Toon posts:

Ander mobo dan P4S533????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb mijn PIV 1,6 nu op 133 FSB staan, mijn geheugen op 200. Als ik mijn FSB omhoog wil doen, dan gaat mijn PCI-FSB ook omhoog. Hier valt, volgens jullie, niks aan te doen. En met FSB van 40 op mijn pci-sloten wil de boel niet draaien. Vooral mijn HD geeft kuren. Dat is dus jammer, want de processor kan wel verder maar de HD niet. Op zich vind ik dat een groot probleem van dit moederbord. In mijn vorige topic had hier niemand een oplossing voor.

Nu wil ik dus een raid-configuratie maken, maar als ik een PCI-kaart koop (RAID pci kaart dus) dan loopt die dus ook op diezelfde FSB van 40. Dat doet ie waarschijnlijk ook niet.

Dus uiteindelijk... na lang nadenken kwam ik tot de conclusie dat een ander moederbord misschien beter is... Maar ik ben wel tevreden over mijn 6-kanaals geluid en mijn LAN onboard. Dus ik zoek een goed te OC-en moederbord dat mijn PCI-snelheid goed houdt, dat RAID-onboard, SOUND (6 kanaals) onboard heeft en ev. LAN onboard. Wordt dit een erg dure grap of is hier al een oplossing voor???

Verwijderd

Zo'n moederbord gaat al gauw over de 130 euro worden. Heb je dat er nou wel voor over?? Misschien is dit al bijna het maximum van je cpu en dan zit je daar met je dure overclock mobo.

Maarja, als het toch doet kun je volgens mij een beter een abit nemen, die had volgens mij een vaste pci en agp clock (correct me if i'm wrong). Neem in ieder geval dan een mobo met veel deviders.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:50

Lief Adje

Love is in the air

nee een mobo met pci/agp fix; Abit BD7 (II) of een Epox .... dan staat je pci/agp altijd op 33/66

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Als ik me niet vergis dan heeft de Asus P4B533 fixed PCI en AGP instellingen, voor de prijs van dit bordje: zie pricewatch! ;)