Toon posts:

Wat is precies het verschil tussen de 440, 420 en de 460

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou precies het verschil tussen de Geforce 4 MX 440, 420 en de 460?

Behalve het verschil van een 30 euro?

De 420 heeft SDRAM en de 440 DDR of niet?

Ook is er een verschil met de snelheid van de RAMDAC en de GPU, maar dit kan via overclocken gelijkgetrokken worden of niet?

Verwijderd

ik d8 dat het iets met ddr en sdr ram te maken had
edit: je hebt zelf je vraag al beanwoord :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar de 460 heeft ook DDR, wat is daar anders aan dan?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:38:
Jah maar de 460 heeft ook DDR, wat is daar anders aan dan?
die loopt sneller :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah bij NVidia staat dat er meer bandbreedte is bij de 460, maar als ik de RAMDAC snelheid hoger zet van een 440 is het verschil dan niet weg of zijn de kaarten ook echt anders?

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Dit is erg hoor. Ik hoop dat jullie nieuw zijn op GoT? http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce4mx
Geforce4MX420 = SDRam absoluut niet kopen!
Geforce4MX440= DDR Opgefokte Geforce2
Geforce4MX460= DDR Zwaar opgefokte Geforce2
Jah bij NVidia staat dat er meer bandbreedte is bij de 460, maar als ik de RAMDAC snelheid hoger zet van een 440 is het verschil dan niet weg of zijn de kaarten ook echt anders?
De RAMDAC heeft niks te maken met clocksnelheid en bandbreedte he.... Als je daar al niet zeker over bent er zijn genoeg mooie guides om het te leren. Ik geloof dat www.anandtech.com , www.firingsquad.com wel leuke hebben.
Als je op zoek bent naar een budget videokaart kun je beter uitkijken naar: Radeon9000,Saber-kaarten,Trident XP4 kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik nieuw op GOT, niet echt, ik ben al heel lang op GOT... dus niet gelijk zo zeuren alsof je alles beter weet.

En een Geforce 4 is een Geforce 4 en dus geen Geforce 2, de chipset is anders enz. De prestatie is gelijk aan een opgefokte Geforce 2 en de MX 420 draait een stuk sneller als de meeste opgefokte GF2's hoor.

Ik ben niet op zoek naar een budget videokaart en ik weet precies wat een RAMDAC is, de snelheid die meestal wordt aangeduidt als RAMDAC is de snelheid van de geheugenbus en de RAMDAC zelf.

Als je wilt weten wat een RAMDAC precies is dan moet je regelmatig het blad C'T lezen (DUS NIET C!T) Dan weet je overal precies vanaf.

En ik vroeg dus om de verschillen, niet om een verkoop praatje van NVidia.

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Maar een Geforce 4 is niet altijd gelijk aan een Geforce4 !!!
De GF4MX maakt gebruik van een andere chipset als de GF4Ti.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50

• ferdinand
Maar een Geforce 4 is niet altijd gelijk aan een Geforce4 !!!
De GF4MX maakt gebruik van een andere chipset als de GF4Ti.
Razorfist heeft gelijk.
Geforce4ti is een ECHTE geforce4 met Directx8.1 ondersteuning. Een Geforce4MX is een Geforce 2 met de geheugencontroler van de Geforce3/4. Verder is ie hoger geklokt dan een Geforce2 maar hij kan nog steeds maximaal directx7.0 en is dus eigenlijk een opgefokte Geforce2

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

O jee, 4 maanden...

Geforce 4 MX = NV17, is gebaseerd op NV15, de Geforce 2 architectuur. Geforce 4 Ti = NV25. De MX series missen een aantal nieuwe features die de Geforce 3 & Geforce 4 Ti series bezitten, en dat is duidelijk te zien in benchmarks zoals 3D Mark 2001.

Verder is dit nogal een FAQ vraag en verwacht ik dat ie snel dicht gaat :z

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

gf4mx = niet eens opgevoerde geone gf2, maar gf2mx. Dat zie je aan het aantal textures dat er cycle gedraaid kan worden. (2 ipv 4) Verder heeft ie idd de geheugencontroller van een gf4, maar een gf4mx420 is in bijna alle gevallen een stuk langzamer dan een gf2gts, maar wel sneller dan een gf2mx. Een gf4mx440 is ongeveer net zo snel als een gf2ultra en een mx460 is iets sneller als een gf2ultra. Het is hoe dan ook aan te raden een ti vaiant te nemen, omdat die wel directX8.x compatible zijn.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 21:29:
gf4mx = niet eens opgevoerde geone gf2, maar gf2mx. Dat zie je aan het aantal textures dat er cycle gedraaid kan worden. (2 ipv 4) Verder heeft ie idd de geheugencontroller van een gf4, maar een gf4mx420 is in bijna alle gevallen een stuk langzamer dan een gf2gts, maar wel sneller dan een gf2mx. Een gf4mx440 is ongeveer net zo snel als een gf2ultra en een mx460 is iets sneller als een gf2ultra. Het is hoe dan ook aan te raden een ti vaiant te nemen, omdat die wel directX8.x compatible zijn.
Of ff wachten op de DirectX 9 kaarten :P

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 21:05:
Ik nieuw op GOT, niet echt, ik ben al heel lang op GOT... dus niet gelijk zo zeuren alsof je alles beter weet.

En een Geforce 4 is een Geforce 4 en dus geen Geforce 2, de chipset is anders enz. De prestatie is gelijk aan een opgefokte Geforce 2 en de MX 420 draait een stuk sneller als de meeste opgefokte GF2's hoor.

Ik ben niet op zoek naar een budget videokaart en ik weet precies wat een RAMDAC is, de snelheid die meestal wordt aangeduidt als RAMDAC is de snelheid van de geheugenbus en de RAMDAC zelf.

Als je wilt weten wat een RAMDAC precies is dan moet je regelmatig het blad C'T lezen (DUS NIET C!T) Dan weet je overal precies vanaf.

Ramdac:
Short for Random Access Memory Digital-to-Analog Converter, a single chip on video adapter cards. The RAMDAC's role is to convert digitally encoded images into analog signals that can be displayed by a monitor. A RAMDAC actually consists of four different components - SRAM to store the color map and three digital-to-analog converters (DACs), one for each of the monitor's red, green, and blue electron guns.

Denk na voordat je blaat :z

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Topicstarter
McFlipp schreef op 16 augustus 2002 @ 22:22:
[...]

Ramdac:
Short for Random Access Memory Digital-to-Analog Converter, a single chip on video adapter cards. The RAMDAC's role is to convert digitally encoded images into analog signals that can be displayed by a monitor. A RAMDAC actually consists of four different components - SRAM to store the color map and three digital-to-analog converters (DACs), one for each of the monitor's red, green, and blue electron guns.

de RAMDAC is dus een deel videogeheugen en 3 chips, die chips en dat geheugen draaien dus op een snelheid, dezelfde snelheid als de rest van het videogeheugen, oftewel de snelheid van de ramdac is de snelheid van je geheugen. Meestal wordt dit dus aangegeven als de Ramdac snelheid, soms als het geheugen snelheid.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
LOL :P
Helaas... toch is het niet zo.

'k heb even geen zin om het helemaal technisch te gaan onderbouwen 8)7 dat word een hoop opzoeken enzo, maar mischien kan iemand anders het ff simpel verwoorden ;)

Nouja, kijk maar 'ns bij de specs van veel videokaarten: RAMDAC 350Mhz oid. En dan is de clockspeed 250Mhz DDR. Kan toch nooit 't zelfde zijn? :P

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 21:05:
En mag ik je ook even uit deze droom helpen?
Een MX420 sneller dan een GF2? ohoh... :o Mischien kan hij de GeForce2 MX nog aan..
maar elke GeForce 2 heeft DDR ram, de GF4MX420 SDR, dat gaat echt niet lukken.

Verwijderd

Inderdaad, zelfs een mx440 presteerd niet beter als mijn G2 Ti Pro. En trouwens volgens mij was die g4mx gebaseerd op een G2 en staat die 4 alleen maar voor de marketing.

Oh ja was RAMDAC niet toevallig de communicatie snelheid tussen de chips en de core net zoiets als FSB?

Verwijderd

Ok, ik weet 't goed gemaakt,
de GeForce 4 Ti 4600 is gewoon de snelste van nVIDIA, klaar.. en de rest zuigt vergeleken ermee. Zo, was dat ff moeilijk?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 00:54:
Ok, ik weet 't goed gemaakt,
de GeForce 4 Ti 4600 is gewoon de snelste van nVIDIA, klaar.. en de rest zuigt vergeleken ermee. Zo, was dat ff moeilijk?
Daar heb jij weer gelijk in :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit gaat allemaal een beetje offtopic.

Ik vroeg dus wat precies het verschil was en nix anders. Niet welke de beste of de snelste of de goedkoopste is, ik vraag wat het verschil is.

Xtuv denk ook dat ie wat weet en blaat ook maar iets
RAMDAC 350Mhz oid. En dan is de clockspeed 250Mhz DDR.
Dat kan dus gemakkelijk, de processor verwerkt alles met 250 mhz, maar alle gegevens in het geheugen en naar de videouitgang toe gaan met 350 mhz. Net als in je PC, je fsb is 133 maar je memclock is bijvoorbeeld 166 bij DDR.
En mag ik je ook even uit deze droom helpen?
Een MX420 sneller dan een GF2? ohoh... Mischien kan hij de GeForce2 MX nog aan..
maar elke GeForce 2 heeft DDR ram, de GF4MX420 SDR, dat gaat echt niet lukken.
Natuurlijk kan een GF2 MX aan, daar issie op gebaseerd.
En er zijn genoeg GF2 kaarten met SDR hoor.

En Wiegje noemt de snelste op, maar dat vind ik helemaal niet interessant, ik vraag iets over de GF4 MX'en, niet welke de snelste is....

Elzared heeft wel iets ontopic te melden namelijk dat de 4 alleen maar voor de marketing is, dit doet Nvidia wel vaker. Ik neem aan dat een G4 MX een G2 Ti er niet uit trekt aangezien een G4 MX goedkoper is als een G2 Ti. Maar een G4 MX is wel goed over te clocken...

Wat mij trouwens opvalt is dat ik de GF3 nergens meer zie en de G2 Ti ook niet, alleen GF2 MX en G4's...

• Jimster
Heb je nou al antwoord op je vraag gehad? Zoniet, kijk ff naar de links die ik boven heb gegeven.

Nu weer ff offtopic:
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 01:22:

[...]

Dat kan dus gemakkelijk, de processor verwerkt alles met 250 mhz, maar alle gegevens in het geheugen en naar de videouitgang toe gaan met 350 mhz. Net als in je PC, je fsb is 133 maar je memclock is bijvoorbeeld 166 bij DDR.

[...]
Als ik het goed begrijp beweer jij dus RAMDAC snelheid = VGARAMsnelheid. Dit is dus niet zo. Alle Geforce4 (ook MX) kaarten hebben een 350MHz RAMDAC. Dat wil niet zeggen dat alle Geforce 4 kaarten dezelfde geheugensnelheid hebben. GF4MX420 Core: 250 RAM: 166, GF4MX440 Core: 270 RAM: 400 (DDR), GF4MX460 Core: 300 RAM: 550.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 23:43:
[...]

de RAMDAC is dus een deel videogeheugen en 3 chips, die chips en dat geheugen draaien dus op een snelheid, dezelfde snelheid als de rest van het videogeheugen, oftewel de snelheid van de ramdac is de snelheid van je geheugen. Meestal wordt dit dus aangegeven als de Ramdac snelheid, soms als het geheugen snelheid.

8)7
Het RAMDAC is de schakel tussen de video van je computer en de analoge ingang van je monitor.
Het heeft wel buffers voor het beeld dat opgebouwd wordt, maar het heeft geen AARS met je video geheugen van doen.
De snelheid van je RAMDAC is bepalend voor de resolutie x verversingssnelheid van je monitor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 23:43:
[...]

Wat een }:O Shit... :O

Verwijderd

Topicstarter
Jimsterrr schreef op 17 augustus 2002 @ 05:51:
Heb je nou al antwoord op je vraag gehad? Zoniet, kijk ff naar de links die ik boven heb gegeven.

Nu weer ff offtopic:

[...]

Als ik het goed begrijp beweer jij dus RAMDAC snelheid = VGARAMsnelheid. Dit is dus niet zo. Alle Geforce4 (ook MX) kaarten hebben een 350MHz RAMDAC. Dat wil niet zeggen dat alle Geforce 4 kaarten dezelfde geheugensnelheid hebben. GF4MX420 Core: 250 RAM: 166, GF4MX440 Core: 270 RAM: 400 (DDR), GF4MX460 Core: 300 RAM: 550.
Hoe kom je daar nou bij, er zijn verschillende kaarten met een andere Ramdac snelheden hoor, ook Geforce 4.

En Shaggy hou gewoon je mond als je nix te zeggen hebt, je mag best zeggen dat het gezeur is maar zeg dan ook waarom...

De Ramdac gebruikt zelf een stuk van het videogeheugen omdat ie een hele frame naar buiten moet gooien, die frame staat dan in het videogeheugen en dus is de ramdac snelheid dezelfde snelheid als het videogeheugen. Er zijn verschillende Geforce 4 kaarten allemaal met andere ramdac snelheden en wat toevallig dat is dezelde snelheid als het ram....

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:24:
[...]

Hoe kom je daar nou bij, er zijn verschillende kaarten met een andere Ramdac snelheden hoor, ook Geforce 4.

En Shaggy hou gewoon je mond als je nix te zeggen hebt, je mag best zeggen dat het gezeur is maar zeg dan ook waarom...

De Ramdac gebruikt zelf een stuk van het videogeheugen omdat ie een hele frame naar buiten moet gooien, die frame staat dan in het videogeheugen en dus is de ramdac snelheid dezelfde snelheid als het videogeheugen. Er zijn verschillende Geforce 4 kaarten allemaal met andere ramdac snelheden en wat toevallig dat is dezelde snelheid als het ram....
Noem jij eens een GF4 kaart met een andere RAMDAC snelheid dan? Bovendien heb ik nog geen GF4 gezien waarbij het geheugen standaard op 350MHz loopt.
De RAMDAC is dan ook totaal onafhankelijk van de snelheid van het geheugen. Hij gebruikt slechts gedeelten van het geheugen (het framebuffer) om er een analoog signaal voor je monitor van te maken.

Verwijderd

koop geforce 4 ti 4200 kost haast nix meer

• CaineTanathos
  • Laatst online: 07-07 22:00
thorry , jonge, ramdac en video geheugen zijn twee totaal verschillende dingen. De meeste videokaarten hebben een ramdac op dezelfde frequentie, ramdac heeft niets met snelheid te maken

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

http://www.tomshardware.c.../020418/vgacharts-05.html

Daar kun je mooi het verschil zien tussen de 440 en 460, de 420 zit er niet bij, maar die hoef je zo ie zo niet te kopen..:)

Verwijderd

vaag die verschillen....eht gaat wel snel zeg sinds mijn TNT2 ultra 32mb lol

• Jimster
Alle Geforce 4's hebben een internal RAMDAC. Die zit dus in de GPU gebakken en draait bij alle Geforce 4's op 350MHz. Hier nog een paar links met specs van Chaintech Geforce 4 kaarten:
http://www.chaintech.com.tw/products/VGA/agt60.htm,
http://www.chaintech.com.tw/products/VGA/agt40.htm,
http://www.chaintech.com.tw/eng/products/VGA/agt20.asp,
http://www.chaintech.com.tw/Products/VGA/ag441.htm,
http://www.chaintech.com.tw/Products/VGA/ag421.htm
Zoals je kan zien hebben alle kaarten een interne RAMDAC van 350MHz.
En dat is bij bijv. Asus ook zo: http://www.asus.com.tw/vga/agpv8420d/specification.htm.
Nu wel overtuigd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 12:02:
koop geforce 4 ti 4200 kost haast nix meer
Ik wil nix kopen...

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Waarom kijk je niet gewoon opde site van nvidea, koe

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Waarom open je dan zo'n topic.

Als je toch geen nieuwe videokaart wilt kun je het toch gewoon rustig uitzoeken wat het verschil tussen die kaarten is.

• ferdinand
Oh kom op na ruim 24uur Razorfist,Jimsterrr,Dawai,Gijsbert,DevilN,McFlipp,Xtuv,Elzared,Wiegje, dune2000 en nog veel meer moet je toch wel overtuigd zijn? Het verschil is gewoon: de kloksnelheid van het geheugen en de chip
Of denk je echt dat je het beter weet dan ruim 12 personen? Kom dan eens met een goeie technische verklaring of geef een link naar een artikel. Dit schiet niet op.

Verwijderd

Het zit dacht ik zo:
Ten eerste werken de meeste 250- 350Mhz RAMDACs slechts op een snelheid van 50-100Mhz omdat die topsnelheid alleen bij de hoogste resolutie/refresh rate geldt.
Bij een resolutie van 1024 x 768 x 80 is de RAMDAC speed:
1024 x 768 x 80 = 62.9 Mhz.
Voor crt beeldbuizen komt hier nog een correctiefactor bij (1.32).
Dus RAMDAC snelheid -> 62.9 x 1.32=83 Mhz
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de RAMDAC snelheid veel minder een issue is dan
de geheugensnelheid.
Alleen bij een reso van 1600 x 1200 x 100 is de RAMDAC aan het pezen, nl:
1600 x 1200 x 100 x 1.32 = 253Mhz (nog steeds lang geen 350Mhz).
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:24:

De RAMDAC gooit niet een heel frame naar buiten, maar slechts 1 pixel per klokpuls.
De RAMDAC "gebruikt" het videogeheugen niet, maar communiceert ermee. Op iedere klokpuls ontvangt de RAMDAC één 'digitale' pixel van het videogeheugen, bestaande uit 8/16/24/32 bits, afhankelijk van de kleurdiepte.
Het RAM van de RAMDAC is GEEN frame buffer of deel van videogeheugen maar is de zgn colormap.
Met deze colormap wordt de 32 bit input vertaald naar rood- blauw- en groenwaarden voor de drie DACs waarvan de output samen één analoge pixel vormen.
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:41:
Nee, je kan een langzaam geheugen niet compenseren met een snellere RAMDAC.
Het geheugen en de RAMDAC zijn twee aparte onderdelen.
Als je de RAMDAC sneller zou kunnen klokken, zal dit geen effect op de geheugen snelheid hebben en andersom.
:)
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:35:
Wat is nou precies het verschil tussen de Geforce 4 MX 440, 420 en de 460?

Behalve het verschil van een 30 euro?

De 420 heeft SDRAM en de 440 DDR of niet?

Ook is er een verschil met de snelheid van de RAMDAC en de GPU, maar dit kan via overclocken gelijkgetrokken worden of niet?
Het verschil tussen de drie versies is voornamelijk de geheugenbandbreedte.
Bij de 420 is deze 2.7 Gb/s, dit is aan de krappe kant (lage framerate bij hoge resoluties).
Bij de 440 is deze dubbel zoveel en bij de 460 8.8 Gb.

Maar daar hoef jij je niet druk om te maken met je 15" TFT monitor |:(

Verwijderd

Wat een offtopic gelul allemaal

ff ontopic:
De verschillen tussen de 420 en de 440/460 is dat de 420 sd-ram heeft. Ook is GPU lager geclockt. Verschillen tussen de 440 en 460 is de clocksnelheid van het geheugen en de GPU. En de kwaliteit van het geheugen. Bij sommige varieert de koeling ook.

• zkhbaldo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Onik schreef op 17 augustus 2002 @ 22:32:
Oh kom op na ruim 24uur Razorfist,Jimsterrr,Dawai,Gijsbert,DevilN,McFlipp,Xtuv,Elzared,Wiegje, dune2000 en nog veel meer moet je toch wel overtuigd zijn? Het verschil is gewoon: de kloksnelheid van het geheugen en de chip
Of denk je echt dat je het beter weet dan ruim 12 personen? Kom dan eens met een goeie technische verklaring of geef een link naar een artikel. Dit schiet niet op.
_/-\o_
Volledig met je eens

Verwijderd

jullie vergeten een cruciaal element (of ik lees eroverheen): de prijs, of liever, de prijs-kwaliteit verhouding.
je kan het beste de duurste nemen qua chipset (die extra dingetjes zoals spelletjes en een 3d-brilletje is allemaal onzin) om beter bestand te zijn tegen de vernieuwingen op het gebied van 3d-enhanced gaming enz...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:05:

ff ontopic:
De verschillen tussen de 420 en de 440/460 is dat de 420 sd-ram heeft. Ook is GPU lager geclockt. Verschillen tussen de 440 en 460 is de clocksnelheid van het geheugen en de GPU. En de kwaliteit van het geheugen. Bij sommige varieert de koeling ook.
Nou, dit maakt het allemaal veel duidelijker |:(

Verwijderd

Ik denk dat er verwarring zijn met ge MX 4 Chip, teneerste zijn er voor lappie's GF4 go's ontwikkeld die in feite GTS Chips zijn met een GF4 GeheugenController, de GF4 MX zijn de originele 4 series maar dan gedeeltelijk als het goed is qua dx8.1, de ti 4xxx series zijn allemaal volledig 8.1 maar dan sneller geklokt onder elkaar.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Devil N schreef op 16 augustus 2002 @ 21:34:
[...]

Of ff wachten op de DirectX 9 kaarten :P
Is er al

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Onik schreef op 17 augustus 2002 @ 22:32:
Het kan natuurlijk nooit alleen maar het verschil zijn in kloksnelheden van geheugen en chip, een klik met de muis en je zou van een Geforce 2 MX 420 een Geforce 2 MX 460 maken?

Verwijderd

Topicstarter
Waterlelie schreef op 17 augustus 2002 @ 20:17:
Waarom kijk je niet gewoon opde site van nvidea, koe
Gaan we schelden?

Waarom ik daar niet kijk? Omdat er misschien alleen maar achterlijke verkooppraatjes staan die 100 dingen zeggen behalve waar het echt om draait schaap.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 00:05:

ff ontopic:
Daar hebben we wat aan... eindelijk... _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 21:45:
[...]

Waarom open je dan zo'n topic.

Als je toch geen nieuwe videokaart wilt kun je het toch gewoon rustig uitzoeken wat het verschil tussen die kaarten is.
Waarom zou ik niet zo'n topic openen, je moet toch iets hebben om over te lullen? En als het jou zo stoort dat ik dit topic open doe er dan iets aan...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 23:15:

Maar daar hoef jij je niet druk om te maken met je 15" TFT monitor |:(
Jaloers?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Daar staan ook de specs kerel :)

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 02:14:
Omdat er misschien alleen maar achterlijke verkooppraatjes staan die 100 dingen zeggen behalve waar het echt om draait schaap.
Nee hoor. De specs liegen niet. De zooi die er omheen wordt geschreven waarschijnlijk wel.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 24-05 07:42
Sorry, kan het niet laten. Heb gelezen dat jullie ondertussen redelijk serious bezig zijn, maar:
Vraag je liever af wat de overeenkomsten zijn, ik noem er een:
1) Je wilt het niet kopen.
Ah, vooruit dan, een tweede, omdat je niet naar iets op zoek bent om te kopen:
2) Als je er een krijgt, wil je die toch vervangen.

In short: blaat niet ... (no flame intended, maar dit is echt een waardeloos topic)

Happy Blessings <3

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 14:01
Begon leuk....

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

...maar eindigde met een slotje :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Inderdaad