Ja, als jullie denken dat mensen uit Groningen ineens zo weinig posten op gathering... Dat komt omdat @home de stekker eruit heeft gegooid!
Verwijderd
@home zuigt hier toch echt niet hoor, 450KB/sec van tucows, 's morgens en 's avonds.
Limburg.
Limburg.
Ja maar dat komt ondat de hoofdleiding naar jouw woonwijk liep door het rampgebied van Enschede 
(hijs hard .. maar kon het niet laten
)
(hijs hard .. maar kon het niet laten
Laat ik het zo zeggen.. @home in Rosmalen ROELT wat mij betreft echt... nergens zo'n lekkere verbinding gezien (oh wee diegene die nu gaat zeuren dat ie op de campus zit
)
Verwijderd
@Home zuigt op dit moment hier in Limburg ook, de mail ligt er al sinds vanmiddag uit, kan niet mailen nergens naartoe/van.
Verwijderd
Ik maak geen gebruik van de mail server van @home. Mijn Win95 server is nog stabieler:)
Daarom maak ik gebruik van webbased email, en heb ik dus niks te klagen.
Maar ik woon ook maar in een dorpje. In maastricht (5km hier vandaan), is het helemaal niet te doen, dus ik denk dat ik gewoon geluk heb dat ik in een dorp woon:)
Daarom maak ik gebruik van webbased email, en heb ik dus niks te klagen.
Maar ik woon ook maar in een dorpje. In maastricht (5km hier vandaan), is het helemaal niet te doen, dus ik denk dat ik gewoon geluk heb dat ik in een dorp woon:)
Yep.. Limboland is ok. Hier (Sittard) altijd snel.
Maastricht boeit niet. Maastrichtenaren kunnen echte snelheid toch niet bijhouden! (als ze tenminste net zo snel denken als spreken)
Maastricht boeit niet. Maastrichtenaren kunnen echte snelheid toch niet bijhouden! (als ze tenminste net zo snel denken als spreken)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Hey mannetje, je moet wel effe opletten met wat je zegt over Maastricht he! Dit zijn geen grapjes dus mond houden! Dit meen ik echt.
Verwijderd
Nou hier in Emmen sucked et BIGTIME
Pinging www.tweakers.net [212.189.235.11] with 32 bytes of data:
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=838ms TTL=243
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=797ms TTL=243
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=851ms TTL=243
En dit is dus geen uitschieter ofsow tis hier echt ALTIJD
af entoe kan ik even 5 minuten online gamen met een ping van 50.
Pinging www.tweakers.net [212.189.235.11] with 32 bytes of data:
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=838ms TTL=243
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=851ms TTL=243
En dit is dus geen uitschieter ofsow tis hier echt ALTIJD
Verwijderd
Ik sluit mij aan bij die jonge uit Rosmalen, ik kom uit Nuland, en ik zit al een half jaar bij @home, en de snelheid is geweldig, leuke van tucows downloaden met 450 kb.
Enigste nadeel van @home vind ik de helpdesk en dat de mailserver nog wel eens niet te bereiken is.
Enigste nadeel van @home vind ik de helpdesk en dat de mailserver nog wel eens niet te bereiken is.
Verwijderd
Zucht... Ik zit hier al die goede ervaringen met @home te lezen, maar moet waarschijnlijk nog wel minstens een jaar ofzo wachten voordat ze bij ons in het dorp komen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 01:40 schreef RobiNET Online het volgende:
Hey mannetje, je moet wel effe opletten met wat je zegt over Maastricht he! Dit zijn geen grapjes dus mond houden! Dit meen ik echt.[/quote]Haha.. wat wou je er aan doen? Met MVV gaat het ook al zo goed! :):)
Wat is het langste dier in Maastricht? Een Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Hey mannetje, je moet wel effe opletten met wat je zegt over Maastricht he! Dit zijn geen grapjes dus mond houden! Dit meen ik echt.[/quote]Haha.. wat wou je er aan doen? Met MVV gaat het ook al zo goed! :):)
Wat is het langste dier in Maastricht? Een Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Niet fokken met Maastricht........ niet doen
...
Ennuh ben nu lekker iets aan het binnenhalen met 350 kb/sec van een of andere vage server dus klagen.. nah niet echt..
Enig nadeel van @home is 16 kb uploadlimiet :(((
Ennuh ben nu lekker iets aan het binnenhalen met 350 kb/sec van een of andere vage server dus klagen.. nah niet echt..
Enig nadeel van @home is 16 kb uploadlimiet :(((
Verwijderd
nou ik heb met @home gewoon meestal 400 a 500 kb/s
en gamen over internet ping 40 ALTIJD soms 30
en gamen over internet ping 40 ALTIJD soms 30
Ik trek meestal isootjes binnen met 800 k/sec!
Soms wel sneller van tucows :-)
Alleen die bagger upload snelheid!!!!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Zeur niet zo, ik zit hier nog met ISDN te kloten, met max. 7 kb/s. En het kost me ook nog eens veel meer dan jullie met je kabel-abo'tje.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 20:44 schreef Undertaker2 het volgende:

:([/quote]Welk proggie gebruik je om die snelheid te behalen DAP ofzo??
Vanochten had ik een snelheid van 260 kb/sec vanuit zweden. (ftp.sun.se ofzo dacht ik)
met @HOME trouwens
:([/quote]Welk proggie gebruik je om die snelheid te behalen DAP ofzo??
Vanochten had ik een snelheid van 260 kb/sec vanuit zweden. (ftp.sun.se ofzo dacht ik)
met @HOME trouwens
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Zien jullie nou hoe idioot het is om te gaan roepen hoe snel het wel niet is?????
Nee, ik download niet met 800 k/sec en ik heb al helemaal geen kabel-abbo.
Waar ik gewoon misselijk van wordt is van mensen die 50 gb per maand of meer, met 200 k/sec of meer downloaden en het dan ook nog in hun domme verwende hoofd te halen om te roepen dat de upload zuigt, of dat ze het niet pikken als UPC of wat dan ook er wat van zegt. (afgezien van het feit dat het hier soms wel een wedstrijd lijkt in de vorm van "Haal jij 140 k/sec? Ik haal makkelijk 300 k/sec soms wel meer")
't lijkt verdomme wel piemels vergelijken...
Nee, ik download niet met 800 k/sec en ik heb al helemaal geen kabel-abbo.
Waar ik gewoon misselijk van wordt is van mensen die 50 gb per maand of meer, met 200 k/sec of meer downloaden en het dan ook nog in hun domme verwende hoofd te halen om te roepen dat de upload zuigt, of dat ze het niet pikken als UPC of wat dan ook er wat van zegt. (afgezien van het feit dat het hier soms wel een wedstrijd lijkt in de vorm van "Haal jij 140 k/sec? Ik haal makkelijk 300 k/sec soms wel meer")
't lijkt verdomme wel piemels vergelijken...
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Kilobit zal je bedoelen...100Kbyte dusOp zondag 22 oktober 2000 20:44 schreef Undertaker2 het volgende:
jij ook neem ik aan..75KB/sec dusOp donderdag 19 oktober 2000 20:52 schreef themaniack het volgende:
ik heb hier geen klagen , 600kb/sec (downloadsnelheid) is een feit
@home is gecapped op 3.8mbit down, en daar kan je NIET overheen
althans, niet langer dan 3-4 seconden
*Kuch ,mensen! Deze thread is meer dan een jaar oud.Op woensdag 18 oktober 2000 23:34 begon Naplion dit draadje:
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nee 56k is leuk
@home = meestal verwende lui
Mijn tante heeft ook @home, altijd ff leechen daar:)
heeeeeerlijk met 60k/sec minimaal,
Soms gaat het richting 350k ofzo
Echt beter dat @home, wou dat ik het had
edit:
OMG oude topic
@home = meestal verwende lui
Mijn tante heeft ook @home, altijd ff leechen daar:)
heeeeeerlijk met 60k/sec minimaal,
Soms gaat het richting 350k ofzo
Echt beter dat @home, wou dat ik het had
edit:
OMG oude topic
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Een jaar en 4 maanden.Op zondag 30 december 2001 00:30 schreef Pc123 het volgende:
loekie2002 is het echt nodig om 4 maandenoude topics omhoog te schoppen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()