Toon posts:

KeyLogger via Email

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
atjow!!! ik heb Windows Keylogger 3.1 .. maar die email-werkt niet..WAT moet ik nu precies invullen bij smtp, sender's email en receiver's email.. snap er de ballen van. Keylogger is een proggie waarmee je bij anderen ALLE toetsaanslagen kunt registreren in een log-file, waarna dit filetje ge-emailed wordt naar je eigen email-adres..
superhandig dus.. maar hoe krijg ik die stomme email aan de praat?

help

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
smtp: mailserver van de provider waarmee die bewuste computer aan internet hangt, dus smtp.xs4all.nl ofzo.
rec. email: jouw emailadres
send. email: emailadres van diegene vanwie de computer is.

Eigen emailadres invullen is natuurlijk niet zo heel handig, maar daar hebben ze hotmail voor.

Als je dit bij iemand gebruikt moet je dat natuurlijk wel ff zeggen tegen diegene, anders ben je illegaal bezig :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd...werkt dus NIET. kan ik ook niet vatten.. maar moet ik niet het paswoord van die SMTP-server ergens invullen. Hoe verstuurt dat proggie nou een emailtje via een smtp server zonder het pw te weten?

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
bij de meeste smtp servers heb je geen password nodig.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
het is lam om keyloggers op ander mans pc te instellen , ik ga je dus ook niet helpen!

Verwijderd

Topicstarter
oooooohhh....hoelang is een chinees?

Verwijderd

1 vraagje(misschien volgen dan antwoorden :):heb je een goede reden om een keylogger op een systeem te zetten (is dit je eigen systeem wel??)

Verwijderd

Wat boeit het nou waar hij het voor nodig heeft? Als ie het 'illegaal' zou gebruiken en er niet achterkomt hoe het werkt, hangt ie hier toch gewoon een of ander mooi lul verhaal op zodat ie als nog geholpen wordt?
Pagina: 1