Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
De serie roeleerd in ieder geval
Nog niet gespeeld maar ben er ben benieuwd
demo:
http://www.farscapegame.com/fsdemo.exe
demo:
Volgens mij heb jij een beetje verkeerd gelezen, lees dit eens:
"Now you can be a part of the pulse-pounding excitement --
from the hit series airing on the SCI-FI CHANNEL --
in this FULLY 3D TEAM BASED ACTION GAME!"
Kortom, het is niet echt een RPG maar meer een Hack & Slash (maar dan met geweren
)
Nevertheless, misschien dat ik dit spel nog eens ga proberen, ben wel weer toe aan iets nieuws. Kan ik meteen even kijken, in hoeverre het een RPG zou kunnen zijn
Edit: Hmm.. even de demo proberen dan maar, thanks fetcher
"Now you can be a part of the pulse-pounding excitement --
from the hit series airing on the SCI-FI CHANNEL --
in this FULLY 3D TEAM BASED ACTION GAME!"
Kortom, het is niet echt een RPG maar meer een Hack & Slash (maar dan met geweren
Nevertheless, misschien dat ik dit spel nog eens ga proberen, ben wel weer toe aan iets nieuws. Kan ik meteen even kijken, in hoeverre het een RPG zou kunnen zijn
Edit: Hmm.. even de demo proberen dan maar, thanks fetcher
There is no magic.
JA weet ikfetcher schreef op 16 augustus 2002 @ 23:49:
De serie roeleerd in ieder gevalNog niet gespeeld maar ben er ben benieuwd
demo:
Maar ik kan het org spel binnen halen dus wilde ik eerst ff reaktie's horen van mensen die hem al hebben gespeeld
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je haalt dan toch wel je backup binnen hoop ikBlackhole schreef op 16 augustus 2002 @ 23:52:
[...]
JA weet ik
Maar ik kan het org spel binnen halen dus wilde ik eerst ff reaktie's horen van mensen die hem al hebben gespeeld
Volgens het FAQ mag ik daar niets over zeggen ..
Dus hou ik het maar op een uitgebreide demo
Want als het een goed spel is koop ik hem toch wel ..
Maar ja ook ik moet keuze maken met kopen van spellen ..
Voordat we gaan slowchatten: Demo bijna binnen, ziet er uit als een leuk hak uhm in de pan spel. Laat even weten hoe de volledige versie draait
Heb net even de demo zitten spelen, maar ik vond er niks aan. Het is zo recht toe, recht aan als het maar kan. Je loopt en schiet enemies dood, en dan houdt het op (althans, voorzover ik was gekomen).
De graphics vallen behoorlijk tegen als je het vergelijkt met andere spellen, je sidekick doet niks: Ze stond op follow, en op attack, maar ze deed gewoon niks, ja af en toe als er een monster naast haar stond een paar keer schieten, maar that's it. Dit spel is dus echt iets voor mensen die het leuk vinden om lamme poten te krijgen van het klikken op monsters, à la Diablo, alhoewel ik persoonlijk Diablo leuker vind dan dit.
Wat me trouwens opviel, was dat bij de game options de optie 'see through walls' stond, wat ik niet echt begrijp, dan lijkt het spel me nog stommer, maar goed.
De graphics vallen behoorlijk tegen als je het vergelijkt met andere spellen, je sidekick doet niks: Ze stond op follow, en op attack, maar ze deed gewoon niks, ja af en toe als er een monster naast haar stond een paar keer schieten, maar that's it. Dit spel is dus echt iets voor mensen die het leuk vinden om lamme poten te krijgen van het klikken op monsters, à la Diablo, alhoewel ik persoonlijk Diablo leuker vind dan dit.
Wat me trouwens opviel, was dat bij de game options de optie 'see through walls' stond, wat ik niet echt begrijp, dan lijkt het spel me nog stommer, maar goed.
There is no magic.
IK heb hem maar ff binnen gehaald .fetcher schreef op 17 augustus 2002 @ 00:03:
Voordat we gaan slowchatten: Demo bijna binnen, ziet er uit als een leuk hak uhm in de pan spel. Laat even weten hoe de volledige versie draait
Ik draai het hier op een P3 1 gig - Radeon8500 - 400MB ram en Win XP gewoon heel goed .
OP 1600 - 32 bits .
Het is een leuk spel alleen ff wennen aan de dingen en omgeving ... maar voor derest .. is het wel grappig .
PS ik heb de film nooit gezien dus ik kan niet oordelen daarover .
Maar ik speel vaak RPG/ H and S games dus daar kan ik dan wel weer over oordelen .
Maar dat doe ik nu nog niet na 2 levels door lopen te hebben .
Meer info komt ..
Maar dit spel is zeker geen TOPtitel waard .
want het is niet echt uitmuntend in de dingen .. maar gewoon leuk voor tussen door .
He he, ja daar ben ik het volledig mee eens, Dungeon Siege is ook zo'n spel, ik snap soms niet hoe zo'n spel zo'n succes wordt je klikt je eigen helemaal gek.The Will schreef op 17 augustus 2002 @ 00:20:
Dit spel is dus echt iets voor mensen die het leuk vinden om lamme poten te krijgen van het klikken op monsters, à la Diablo, alhoewel ik persoonlijk Diablo leuker vind dan dit.
Pagina: 1