[Gameboy] Videosignaal vern**kt?

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 12:00

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Mijn gameboy doet iets irritants: Steeds vaker komt de verbinding cartridge->gameboy->LCD niet goed door. Dan zet je hem aan en dan krijg je in plaats van het dalende logo een dalende balk of een zwaar verkloot logo waarna hij vastloopt. Ik dacht zelf al: of viezigheid of flatcable gameboy-lcd. Openmaken lukt echter niet met mijn huidige gereedschap, het is een rare Mercedes schroef, namelijk ipv kruis of plat, drie tanden... Dus ik zowel de games (ze doen het allemaal of wel of niet, dus het licht aan de gameboy gok ik) cleanen, geen resultaat. Ook het gat van de GB al gecleaned, geen resultaat. Iemand een idee? We hebben het over de oudste gameboy dus...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

zorgen dat alles goed contact maakt: even in blazen hielp bij mij meestal wel (vocht in je adem zorgt voor goed contact)
:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 12:00

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ja dat doe ik dus nu de hele tijd, half blazen/ fluimen in die contacten haha maar dat lijkt me ook niet altijd goed..

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Hayfork
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Hehe... heb ik zo'n 10 jaar lang gedaan. heb hem (normale gameboy) met koninginnemarkt verkocht... voor een bedrag dat menigeen er niet meer voor zou krijgen...
:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

haal er eens een ouwe tandenborsel doorheen.. wek in mijn gameshop ook altijd bij die ouwe spellen

This space is occupied

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:28
gewoon ffe contactspray pakken. werkt t weer perfect :)
Pagina: 1