Ik heb een Logitech Cordless Muisje, ik was net op een site iets aan ut lezen, dus scroll ik naar beneden, hoor ik opeens knap. *shit* , opeens scrollt me scrollding heeeel losjes, terwijl er normaal toch steeds een soort klein tikje voelt, hoe kan dat nou opeens zo gekapot zijn gegaan ?
ik doe echt altijd voorzichtig met die dingen, zit der nie op te ramme ofzo
, Ik heb deze set nu ongeveer een 10 maanden dus moet ik nou de garantie aanspreken, of zelf gaan piele om ut weer goed te krijgen ( want ik denk dat er een veertje los is gesprongen )
Als je die muis nou ff openmaakt en kijktwat er mis is. Als je het zelf kan fixen (zoals dus idd een losgeschoten veertje) doe het dan. Als er iets afgebroken is ofzo natuurlijk wel voor de garantie gaan
Ik had dit ook eens een keer nadat ik mn Logitech standaard 3knops scrollmuis open had geschroefd, bleek dat ik een stukje vergeten was.
Het was een metalen pennetje dat in een rare vorm gebogen is... de eene kand zit ergen op het muisje geklemt, de andere kant steekt van de binnenkant onder het scrollwiel. Het is vrij makkelijk weer in elkaar te zetten (als er nix gebroken is), je moet alleen wel even uitvinden hoe het precies moet zitten.
(Weet niet of de Logitech Cordless het zelfde systeem heeft, denk het wel eigenlijk)
Het was een metalen pennetje dat in een rare vorm gebogen is... de eene kand zit ergen op het muisje geklemt, de andere kant steekt van de binnenkant onder het scrollwiel. Het is vrij makkelijk weer in elkaar te zetten (als er nix gebroken is), je moet alleen wel even uitvinden hoe het precies moet zitten.
(Weet niet of de Logitech Cordless het zelfde systeem heeft, denk het wel eigenlijk)
Ik heb een net opengemaakt en der zit idd een veertje los, maar geeeeeeen ideej waar dat ding moet zitte
Verwijderd
k hem mun veertje expres lam gemaakt
lekker ligt scrollen
kan helaas niet met me cordless
kan helaas niet met me cordless
Pagina: 1