Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
De heatsink en kast was behoorlijk heet! Je kon het echt niet aanraken!
En het begon te ruiken naar verbrand plastic!
En het begon te ruiken naar verbrand plastic!
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
bij zoiets altijd temp controleren in bios
Dus jij wilt zeggen dat de temp. sensor op mijn ecs k7s5a niet goed is?[volgens mij klopt je temp meter niet, bij 90graden moet je je volgens AMD al zorgen maken..
Misschien wel, echter er zijn hier al vaker verhalen rond gegaan waaruit gebleken is dat een AMD Duron/Athlon zonder heatsink-koeler meer dan 90 graden aan kan. Al kan dat natuurlijk nooit lang goed gaan, en kan ik natuurlijk niet 100% garanderen dat het elke AMD Duron/Athlon lukt.Hielkej schreef op 16 augustus 2002 @ 20:38:
volgens mij klopt je temp meter niet, bij 90graden moet je je volgens AMD al zorgen maken..
mijn duron 1200 vond draaien zonder HSF niet leuk
maar das iets anders als alleen zonder fan draaien natuurlijk
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Consider yourself lucky!
Waarschijnlijk kan je hem dus gewoon blijven gebruiken
Waarschijnlijk kan je hem dus gewoon blijven gebruiken
Verwijderd
Begint dat ding dan niet van binnen te smelten? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat goed is voor zo'n ding.
Of het goed is weet ik niet, maar hij is nog niet gesmolten!Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 22:22:
Begint dat ding dan niet van binnen te smelten? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat goed is voor zo'n ding.
De core is nog helemaal intact en heeft verder geen problemen!
Blijkbaar zat ik net op het randje! Maar ik dacht dat windows bij een graad of 70 toch zal vastzitten?
dat hangt er maar net vanaf... de pc waar ik nu achter zit was een uur geleden ook 70 graden, wegens een pokke warme zolder (en 't is niet mijn pc) en hij deed het prima... maargoed, als jouw temperatuur sensor inderdaad een beetje te hoog zit, lijkt het ook alsof ie pas bij een hogere temperatuur hangt...
Het is een mirakel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()