Ik heb iets geks meegemaakt. Mijn PC (AMD Athlon XP 1700+, 512 MB Siemens DDR, Jetway 867AS mobo) gaat uitzichzelf uit
Windows wordt netjes afgesloten en dan gaat de PC uit. Net gebeurde het in Unreal Tournament, en heb het al eerder meegemaakt ook op een warme dag. De PC staat op een zolder waar het ongeveer 32 graden is. De PC heeft de hele dag aan gestaan.
Mijn vraag is dus: Kan het mobo een signaal doorgeven aan Windows dat er oververhitting dreigt plaats te vinden en dat het systeem daardoor wordt uitgeschakeld?
monitoring utilities voor het mobo moet ik nog tegenkomen dus dat kan ik niet controleren.
Ik heb geen speciale casefans. Enkel een Spire koeler op de processor en een ventilator in de voeding.
Thanks
Mijn vraag is dus: Kan het mobo een signaal doorgeven aan Windows dat er oververhitting dreigt plaats te vinden en dat het systeem daardoor wordt uitgeschakeld?
monitoring utilities voor het mobo moet ik nog tegenkomen dus dat kan ik niet controleren.
Ik heb geen speciale casefans. Enkel een Spire koeler op de processor en een ventilator in de voeding.
Thanks
[ Voor 0% gewijzigd door LollieStick op 17-08-2002 11:43 . Reden: conflictje ]