Virtualdub captured maar 35 minuten

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik gebruik een Pinnacle PCTV Pro onder Windows 2000.

Capturen gaat perfect, ik kan de DiVX of XViD codec gebruiken en dat gaat allemaal gewoon goed, echter totdat ik bij de 35 minuten kom dan verliest ie ineens superveel frames achter elkaar door.

Maakt niet uit welke codec of compressie ik gebruik, file size maakt ook niet uit, hij begint altijd na 35 minuten heel veel te droppen.

Is iemand bekend met dit probleem en wat kan ik er aan doen :?
Want zo kan ik nooit iets langer als een half uur capturen :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:52
welk os?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Al een ander prog gebruikt? (Trial van MediaStudio Pro?)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
SiHiDa schreef op 17 augustus 2002 @ 12:16:
Al een ander prog gebruikt? (Trial van MediaStudio Pro?)

Nee, Nandub en Virtual Dub werken nl. erg fijn en kunnen precies alles dat ik nodig heb, en vooral de Noise Reduction tijdens het capturen is zeeeerrrrr handig.

Ik heb wel Adobe Premiere maar daar heb ik nog nooit mee geprobeerd te capturen eigenlijk.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
dreeke schreef op 17 augustus 2002 @ 15:30:

[...]

Nee, Nandub en Virtual Dub werken nl. erg fijn en kunnen precies alles dat ik nodig heb, en vooral de Noise Reduction tijdens het capturen is zeeeerrrrr handig.

Ik heb wel Adobe Premiere maar daar heb ik nog nooit mee geprobeerd te capturen eigenlijk.
Het gebruiken van een ander tooltje heb ik alleen aangeraden ivm de "diagnose". Ik bedoelde niet dat je die proggies per se moet gaan gebruiken. Door met andere proggies te capturen, weet je waaraan het ligt.