..
Moet je in Countertrike zeggen tegen iemand die 19 - 1 staat dat ie cheat..
Reactie: n00b.. 99% van de keer. :)
als jij iemand zonder bewijs cheater noemt, alleen afgaand op zijn score, ben jij net zo erg (misschien nog wel erger) als die gasten die iedereen n00b noemen..

en al die andere smoesjes zoals lag, lucker etc. zijn niks anders dan de zoveelste DeathExcuse..

als ik afgeknald wordt omdat ik hang met een ping van 1500 houd ik meestal gewoon me smoel, en als ik echt ff pissed wordt mep ik gewoon ff op de tafel, zo heeft niemand er last van, naja behalve enkele huisgenoten dan :P

verder gaan bij mij al die trash-talkers en schreeuwventjes van 15 gelijk op de mute, kunnen zei lekker door typen en ik lekker door spelen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:30:
[...]

Kijk, dit is nu het verschil tussen leuke spelers en arrogante spelers.
Geen credit opeisen als het geen skill is maar gewoon zeggen: 'I was lucky.."

TOP! _/-\o_

Zulke mensen zorgen iig dat de community leuk blijft voor <insert game>.

Natuurlijk niet te vaak zeggen anders gaat het irriteren ;)
Q3A, ik ben gewoon tering slecht voor iemand die het al ruim 2 jaar speelt, maar de laatste tijd maak ik (vind ik) mooie shots, en dan wel met luck...

ik ben dan ook de clan-newbie, ik mag met wars meedoen, als ze niet te belangrijk zijn... :P

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 18:41
Ik vind SoF 2 maar een makkelijk spelleke. Je komt op public servers altijd vrij makkelijk in de top3. (of ik speel op slechte servers) En iets zeggen tijdens het spelen doe ik al helemaal niet. Dat gespam in je scherm word je af en toe niet goed van :) Ik let er meestal niet eens op. Gewoon lekker raggen en na afloop is het: gg en dan het volgende level :)

Mijn advies: Just ignore it :P

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Canon23 schreef op 17 augustus 2002 @ 00:37:
Ben ik nou de enigste die zich er overmatig aan irriteerd als mensen elkaar noob / newbie noemen (dus niet 1 keer voor de grap maar echt de hele tijd).
Bv bij het kiezen van een usas shotgun bij sof2 ofzo en lopen te zeiken over hun ping als ze worden gekilled en zodra ze jouw killen lopen te blaten I own u !!!!

Mijn broertje vind namelijk dat het hoort bij sof2...??!?! en ik en een vriend irriteren ons er mateloos als we is met zijn 3en spelen!
ENIGE!!!
over newbs gesproken ;)

maar ach, je moet het zien als ontgroening, verder vind ik het ook maar onzin dat je geen dingen kunt vragen zonder voor newb uitgescholden gemaakt te worden..

maar jah.. gaat vanzelf we l over.. je blijft geen newbforever.

jep

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
U can hit nothing, I've seen ducks put up a better fight !

Is that all you've got ?

Mess with the best, die like the rest !

mijn favo taunts :Y)

dikzak

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
ik gebruik nooit taunts.. vind ze maar irritant..
ik let er dus ook nooit op.. laat ze maar lekker schreeuwen, het gaat mij om t spelen niet t gillen

Bier, Whiskey en Metal!!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Zydell

* * * * *

Ik speel zelf eigenlijk alleen TFC online. Op public servers zul je altijd hebben dat iedereen doet waar ie zin in heeft. Het kan soms eeeerg irritant zijn als de enemy 3 snipers heeft ofzo maar wat doe je eraan? Iedereen doet op public servers toch waar ie zin in heeft.
Overigens komt in TFC cheaten niet zo heel veel voor en heb je iemand niet zo snel dood dus kan deathmatchen nogal lang duren waardoor je minder vaak luck hebt. Het komt vaak echt neer op de bewegingen/ontwijken en je shotgun/rocket launcher/grenade skills :)
Als ik overigens n00b genoemd wordt (als ik onder een alias speel ;)) dan zeg ik meestal dat ik idd een n00b ben en 'so what?' als ze dan door beginnen te zeuren verander ik m'n naam in [KotR]Zydell; KotR speelde toch maar even in de Premiership van Bewtfcl (Benelux league met bijna alle bekende clans uit Nederland/Belgie). Vreemd genoeg houden ze dan ineens op ??? Maar ik zou gewoon jezelf niet gaan verdedigen en zeggen dat je idd een newbie bent ook al ben je dat niet :) Gewoon daarna vragen of online gamen nou over, fun, spammen, ownen, cheaten of whinen gaat ;)

Overigens heb ik wel taunts die ik alleen gebruik bij arrogante mensen :) Erg vaak gebruik ik ze ook niet :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
You got ... owned :)
Annihilated
Hail to the king baby!
Autographs after this map
It came from the sky..
m0000hahahahaa
Going for a resupply again?
I didn't just do what I think I did, did I

Verwijderd

is dit nu allemaal nog een discussie waard? dit is de zoveelste "I own n00bs" thread :z

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 18:28

PoweRoy

funky!

meestal als ze 'i own u' zeggen of dat soort shit, is dat meestal mijn target dan krijg ik tekstjes met 'stop that!, go find someone else'. dan zeg ik weer 'if u fuck off' })

[This space is for rent]

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
lol
moet je eens één dag csen in verschillende servers, en het aantal "M@$T@H"s, of nog leuker: "|)r@g0n_M@$t@H"s gaan tellen :) t lijkt wel alsof iedereen die naam heeft :)
anyway, dat probleem van dat 'n00b' enz: het antwoord is zorgen dat je serveradmin wordt en mensen die t zeggen kickt :9 hehehe >:)
of gewoon filter, maar das niet leuk, kicken rox0rz ik bedoel is leuk :)

Verwijderd

PoweRoy schreef op 18 augustus 2002 @ 11:31:
meestal als ze 'i own u' zeggen of dat soort shit, is dat meestal mijn target dan krijg ik tekstjes met 'stop that!, go find someone else'. dan zeg ik weer 'if u fuck off' })
Hmm... ik begrijp niet waarom dat beter zou zijn dan wat die idioten doen.

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 13:27:
[...]

Hmm... ik begrijp niet waarom dat beter zou zijn dan wat die idioten doen.
dat is niet beter, maar dat is gewoon die gasten een koekje van eigen deeg geven, als die lui zitten te zeiken dan hebben ze het verdiend
bovendien, niets is leuker dan mensen afmaken die vinden dat ze het goed kunnen
die mensen klagen ook altijd het eerst, en beschuldigen je het eerst van cheaten enzo

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel een eer om voor cheater uitgemaakt te worden. :)

Verwijderd

jah, knal er 4 af in unreal, killing spree, doe er 4 in cs, kicked by console :r

Verwijderd

Ghegeh toch geinig te lezen. Mensen die mij bijv willen terugpakken omdat ik ze keer op keer neerknal en het 'I own you' niet kan onderdrukken, kunnen mij niet eens terugpakken. Nooit problemen mee gehad hehe. Vind ik alleen maar mooi. Nog meer fragmeat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 16:39:
jah, knal er 4 af in unreal, killing spree, doe er 4 in cs, kicked by console :r
dan speel je wel op ultiem slechte servers :D

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:18:
Ghegeh toch geinig te lezen. Mensen die mij bijv willen terugpakken omdat ik ze keer op keer neerknal en het 'I own you' niet kan onderdrukken, kunnen mij niet eens terugpakken. Nooit problemen mee gehad hehe. Vind ik alleen maar mooi. Nog meer fragmeat.
leuk, probeer eens unreal
ik kan nog wel wat slachtvee gebruiken

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 18 augustus 2002 @ 17:35:
[...]

leuk, probeer eens unreal
ik kan nog wel wat slachtvee gebruiken
Probeer jij maar RtcW :)

Ennuh Unreal heb ik nog nooit gespeeld. Ook Quake 3 niet. RtcW is mn eerste online shooter. :p

Kzal wel es ff zien hoe het met UnrealTournament2003 wordt.

Verwijderd

Waar ik ook niet tegen kan zijn mensen die je 1 op de 5 rondjes afschieten en dan uitvoerig zeiken over hoe slecht je bent :(

En in CS iemand die met mp5 headshots maakt de hemel inprijzen.. ja.. :|
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:14:
Ik vind het eigenlijk wel een eer om voor cheater uitgemaakt te worden. :)
Die instelling had ik eerst ook ja, maar tien keer per dag omdat je goed aan het spelen bent hoeft nou ook weer niet. En dan nog de trieste gastjes die je voor camper uitmaken als je even niet Quake 3 stijl erop los rushed |:(
Je kan tegenwoordig geen 2 secs meer stilstaan zonder camper genoemd te worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:32:
Waar ik ook niet tegen kan zijn mensen die je 1 op de 5 rondjes afschieten en dan uitvoerig zeiken over hoe slecht je bent :(
Ik herken het..

Stelletje n00b's :P

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:52

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, dan wordt gamen om te relaxen juist de oorzaak van je stress. Kun je net zo goed een eindje op de snelweg gaan rijden, ongeveer even "ontspannend", stelletje nOo....

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Ik word er een beetje schijtziek van dat iedereen elkaar uitscheld voor van alles en nog wat, vooral als ze familieleden en ziektes erin gaan betrekken.

Iedereen is als n00b begonnen en welk recht heb je om ze daarvoor uit te schelden, alleen maar omdat je het net iets langer speelt dan die anderen, NOT dus.

Je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten en gewoon spelen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:29:
[...]

Probeer jij maar RtcW :)

Ennuh Unreal heb ik nog nooit gespeeld. Ook Quake 3 niet. RtcW is mn eerste online shooter. :p

Kzal wel es ff zien hoe het met UnrealTournament2003 wordt.
hehe, als RtcW jouw eerste 3D shooter is heb ik toch een paar jaartjes extra ervaring, maar RtcW demo online vond ik niks aan, dus daar ga ik ook niet meer aan beginnen

tot UT2003 dan maar >:)

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Wat is trouwens nou altijd het probleem met bunny hoppen? Iedereen zeurt erover, maar als ik nou gewoon minder geraakt wil worden door te springen, dan is dat toch mijn keuze?

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
dit zijn dus redenen waarom ik eigenlijk bijna nooit meer public speel :)
Behalve CS dan.. maar q3 alleen nog maar duels tegen clanmaten en uiteraard gewoon de wars spelen.

• Paniohitus
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb net pagina 1 gelezen, en ik ken het probleem maar als te goed. Zwaaar irritant, en dat is niet alleen in de Sof2 scene (die ik alleen demo heb gespeeld), maar in meerdere games.

Het zijn meestal de "jongere" mensen die dit roepen, dus rond de 14/15 etc. , die zijn vaak veel fanatieker als oudere spelers die het gewoon spelen voor de fun. Komt gewoon simpelweg door het gedrag, puberaal etc. snel opgefokt als iemand beter is etc.
Wat is trouwens nou altijd het probleem met bunny hoppen? Iedereen zeurt erover, maar als ik nou gewoon minder geraakt wil worden door te springen, dan is dat toch mijn keuze?
Door te "bunnyhoppen" veroorzaak je meer "vertraging" in het spel, oftewel meer lag, doordat je erg veel beweegt. In delta force werd dit in matches enorm lame bevonden. Werd zelfs haast als cheaten gezien, want het feit dat je haast niet geraakt werd lag niet aan de schutter, maar aan de bunnyhopper die de lag veroorzaakt...

Dit was dus alleen in delta force enorm erg, ik deed dit ook altijd, totdat ik op de feiten gedrukt werd dat het harstikke fals was.... , of het ook in quake3 etc. lag veroorzaakt weet ik niet. Mocht dit niet het geval zijn stel ik jouw in het recht te bunnyhoppen als je daar zin in heb, dan moet de schutter maar beter schieten :D

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Bunnyhoppen is niet het ergste, wel eens ooit op je school LAN de Naly War Cow genomen? :D
Dan krijg je pas flames, en als ze weten wie je bent, dan krijg je kick :D
Waar ik me ook aan stoor is aan mensen die een paar x een headshot krijgen, en dan de dedicated server uitzetten...
Of de schakelaar om meteen 10 van de 30 PC's uit te zetten...

Ik speel zelf CS en UT op school, we hebben daar leuke LAN, nou die hadden we nu moeten we ut met laptops doen :(
PII 400, eerst hadden we PIII 667, maar die staan nu bij de leraren voor 'administratief werk'...
Mijn advies is gewoon veel LAN-partys organizeren, als het kan op school, dan hoeft niet iedereen z'n eigen PC mee te nemen. Met LAN partys bedoel ik niet evenementen met 100 spelers, maar gewoon 8-12 man, is al lol genoeg, 6 man per team speelt lekker is CS.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Die cow zit gewoon in het spel, en als je "Force default models" aanvinkt zie je ze niet eens...

over bunnyhoppen, dat is onzin! Druk op F6 in UT en ga springen als een gek.. het aantal packets/seconde gaat echt niet omhoog oid. Je kunt niet springen en dodgen tegelijk, dus het is de ene actie, of de andere. Waar je uitkomt wordt vanzelf geinterpoleerd, tussen de regelmatige positie updates.

Is net zoals het op en neer lopen van trappen in Gothic, Deck16 (schuine 'weg'), Turbine e.d. Dat is iets waar ik me dan weer aan erger (lastiger te raken, maar wordt wel weer goedgekeurd..)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:03:
Bunnyhoppen is niet het ergste, wel eens ooit op je school LAN de Naly War Cow genomen? :D
Dan krijg je pas flames, en als ze weten wie je bent, dan krijg je kick :D
Waar ik me ook aan stoor is aan mensen die een paar x een headshot krijgen, en dan de dedicated server uitzetten...
Of de schakelaar om meteen 10 van de 30 PC's uit te zetten...

Ik speel zelf CS en UT op school, we hebben daar leuke LAN, nou die hadden we nu moeten we ut met laptops doen :(
PII 400, eerst hadden we PIII 667, maar die staan nu bij de leraren voor 'administratief werk'...
Mijn advies is gewoon veel LAN-partys organizeren, als het kan op school, dan hoeft niet iedereen z'n eigen PC mee te nemen. Met LAN partys bedoel ik niet evenementen met 100 spelers, maar gewoon 8-12 man, is al lol genoeg, 6 man per team speelt lekker is CS.
Lannen op school... *kwijl kwijl* kon dat bij ons ook maar... Trouwens misschien krijg ik soldat wel aan de praat op school...

Verwijderd

onze conrector vond het lannen nooit goed, maar de systeembeheerder wel :P
er moest altijd iemand bij zijn maar hij ging gewoon weg :D

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mensen die dat zeggen zijn gewoon slecht :+ (of impotent)

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik vind Q3 newbies altijd wel schattig :), zo bevreemd door zo'n level lopen. Zer zijn alleen irritant als gaan rebelleren en het spel half verzieken door te spammen of verkeerde teams te joinen, maar meestal is dat non-newbie gedrag vrees ik.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Alles wat in het echt kan moet in de games ook gewoon getolereerd worden. Asl ik wil campen dan camp ik. Kom me maar halen de volgende keer toch. 9 van de 10 keer als ik door een camper gepakt wordt, ga ik laten nog ff terug om een paare grannaatjes te gooien of ik ga even met de rocket launcher langs. Bunnyhoppen kan je in het echt ook. en al bunny hoppend raak je toch niets.

Al dat gescheld en die frustraties zijn jammer. Ik reageer echt niet meer op aantijgingen tijdens gamen want er tegen in gaan schelden of wat dan ook schiet toch niet op. Zonde van je energie.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

camper!

Nee maar je hebt wel gelijk, maar de speelstijl zoals campen is weer heel wat anders dan echt lamen (team quitten, spemmen, expres friendly firen, etc)

Verwijderd

Canon23 schreef op 17 augustus 2002 @ 00:37:
Bent niet de enigste, ik irriteer me er ook mateloos aan :/

Je hebt het over SOF2, maar dit geldt voor vrijwel elk online spel.. teveel mensen die te snel naar het woordje "noob" grijpen.

/me zegt altijd "no such thing as a noob, its only there in yur head"

Maar jah.. meeste mensen vatten mijn mening weer op als een flame-bait :/

*zucht*

Online games zijn soms verreweg van [b]fun[/b] ;(

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 19 augustus 2002 @ 14:01:
Ik word er een beetje schijtziek van dat iedereen elkaar uitscheld voor van alles en nog wat, vooral als ze familieleden en ziektes erin gaan betrekken.

Iedereen is als n00b begonnen en welk recht heb je om ze daarvoor uit te schelden, alleen maar omdat je het net iets langer speelt dan die anderen, NOT dus.

Je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten en gewoon spelen.
Amen.

Alleen zou ik "n00b" vervangen met "newbie".

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

<Player>: You're nothing without rail, noob!
<Mozin>: Well then I should consider myself lucky that Ra3 is with rail enabled
Player Disconnected

Dat zijn toch schattige opmerkingen :)
Pagina: 1