dual monitor met onboard video en AGP kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik vraag me af of het mogelijk is met een intel 845G moederbord en een AGP-videokaart een dual-monitor setup op te zetten. Dus één monitor op onboard video en één op de grafische kaart in het AGP slot.

Ik heb via de search alleen topics gevonden over dual monitor met onboard video en PCI-kaarten, en dit is mogelijk.

Maar is het ook mogelijk met de huidige moederborden die een vrij AGP slot hebben én onboard video? Of moet je in het BIOS kiezen voor of onboard, of AGP?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 14:54
moet gewoon lukken jah....

Stel je bij je bios Onboard als primair, en dan doet windows als het goed is de rest.. zo was het bij mij iig wel gelukt..

Succes!

Verwijderd

Ik heb daar ook al achter gezocht en niet direct een oplossing gevonden.
Hopelijk kan ik in deze thread wat interesante dingen te weten komen.

• WimB
eviltuinhekje schreef op 16 augustus 2002 @ 22:37:
moet gewoon lukken jah....

Stel je bij je bios Onboard als primair, en dan doet windows als het goed is de rest.. zo was het bij mij iig wel gelukt..

Succes!
Onboard als primair?
Ik dacht dat je altijd de snelste kaart als primair moest gebruiken :?

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
WimB schreef op 16 augustus 2002 @ 22:47:
[...]

Onboard als primair?
Ik dacht dat je altijd de snelste kaart als primair moest gebruiken :?
maakt volgens mij niet veel uit, de gene die primair in de bios is daar start die mee op, vervolgens kun je in windows ook weer instellen welke de 1e en welke de 2e monitor is

Verwijderd

Is je onboard kaart een AGP kaart dan gaat het niet lukken, dan is het of je AGP slot of de onboard kaart maar nooit allebei. Is het een PCI kaart dan lukt het wel, Windows kan dan alles voor je doen.

• WimB
Evilthuinhekje zegt dat het gaat lukken, en Thorry beweert van niet. Probeer daar maar eens wijs uit te geraken

Verwijderd

Volgens mij heeft Thorry gelijk, maar kun je het niet gewoon proberen ? Leen een kaart van iemand en je weet het... :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.