Toon posts:

[WIN98] inbelverbinding wachtwoord niet onthouden

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Als ik een inbelverbinding aanmaak in Windows 98 moet ik iedere keer als ik verbinding wil maken opnieuw het wachtwoord intypen. Logisch. zul je denken, als het vinkje niet staat bij wachtwoord onthouden. Maar dat had ik ook bedacht. Dat vakje is dus grijs en kan ik niet aanvinken dus...

Iemand een idee hoe ik windows mijn wachtwoord kan laten onthouden van mijn inbelverbinding. Mijn gebruikersnaam onthoudt hij wel. Ik heb dit overigens bij 2 computers. Wat ik fout doe... Echt geen idee. Ik heb al erg veel verbindingen aangemaakt zonder problemen, maar nu kom ik er echt niet meer uit.

Ik hoop dat iemand het herkent en me kan helpen.

Verwijderd

Bij het opstarten een gebruikersnaam en wachtwoord invullen, niet op [Cancel] of [Esc] drukken dus.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Moet je even op http://support.microsoft.com even zoeken.

Er is een bepalde reg key met een soort autologon waardoor ie zelf aanlogt.....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:38:
Bij het opstarten een gebruikersnaam en wachtwoord invullen, niet op [Cancel] of [Esc] drukken dus.
Volgens mij heb je het hier over windows aanmelding of aanmelden bij windows netwerk. Maar ik heb het over een verbinding die ik wil maken met mijn modem naar mijn provider. Externe toegang. inbelverbinding dus.

Verwijderd

Idd, ik heb het over Windows aanmelding, als je jezelf niet aanmeld, maakt hij geen PWL-file aan en kun jij je wachtwoord niet opslaan daar.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:49:
Idd, ik heb het over Windows aanmelding, als je jezelf niet aanmeld, maakt hij geen PWL-file aan en kun jij je wachtwoord niet opslaan daar.
Yep hij heeft gelijk... Je moet aangemeld zijn om wachtwoorden te kunnen opslaan... Overigens kun je je ook aanmelden zonder een wachtwoord.... gewoon OK of [Enter]...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je moet trouwens dus wel de Client voor MS-netwerken hebben geinstalleerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Is zoiets lulligs de oorzaak van het niet onthouden van een wachtwoord dat nodig is om in te bellen naar mijn provider via een 56k6 modem??? Ik kan het nu niet uittesten, maar morgen ga ik het meteen proberen.

Ik kan het gewoon niet geloven!

Bedankt!
Pagina: 1