Problemen met Xerox Docuprint C15

Pagina: 1
Acties:

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Ik heb een Xerox Docuprint C15, bij het updaten van de laaste firmware geeft hij een error. Hij laat de frimware tot zo'n 70% en dan stopt hij er mee. Dit heeft als gevolg gehad dat de printer het niet meer doet.
Hij blijft continu knipperen met de led en na 5 minuten gaat hij uit.

Wat kan ik doen? De Help pagina's van Xerox bieden geen hulp. Xerox Nedeland heeft geen E-mail support. Alleen telefoon, maar ze zijn al dicht.

Paradigm: Shift happens.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wachten tot maandag :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Is er geen recovery optie? iets van een reset-iets of zo?

Ik denk dat dit verhaal stopt door de firmware opnieuw te programmeren. Dit zal niet ergens een los chippie zijn, maar meer het hele apparaat opsturen.

Ik weet niet of flashen binnen de garantie valt bij XEROX maar ik wens je nu alvast veel sterkte.

• DareDevil
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:16:
Is er geen recovery optie? iets van een reset-iets of zo?

Ik denk dat dit verhaal stopt door de firmware opnieuw te programmeren. Dit zal niet ergens een los chippie zijn, maar meer het hele apparaat opsturen.

Ik weet niet of flashen binnen de garantie valt bij XEROX maar ik wens je nu alvast veel sterkte.
In de handleiding kan ik niks terug vinden van een master reset. Op het apperaat zelf zitten 2 knoppen waarvan 1 power... daar kan je niet veel me doen.

Het flashen is iets wat bij de driver software zit en automatisch in de setup word meegenomen.
Ik weet niet hoe dat zit met de garantie maar het is wel hun eigen software die de boel verziekt heeft :(

Verwijderd

Amerika loopt >= 6 uur achter, dus effe snel wezen voordat ze weekend hebben....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 12:57
Zo, titel maar even aangepast :)

• DareDevil
Echt niemand die wat weet?

Pagina: 1