je post 3 keer achter elkaar met een paar minuten verschil en niemand heeft nog gepost.. flikker dan alles in 1 post.. is veel overzichtelijker...
Nee, de meesten zijn de tong verloren, denk ikVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 10:32:
Ben een paar weken weggebleven.
Is er wat belangrijks gebeurt in de "scene"?
Kijk maar eens naar de variatie in mensen die postten in deel 2, en dit deel
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Full-stack webdeveloper in Groningen
waarom beginnen we niet met zn allen aan een vice city mod
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Lijkt het je niet handig als die eerst uitkomt?
Wanneer VC uitkomt ga ik daar zeker van alles voor maken, maar dan moet ie inderdaad eerst maar eens uitkomen
Verwijderd
Ik heb een probleem met GTA 3 als ik de draw distance op ze'n hoogst zet dan begint het spel zwaar te schokken en ik vind dat ie met mijn pc niet hoeft te schokken.Mijn specs:
P4 2,5 Ghz
256 MB DDR
64 MB Geforce 4 mx 440.
Iemand een oplossing?.
P4 2,5 Ghz
256 MB DDR
64 MB Geforce 4 mx 440.
Iemand een oplossing?.
Eh... Maybe noobvraag, maar waarom kunnen er geen motors in GTA3?
Carmageddon 2 is bijv ook autoracing, maar door van de 4 banden de 2 van een motor te maken hebben ze daar ook superbikes in gekregen
Carmageddon 2 is bijv ook autoracing, maar door van de 4 banden de 2 van een motor te maken hebben ze daar ook superbikes in gekregen
Verwijderd
Ik heb een Auto gedownload maar je moet het in het spel zetten met IMGTOOL staat in het read me bestand.En hoe je het verder doet weet ik noiet,anders had ik het wel voor me zelf gedaan.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 12:11:
[...]
Hoe krijgen we die auto's in het spel eigenlijk ?
Was zoeven naar die mods aan het kijken enzo... Ik ga een Skyline GT-R Vspec II maken... M'n lievelingskar

edit: Van GTA3Files heb ik 2 msi files gedownload, wat moet ik daarmee?
edit: Van GTA3Files heb ik 2 msi files gedownload, wat moet ik daarmee?
wat een hoop vragen in een keer...
1. Auto's in spel: met ImgTool. Importeer het DFF bestand in gta3.img en evt. ook het txd bestand in (gta3.img en) txd.img
2. Er kunnen wel motoren in het spel, maar het ziet er een beetje nep uit. In GTA Vice City kan het wel
3. Msi bestanden: Rechter muisknop, installeren
1. Auto's in spel: met ImgTool. Importeer het DFF bestand in gta3.img en evt. ook het txd bestand in (gta3.img en) txd.img
2. Er kunnen wel motoren in het spel, maar het ziet er een beetje nep uit. In GTA Vice City kan het wel
3. Msi bestanden: Rechter muisknop, installeren
ivm 2: Define "nep"...
3: bedankt
EDIT: Ben nu al een tijdje aan het knoeien met Zanoza... Nu eventjes opzoeken hoe ik aan car models kom en dan
EDIT2: Was net ff aan het zoeken, zag daarnet staan en nu vind ik hem niet meer
Overigens, helpt het als je bij de BF injection zegt dat hij WEL deuren moet hebben? Ik bedoel, als je hem dan mod, kan je dan instappen
Ik heb het dus over CSE he
3: bedankt
EDIT: Ben nu al een tijdje aan het knoeien met Zanoza... Nu eventjes opzoeken hoe ik aan car models kom en dan
EDIT2: Was net ff aan het zoeken, zag daarnet staan en nu vind ik hem niet meer
Overigens, helpt het als je bij de BF injection zegt dat hij WEL deuren moet hebben? Ik bedoel, als je hem dan mod, kan je dan instappen
Bedoelde eigenlijk meer dat wij zelf VC gaan makenGlorificationer schreef op 19 oktober 2002 @ 23:44:
waarom beginnen we niet met zn allen aan een vice city mod
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik kan em wel mailen, maar het bestand verschilt per persoon omdat daar in staat welke bestanden zijn geïnstalleerd. Je hebt dus nix aan een 'gemodde' gta3.dir
oh, die heb ik wel... ik stuur em wel
Heb deze al een tijdje geleden ontvangen en works like a charm... ThxZanderZ schreef op 20 oktober 2002 @ 20:27:
oh, die heb ik wel... ik stuur em wel
Overigens heb ik een paar goeie fotos gevonden van die Skyline, maar hoe kom ik nu aan het model van de BF Injection
Dit is leuk! Nieuwe piepel!
Hehehe 
Overigens heb ik die ZMTUTOR eens gedownload en goed bekeken, maar hij heeft daar wel een ERG goeie tekening v. de BMW die hij maakt (black/white, perfecte vlakken (boven, links/rechts, voor, achter...)
Overigens heb ik die ZMTUTOR eens gedownload en goed bekeken, maar hij heeft daar wel een ERG goeie tekening v. de BMW die hij maakt (black/white, perfecte vlakken (boven, links/rechts, voor, achter...)
Ik moet veel oefenen dus ik kan het zeker proberenMr Double B schreef op 01 oktober 2002 @ 19:36:
Hey kan iemand de Nieuwe Mercedes AMG SL 55 maken dat is een lijpe bak man
[afbeelding]
[afbeelding]
hoop het
mzzls
EDIT: Hij's wel zwart en dat maakt het er niet makkelijker op
Verwijderd
woei, ik ben een tijdje weggeweest van het gta3 modden, kep net wat autowtjes in me gta gepropt
maar ik keek op die site van don3k en ik wil die oranje bmw MET SPOILER downloaden... maar ken em niet downloaden omdat de file er niet is... iemand die me wilt geven, mailen? sturen msn? danny23484@hotmail.com
Verwijderd
geef danVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:57:
woei, ik ben een tijdje weggeweest van het gta3 modden, kep net wat autowtjes in me gta geproptmaar ik keek op die site van don3k en ik wil die oranje bmw MET SPOILER downloaden... maar ken em niet downloaden omdat de file er niet is... iemand die me wilt geven, mailen? sturen msn? danny23484@hotmail.com
Verwijderd
ik ben bezig een stadje in me gta te krijgen, kep et wel es eerder gedaan maar nu zie ik het nieuwe stadje niet!! Wat doe ik verkeerd? (edit dit is in carols.dat)
het gaat om de OrbitalCity.ide, OrbitalCity.col en OrbitalCity.IPL
al deze files zijn op de aangegeven plek maar ik zie de map niet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
| # # Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # # everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order # to improve the speed of loading # # Object types # IDE DATA\MAPS\generic.IDE IDE DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.ide IDE DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.ide IDE DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.ide IDE DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.ide IDE DATA\MAPS\MAKING\MAKING.ide IDE DATA\MAPS\TEMPPART\TEMPPART.ide IDE DATA\MAPS\INDROADS\INDROADS.ide IDE DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.ide IDE DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.ide IDE DATA\MAPS\COMSE\COMSE.ide IDE DATA\MAPS\COMSW\COMSW.ide IDE DATA\MAPS\COMROAD\COMROAD.ide IDE DATA\MAPS\LANDne\LANDne.ide IDE DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.ide IDE DATA\MAPS\SUBROADS\SUBROADS.ide IDE DATA\MAPS\OrbitalCity.ide SPLASH loadsc2 #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.col COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.col COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.col COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.col COLFILE 1 DATA\MAPS\MAKING\MAKING.col COLFILE 1 DATA\MAPS\TEMPPART\TEMPPART.col COLFILE 1 DATA\MAPS\INDROADS\INDROADS.col COLFILE 2 DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.col COLFILE 2 DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.col COLFILE 2 DATA\MAPS\COMSE\COMSE.col COLFILE 2 DATA\MAPS\COMSW\COMSW.col COLFILE 2 DATA\MAPS\COMROAD\COMROAD.col COLFILE 2 DATA\MAPS\OrbitalCity.col COLFILE 3 DATA\MAPS\LANDne\LANDne.col COLFILE 3 DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.col COLFILE 3 DATA\MAPS\SUBROADS\SUBROADS.col SPLASH loadsc3 # have to load map.zon before any of the IPLs MAPZONE DATA\MAP.ZON IPL DATA\GTA3.ZON # # Scene information # IPL DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.IPL IPL DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.IPL IPL DATA\MAPS\COMSE\COMSE.IPL IPL DATA\MAPS\COMSW\COMSW.IPL IPL DATA\MAPS\CULL.IPL IPL DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.IPL IPL DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.IPL IPL DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.IPL IPL DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.IPL IPL DATA\MAPS\LANDne\LANDne.IPL IPL DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.IPL IPL DATA\MAPS\overview.IPL IPL DATA\MAPS\props.IPL IPL DATA\MAPS\OrbitalCity.IPL |
het gaat om de OrbitalCity.ide, OrbitalCity.col en OrbitalCity.IPL
al deze files zijn op de aangegeven plek maar ik zie de map niet
Laat pics zien van je city!!!
Heeft iemand voor mij de nederlandse textfile die in de map *:/gta3/TEXT staat?
Ik heb de engelse versie van gta en me broertje kan geen engels dan heb ik tenmiste nederlandse ondertiteling.
mailen mag op cquintus(at)hoome(punt)nl
Ik heb de engelse versie van gta en me broertje kan geen engels dan heb ik tenmiste nederlandse ondertiteling.
mailen mag op cquintus(at)hoome(punt)nl
Unknown
Download de GTA3NL mod... daar zit ie in
2004????
Wow dat wordt nog lang wachten dan, tot die tijd is ie niet eens meer leuk.
Wow dat wordt nog lang wachten dan, tot die tijd is ie niet eens meer leuk.
Signature
2004? volgens mij is Vice City een upgrade voor GTA 3. En die zou (binnen een half jaar
) moeten komen..
GTA4 komt pas in 2004 uit met multiplayer functie.. daarom hadden ze dat in 3 weggelaten, waren ze bang dat de release dates te dicht bij elkaar zaten waardoor niemand 4 zou kopen omdat ze dan beide multiplayer zouden hebben..
naja, ik weet er ook niet alles van af.. en het is uit het blote koppie
GTA4 komt pas in 2004 uit met multiplayer functie.. daarom hadden ze dat in 3 weggelaten, waren ze bang dat de release dates te dicht bij elkaar zaten waardoor niemand 4 zou kopen omdat ze dan beide multiplayer zouden hebben..
Ik vin het maar een stelletje vern**kers.
Ze brengen hem uit voor de ps2, en een half jaar later komt hij voor de pc..
Dom dus, want veel meer mensen kopen pc-spellen, en als je hem zo laat uitbrengt, heb je alle filmpjes en screens al gezien, zodat je het spel niet meer hoeft!
(ik koop hem wel, hoor
)
Dom dus, want veel meer mensen kopen pc-spellen, en als je hem zo laat uitbrengt, heb je alle filmpjes en screens al gezien, zodat je het spel niet meer hoeft!
(ik koop hem wel, hoor
Verwijderd
In de GameQuest stond een interview met de (Nederlandse) programmeer projectleider van GTA:VC en hij zei dat VC in 2004 naar de PC komt.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:19:
btw hoe kom je aan deze info?
GTA:VC is GEEN update, hij draait op een andere engine en speelt in een totaal andere stad en zelfs 20 jaar voor GTA3. GTA3 heeft multiplayer support gehad in een eerder (test)stadium, maar dat is er uitgehaald, waarschijnlijk omdat de engine te brak was bij meerdere spelers. Het heeft dus NIETS te maken concurrentie van een eigen product dat bijna twee (!) jaar later op de markt komt.El_Quedro schreef op 23 oktober 2002 @ 16:57:
2004? volgens mij is Vice City een upgrade voor GTA 3. En die zou (binnen een half jaar) moeten komen..
De echte reden dat GTA:VC pas in 2004 komt is (hoop ik) dat ze er niet zo'n haastige klus van willen maken als met GTA3, en misschien nog wel wat extra's willen toevoegen......(Disclaimer: Dit laatste is dus totaal ongefundeerd en berust puur op mijn eigen beredeneringen.)
Behalve dat er veel mensen zijn die pc-spellen kopen, downloaden en kopieren veel mensen ze ook.valentinorossi schreef op 23 oktober 2002 @ 17:26:
Ze brengen hem eerst uit op de PS2 omdat ze daar (nu) nog geld mee kunnen verdienen. De spellen voor de PS2 zijn nog niet te kopieren. Dus alles wat ze nu verdienen kan direct in nieuwe spellen worden gestopt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2002 23:29 . Reden: Laatste quote en zo ]
Andere engine? Zeker weten?
Verwijderd
ja man hij komt op de half life engineZanderZ schreef op 24 oktober 2002 @ 17:01:
Andere engine? Zeker weten?

Zegt me nix... Zijn er andere bekende spellen mee gemaakt?
Verwijderd
Deze engine is speciaal voor GTA gemaakt, er zullen dus geen (of iig weinig) andere titels op deze engine uitkomen. Mafia draait bv op een heel andere engine dan GTA3 of VC, terwijl het een zelfde soort spel is.
Met de voorganger van Renderware 2 is GTA3 gemaakt
.
Misschien hoort dit in een ander topique of zelfs in een nieuwe, kweenie eigenlijk
Met de voorganger van Renderware 2 is GTA3 gemaakt
Misschien hoort dit in een ander topique of zelfs in een nieuwe, kweenie eigenlijk
Verwijderd
Nogmaals .... Vice City is GEEN upgrade .... het is gewoon een vervolg van GTA3 ...El_Quedro schreef op 23 oktober 2002 @ 16:57:
2004? volgens mij is Vice City een upgrade voor GTA 3. En die zou (binnen een half jaar) moeten komen..
GTAZone.tk is binnenkort back in the air :-)
ik heb persoonlijk mailtje van rockstargames ontvangen voor een promotie pakket met heeel veel stuff om weg te geven. Anyway... ik verw8 ook een test versie van vice city
ik heb persoonlijk mailtje van rockstargames ontvangen voor een promotie pakket met heeel veel stuff om weg te geven. Anyway... ik verw8 ook een test versie van vice city
Jezustering mazzelpik!!!Don3k schreef op 26 oktober 2002 @ 08:50:
GTAZone.tk is binnenkort back in the air :-)
Dus je gaat ook weer bezig met auto's bouwen voor GTA3?
Verwijderd
Uuuh... PS2 spellen zijn allang te kopierenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:25:
[...]
In de GameQuest stond een interview met de (Nederlandse) programmeer projectleider van GTA:VC en hij zei dat VC in 2004 naar de PC komt.
[...]
GTA:VC is GEEN update, hij draait op een andere engine en speelt in een totaal andere stad en zelfs 20 jaar voor GTA3. GTA3 heeft multiplayer support gehad in een eerder (test)stadium, maar dat is er uitgehaald, waarschijnlijk omdat de engine te brak was bij meerdere spelers. Het heeft dus NIETS te maken concurrentie van een eigen product dat bijna twee (!) jaar later op de markt komt.
De echte reden dat GTA:VC pas in 2004 komt is (hoop ik) dat ze er niet zo'n haastige klus van willen maken als met GTA3, en misschien nog wel wat extra's willen toevoegen......(Disclaimer: Dit laatste is dus totaal ongefundeerd en berust puur op mijn eigen beredeneringen.)
[...]
Behalve dat er veel mensen zijn die pc-spellen kopen, downloaden en kopieren veel mensen ze ook.
Ze brengen hem eerst uit op de PS2 omdat ze daar (nu) nog geld mee kunnen verdienen. De spellen voor de PS2 zijn nog niet te kopieren. Dus alles wat ze nu verdienen kan direct in nieuwe spellen worden gestopt.
eehhh neej... nie voor gta3....valentinorossi schreef op 26 oktober 2002 @ 09:37:
[...]
Jezustering mazzelpik!!!
Dus je gaat ook weer bezig met auto's bouwen voor GTA3?
maar voor vice city wel
Damn... je bent goed!Don3k schreef op 26 oktober 2002 @ 13:17:
[...]
eehhh neej... nie voor gta3....
maar voor vice city wel
Waarom niet?
weet iemand trouwens een site (uitgezonderd gtazone.tk) waar ik stuff kan krijgen zoals spoilers en bumpers enzo???
Levert Google "GTA3 spoiler bumper download" nix op?
begint heel erg te vervelen omdat je al weet hoe alles werkt.... Het is erg relax om alles uit te zoeken en te expirimenteren.
Nu maakt iedereen al cars voor gta3 dus is er geen lol meer aan.
Verwijderd
FF serieus: Heb je al die auto's zelf from scratch af gemaakt of heb je ze geconverteerd van NFS enzo?Don3k schreef op 27 oktober 2002 @ 08:15:
begint heel erg te vervelen omdat je al weet hoe alles werkt.... Het is erg relax om alles uit te zoeken en te expirimenteren.
Nu maakt iedereen al cars voor gta3 dus is er geen lol meer aan.
Verwijderd
Was car making maar zo gebruikersvriendelijk en makkelijk .... ik wil ook zo graag een vette auto uitbrengen maar heb er geen tijd en de juiste tools niet voor
ZModeler met de DarkDFF Filter, werkt prima (is alleen nog maar uit voor betatesters helaas)
meeste geconverteerd, want denk nou zelf.... Hey from scratch maken is egt niet 1 2 3.... (converteren ook niet trouwens).Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 09:43:
[...]
FF serieus: Heb je al die auto's zelf from scratch af gemaakt of heb je ze geconverteerd van NFS enzo?
Mn broertje is er mee bezig... voor NFS welliswaar, maar komt in grote lijnen op het zelfde neer
weet er niemand sites voor onderdelen enzo?
Verwijderd
ZanderZ schreef op 26 oktober 2002 @ 18:40:
Levert Google "GTA3 spoiler bumper download" nix op?
Heeft iemand de mod Miss Liberty ( www.Stunt-Park.de.vu ) al werkend?
Als ik em installeer wil GTA3 niet meer laden
Als ik em installeer wil GTA3 niet meer laden
nee 
Maar wat jammer is =
HET STERFT HIER GoT-VERDOMME UIT!!!!!!
Maar wat jammer is =
HET STERFT HIER GoT-VERDOMME UIT!!!!!!
Tja, het sterft inderdaad een beetje uit
Heb je al gekeken op www.gta3.net en www.gtamods.com en www.modstack.com of daar wat bij staat?
Heb je al gekeken op www.gta3.net en www.gtamods.com en www.modstack.com of daar wat bij staat?
Verwijderd
Ga ja modden, of auto's maken die in het spel komen? (dus dat je auto's in de winkel komen te liggen?)Don3k schreef op 26 oktober 2002 @ 13:17:
[...]
eehhh neej... nie voor gta3....
maar voor vice city wel
Gewoon modden d8 ik, zieVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 01:02:
[...]
Ga ja modden, of auto's maken die in het spel komen? (dus dat je auto's in de winkel komen te liggen?)
gtazone.tk
Uhm.. ik zat eens te kijken op www.renderware.com en daar stond een heel lijstje met spellen die met Renderware zijn gemaakt... Of is dat alleen RW1?Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:52:
Deze engine is speciaal voor GTA gemaakt, er zullen dus geen (of iig weinig) andere titels op deze engine uitkomen. Mafia draait bv op een heel andere engine dan GTA3 of VC, terwijl het een zelfde soort spel is.
Met de voorganger van Renderware 2 is GTA3 gemaakt.
Verwijderd
Renderware 1 is idd gebruikt voor (ondermeer) Tony Hawks Pro Skater 2.
Ik dacht (ik zou het ook zo maar fout kunnen hebben) dat R2 GTA:VC exclusief wordt.
Ik dacht (ik zou het ook zo maar fout kunnen hebben) dat R2 GTA:VC exclusief wordt.
Dat zal R* flink wat geld kosten dan!
Iemand enig idee waar de texture shod_disclaimer te vinden is? In het spel zit ie in Zuid-west Staunton
[ Voor 0% gewijzigd door Spinal op 10-11-2002 21:03 . Reden: al gevonden ]
Verwijderd
Ik heb iets voor julie!
(Het plaatje is in Bmp omdat de kleuren anders heel dof en vaag worden!)

yankee.dff
YANKEE.TXD
(Het plaatje is in Bmp omdat de kleuren anders heel dof en vaag worden!)

yankee.dff
YANKEE.TXD
Nee, kijkt maar naar het nummerbord: gemaakt door een Duitser
hehe.... nu je het zegt, lol
Verwijderd
idd die is duits. m'n vriend heeft hem gemaakt en had er volgens mij een duitse mod op gta3 zitten omdat daar een soort stunt park bij zat. daarom is dit kenteken ook duits geworden denk ik
Uhm... het kenteken is per auto in te stellen. Het is dus een beetje vreemd dat ie dan een duitse heeft gemaakt
Verwijderd
ja maar bij die duitse mod zat een stunt park en daarvoor had hij hem gedownload. maar nu bleek dat de zooi zoals borden en kentekens ook duits werden!
Verwijderd
Welke Murcielago versie heeft omhooggaande deuren, en welke heeft de beste textures?
Die van M4ck of Jake & FLYONFIRE
Die van M4ck of Jake & FLYONFIRE
Is er een murcielago dan? kun je een link plaatsen naar beide?
Verwijderd
Bij die van M4ck gaan de deuren denk ik omhoog open.
Er staat : 3D Doors
De link: http://gta3.gamigo.de > Cars > Lamborchini > Murcilago (sorry voor korte uitleg, ik hoop dat je het snapt)
Directlink: http://gta3.gamigo.de/?pa...=15&sortby=date&carcat=17
Er staat : 3D Doors
De link: http://gta3.gamigo.de > Cars > Lamborchini > Murcilago (sorry voor korte uitleg, ik hoop dat je het snapt)
Directlink: http://gta3.gamigo.de/?pa...=15&sortby=date&carcat=17
Zie net dat ik em al had gedownload
maar nog niet getest... Ga ik zsm doen!
Laat ons even weten hoe die is. Ik had eerder een politmotor
maar die was niet echt geweldig
Gelul dusVerwijderd schreef op 19 November 2002 @ 16:57:
ja maar bij die duitse mod zat een stunt park en daarvoor had hij hem gedownload. maar nu bleek dat de zooi zoals borden en kentekens ook duits werden!
Als je een nummerbord verandert, zit je bij het plaatje van de rest van de textures van de auto, dus ALS hij een duitse mod had gedownload waren de coca-cola textures brak geweest
Die auto is gewoon door een M*F gemaakt dus
M*F ? Que?
Ja, die auto is niet gemaakt door een vriend van hem, maar ja... GamerGun zegt wel meer van dat soort dingen
Ja, die auto is niet gemaakt door een vriend van hem, maar ja... GamerGun zegt wel meer van dat soort dingen
Nee, die meter klopt niet helemaal. Delen door 2 of 3 is een beter idee 
Ik baal ervan dat het alleen werkt als je een nieuw spel start
Ik baal ervan dat het alleen werkt als je een nieuw spel start
Tja, nix aan te doen helaas
En niet bruikbaar in combinatie met de Lijfwacht-mod
En niet bruikbaar in combinatie met de Lijfwacht-mod
Verwijderd
hehe jammerZanderZ schreef op 22 november 2002 @ 18:41:
Tja, nix aan te doen helaas