Toon posts:

Goedkope XBOX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig een winkel die de xbox goedkoop heeft. Ik hoorde namelijk dat de mediamarkt hem voor 199 had maar dat is voorbij :'(.

K heb in de pricewatch gekeke en daar is de goedkoopste 283.

Iemand nog een aanrader aangezien die van 199 ook niet in de pricewatch staat.

Bij voorbaat mijn eeuwige dank(voor even)

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Je hebt nu weer een klein aanbiedingkje bij de meeste winkels; een xbox+dvd Jurassic park 3 + Dvd Kit + xbox magazine 299 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer? T gaat mij voornamelijk om de xbox met controller en verder niets. iig bedankt voor deze!!!!!

Verwijderd

Hmmm mayb is ie in duitsland/belgie goedkoper,als je daar dichtbij woont??? (is maar gokje hoor)

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Je kan wel een goedkope Xdoos hebben, maar de spellen blijven duur :(. En die worden voorlopig niet goedkoper.

Kijk anders ff op een 2e hands site ofzo, daar staan genoeg ads van dat soort dingen. (of in de krant)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

eMAeRCe schreef op 17 augustus 2002 @ 00:16:
Je kan wel een goedkope Xdoos hebben, maar de spellen blijven duur :(. En die worden voorlopig niet goedkoper.

Kijk anders ff op een 2e hands site ofzo, daar staan genoeg ads van dat soort dingen. (of in de krant)
Vind het best meevallen, 60-70 euro.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Paar maanden wachten, dan heb je hem pas goedkoper.
Vorige week zaterdag bij Bart Shit gehaald. 299+spel van 59,99 en dan kreeg je (als je dat bonnetje nog hebt) er een gratis spel bij. (Oddworld,Amped of :? Rali racen :? )

nikszolekkeralss.exe

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Rallysport championship bedoel je

en veel spellen zijn nu al 10/40 euro goedkoper bij de bart smit en FRS

This space is occupied

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
TekkenMaster schreef op 17 augustus 2002 @ 06:38:
en veel spellen zijn nu al 10/40 euro goedkoper bij de bart smit en FRS
Dat zullen ook wel niet de top-titels zijn... meestal worden de meest crappy games als eerste afgeprijst

Ik vind 60-70 euro eik nog best wel duur voor een game (heb zelf NGC, 60 euro per game), als je dat naar guldens terugrekent zit je op ong 150 gulden...

Verwijderd

Ja 67 (volgens mij de prijs van de xbox games) vindt ik ook best wel duur (k heb wel een box) maar ja 60 euro voor NGC games is ook niet goedkoop. Maar er zijn ook wel veel 2dehands games voor 40 a 45 euro te krijgen.

En dat van de mediamarkt was volgens mij maar in 1 vestiging (Den Haag dacht ik) als openingsstunt.

En misschien kun je ook wel ergens een goedkope 2dehands xbox op de kop tikke

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:28:
Ja 67 (volgens mij de prijs van de xbox games) vindt ik ook best wel duur (k heb wel een box) maar ja 60 euro voor NGC games is ook niet goedkoop. Maar er zijn ook wel veel 2dehands games voor 40 a 45 euro te krijgen.

En dat van de mediamarkt was volgens mij maar in 1 vestiging (Den Haag dacht ik) als openingsstunt.

En misschien kun je ook wel ergens een goedkope 2dehands xbox op de kop tikke
Nou, ik heb wel gemerkt dat zeer veel mensen echt niet te bang zijn om hem voor een te lage prijs te verkopen :X

🌞🍃

Verwijderd

Zal ik een discussie beginnen over de beste spelcomputer??? :P

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

KeRsTmAnNeKe schreef op 17 augustus 2002 @ 07:58:
[...]
(heb zelf NGC, 60 euro per game), als je dat naar guldens terugrekent zit je op ong 150 gulden...
60 euro?? 54 hoop ik voor je (FRS met cola of cjp) ik koop al mijn games daar voor 6 euro goedkoper en ik hbe nu 7 spellen dus das toch 6x7 euro

This space is occupied

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:51
Ik las net het makro krantje door, en daar stond de X-box voor 296.31 incl + gratis movie playbackkit, Jurassicparc dvd dl. 3 en XBOX magazine... Is wel een leuk pakketje om te kopen... :7

[url="http://www.makro.nl/folder/result.asp?folder=2&categorie=176[/url]

Ik wou eerst ook een X-Box halen maar heb toen toch besloten om mijn PC een upgrade setje te geven. En heb er nu nog geen spijt van..! _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Veel goede spellen zijn inmiddels goedkoper, kijk maar eens bij bart smit

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
_VooDooMen_ schreef op 17 augustus 2002 @ 20:54:
Ik las net het makro krantje door, en daar stond de X-box voor 296.31 incl + gratis movie playbackkit, Jurassicparc dvd dl. 3 en XBOX magazine... Is wel een leuk pakketje om te kopen... :7

[url="http://www.makro.nl/folder/result.asp?folder=2&categorie=176[/url]

Ik wou eerst ook een X-Box halen maar heb toen toch besloten om mijn PC een upgrade setje te geven. En heb er nu nog geen spijt van..! _/-\o_
wat is een "gratis movie playbackkit"? zit daar de afstandsbediening bij?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

remote plus een soort oogje die je in je Xdoos propt zodat je dvd's (mag )kijken

This space is occupied

• _VooDooMen_
Jah als het goed is wel.... want ben net effe op www.Xbox.com geweest, en zoek daar op Xbox DVD Movie Playback Kit en dan zie je z'on plaatje van die afstandsbediening. Dus die zal er wel gratis bij zitten.... :7

http://www.xbox.com/syste...t.htm?cs_catalog=cat%2dus

[ Voor 0% gewijzigd door _VooDooMen_ op 17-08-2002 21:08 . Reden: Link ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58
fw schreef op 17 augustus 2002 @ 03:28:
[...]

Vind het best meevallen, 60-70 euro.
das toch veel te duur. 45 euro is mn max (daarom hebbik ook geen console).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• _VooDooMen_
En die spellen van zulke consoles zijn ook zo super duur, volgens mij maken die gasten van Xbox de meeste winst op die spellen.... :(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16

Wom

Ze maken geen winst op de console zelf, dus ze zullen het wel uit de randapparatuur + games moeten halen.

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

<beetje offtopic, maar k vind t n beetje onzin om n nieuw topic te openen :) >
Kan iemand mij ff uitleggen waarom Consule spellen altijd duurder zijn dan PC games? Een pc game kost al jaren ongeveer 100 gulden (uitzonderingen 110 gulden) en consule games kosten vanaf de Snes® consule al 150 :? gulden. (iig veel duurder). Terwijl de meeste games hetzelfde zijn. (fifa 98 op de super nintendo was zelfs nog brakker). Is het soms omdat ze denken dat ze de prijs zo hoog mogelijk kunnen maken aangezien de games toch wel gekocht worden ? (pc games worden meer gebrand etc)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16

Wom

eMAeRCe schreef op 17 augustus 2002 @ 21:59:
<beetje offtopic, maar k vind t n beetje onzin om n nieuw topic te openen :) >
Kan iemand mij ff uitleggen waarom Consule spellen altijd duurder zijn dan PC games? Een pc game kost al jaren ongeveer 100 gulden (uitzonderingen 110 gulden) en consule games kosten vanaf de Snes® consule al 150 :? gulden. (iig veel duurder). Terwijl de meeste games hetzelfde zijn. (fifa 98 op de super nintendo was zelfs nog brakker). Is het soms omdat ze denken dat ze de prijs zo hoog mogelijk kunnen maken aangezien de games toch wel gekocht worden ? (pc games worden meer gebrand etc)
PC : Fabrikant - Uitgever - Winkel
Console : Fabrikant - Uitgever - Console maker - Winkel

Die console maker wil dus een bepaald bedrag zien.

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 17 augustus 2002 @ 22:40:
[...]

PC : Fabrikant - Uitgever - Winkel
Console : Fabrikant - Uitgever - Console maker - Winkel

Die console maker wil dus een bepaald bedrag zien.
Ja om kort te zijn. Console spellen verdienen gewoon meer. Want bij pc gaat het tegenwoordig: Fabrikant-uitgever-winkel-klant-internet-geen klant meer.

JJe ziet dat ook bij de consoles maar nog niet zo groot. Bahalve bij de dreamcast ging dat een beetje mis.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:28

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:36:
[...]

Ja om kort te zijn. Console spellen verdienen gewoon meer. Want bij pc gaat het tegenwoordig: Fabrikant-uitgever-winkel-klant-internet-geen klant meer.

JJe ziet dat ook bij de consoles maar nog niet zo groot. Bahalve bij de dreamcast ging dat een beetje mis.
Xbox zal net zo mis gaan.. al heeft m$ het voordeel van $ wat sega niet had.. helaas

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
TekkenMaster schreef op 17 augustus 2002 @ 20:44:
[...]

60 euro?? 54 hoop ik voor je (FRS met cola of cjp) ik koop al mijn games daar voor 6 euro goedkoper en ik hbe nu 7 spellen dus das toch 6x7 euro
CC-card had ik toen nog net niet :/

ondertussen weer wel... khoor alleen mensen zeggen dat het niet meer werkt :?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wimo. schreef op 18 augustus 2002 @ 01:21:
[...]

Xbox zal net zo mis gaan.. al heeft m$ het voordeel van $ wat sega niet had.. helaas
Denk je soms popi jopi te zijn met je M$ of willen ze bij Vobi$ ook geen winst maken?

Daarnaast is het heel simpel, console games zijn duurder omdat je een ontwikkelings licentie moet kopen, aangezien microsoft en anderen miljarden uitgeven aan development en promotie, uiteraard neemt MS daar een enorm risico mee, het is dus niet vreemd dat ze een gedeelte van dit bedrag terug willen verdienen op de games.

Dit is echt niet zo een vreemde vorm van zakendoen, het is eigenlijk gewoon een verkapte franchise, voor de ontwikkelaars is dit juist heel fijn, omdat:

-Tijdens de ontwikkeling men gebruik kan maken van bestaande libraries
-Men kan rekenen op steun van MS bij de ontwikkeling.
-Men niet uitgebreid zelf hoeft te promoten. Dit gebeurt namelijk grotendeels al via kanalen van XBox

Kortom veel voordelen voor een game ontwikkelaar, waarbij de risicos beperkt blijven.

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 17 augustus 2002 @ 07:58:
[...]
Dat zullen ook wel niet de top-titels zijn... meestal worden de meest crappy games als eerste afgeprijst

Ik vind 60-70 euro eik nog best wel duur voor een game (heb zelf NGC, 60 euro per game), als je dat naar guldens terugrekent zit je op ong 150 gulden...
mag ik dan bij jou mijn euro's omruilen voor guldens? :P

maak ik bijna 18 piek winst ook per 60 euro volgens jouw omrekening :P

das toch mooi circa 8 euro :-)

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op 17 augustus 2002 @ 21:16:
En die spellen van zulke consoles zijn ook zo super duur, volgens mij maken die gasten van Xbox de meeste winst op die spellen.... :(
Volgens mij is dat ook heel erg logisch omdat de xbox word verkocht onder de productie prijs, hoe zouden ze anders ooit geld kunnen verdienen, het werkt ongeveer net zoals met de printers. Printers zelf verkopen onder productieprijs en het geld verdienen aan het inkt en het papier, bij de xbox is dat dan dus de software en de controllers, kabels etc.

Volgens mij gaat het ook zo bij sony en nintendo alleen is het bij microsoft wat meer omdat xbox live ook een heeel duur projectje is, en dat kan volgens mij nooit uit voor 50 euro per jaar per xbox.

• _VooDooMen_
Ik wou eerst ook zo'n console kopen alleen kon niet kiezen tussen een Ps2 of die Xbox, de Xbox was beter in grafische prestaties dan die Ps2. En die Ps2 brengt super veel spellen uit en dat leek me ook wel weer leuk :P

Maar daar even vanaf, heb toch maar gekozen om mijn pc te updaten. Ik vond z'on Xbox / Ps2 gewoon te duur, steeds nieuwe spellen kopen en dat kost aardig veel centjes... :7

Verwijderd

Ja zat ik ook aan te denken maar heb toch maar voor een xbox gekozen en heb er geen spijt van ook al heb ik nu zit ik nu nog met m'n duronetje :(

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:28

Wimo.

Shake and Bake!

raptorix schreef op 18 augustus 2002 @ 01:34:
[...]

Denk je soms popi jopi te zijn met je M$ of willen ze bij Vobi$ ook geen winst maken?
:z O+

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 23:34:
Hmmm mayb is ie in duitsland/belgie goedkoper,als je daar dichtbij woont??? (is maar gokje hoor)
Nee prijzen zijn in heel europa gelijk. Want ik was laatst in Berlijn en toen dacht ik ook ff kijken naar wat een xbox kost. Maar daar was ie ook gewoon E 299,=.

P R N D

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 18 augustus 2002 @ 01:32:
[...]
CC-card had ik toen nog net niet :/

ondertussen weer wel... khoor alleen mensen zeggen dat het niet meer werkt :?
FRS stopt na 31 augustus met Coca Cola korting en de verkoop van Coca Cola etc tec.... ze gaan over op Pepsi... De Coca Cola Card kun je gewoon omruilen voor de Free Entertainment Card... 10% korting op dezelfde producten als met de CCcard...
Pagina: 1