Toon posts:

hulp aan tweakers gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar ik moet het antwoord toch een keer horen voordat ik het kan weten :P

INFO:
- Ik heb een PIII450, 64MB Ram, 8.4 GB harddisk, Hercules 3d Prophet IImx AGP 32 MB videokaart, en een moederbord van een onbekende fabrikant met een intel chipset.

VRAAG:) :
Nou vraag ik me af: wat is nou een goed moederbord als je dus een PIII450 hebt met 64 mb Ram en een 4x AGP kaart én als je binnenkort flink wilt upgraden (dus naar een snellere proc.(1GH), 128 MB ram érbij...?

thx peoplezz

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Dus beide cpu's moeten erop passen? Dat wordt dan een Abit BE6-2 of het moederbord wat ik heb: Asus P3B-F en uiteraard niet te vergeten de BX master van MSI.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

De Asus CUV4X is een hele goeie. Check theTechzone voor een goede review. Ze hebben o.a. ook de Abit BE6II en de Abit BX133-RAID getest.

Veel leesplezier :)

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Een vriend van mij had een Celly 600@900 op een P2B. Draaide prima. Nu heeft ie een ander moederbord CUV4X, maar krijgt zijn Celly niet meer op 900.
De CUV4X lijkt mij toch niet zo'n goed moederbord qua overklokken dan.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
ABIT mobo zijn hele goede oc. moederboards. dus ga je voor oc'en dan moet je abit nemen. Trouwens je kan ook asus nemen! zijn ook goed. Ik zou voor een abit of asus gaan.
Ik heb zelf de abit bx133-raid.
Erickov

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

inderdaad een goed bord, die CUV, maar hoe wil je daar een PIII 450 op prikken? Is volgens mij een Slot 1 processor...Andere aanrader van ASUS: P3V4X.

Wèl Slot 1 en goed te oc-en. Draait bij mij een PIII 600@800 heel stabiel op...

Verwijderd

Yep, ik heb ook een ASUS P3V4X en dat werkt perfect. Celly 433@520 (standaard koeling)
Pagina: 1