[Probleem]X-Com 2: Terror from the Deep

Pagina: 1
Acties:

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

Boesjke

Excellent!!

Topicstarter
Sinds kort heb ik dit spel weer uit de kast geplukt (omdat het een topspel was uiteraard :) ) maar onder windows XP knalt hij tijdens een missie altijd opeens uit het spel. En het ligt echt aan die beurt want ik heb savegames van een beurt waar hij er uitknalt en wat ik ook doe hij gooit me uit het spel.

In Windows ME heb ik dit spel ook nog gespeeld (zonder problemen!) maar in XP werkt het dus niet goed. Ik heb een pIII 600 met GForce I en 256 MB SDram.

Ik betwijfel of iemand hier een oplossing voor heeft maar je weet het maar nooit :)

(Ja een oude PC met dos kopen is een oplossing :) )

Neen

Verwijderd

Windows 95 / 98-ME compatibility mode kun je inschakelen (tabblad bij properties van die .exe), maar ik betwijfel of dat je probleem oplost. Voor ditsoort oudere spellen werkt Windows 98 SE naar mijn mening nog steeds het best. Dual-boot, misschien?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34

Willybubba

Nut up or shut up.

Je kunt natuurlijk ook een MS-Dos bootdisk bouwen... dat gaat natuurlijk wel wat klote worden mbt AGP kaarten etc :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Er bestaat ook een Windhoos versie van UFO: Enemy Unknown / X-Com: UFO Defense en X-Com: Terror from the Deep. Helaas weet ik niet waar je die kan vinden, maar hij is er wel :)
Willybubba schreef op 17 augustus 2002 @ 02:10:
Je kunt natuurlijk ook een MS-Dos bootdisk bouwen... dat gaat natuurlijk wel wat klote worden mbt AGP kaarten etc :P
X-Com heeft geen VESA drivers nodig, dus dat zou geen probleem zijn.