Ik heb nog enkele Sunons liggen (nieuw) Als je intresse heb ?
Ik weet niet of dit nou precies de soort Sunon is die jij bedoelt, maar het is een <a href=http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0202022430971906559&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=6817&TK_PAR[MEDIUM]=89>Sunon</a>
ICQ heb ik!! maar geeft volgens mij problemen op mijn machine.Zoals plaatjes niet meer kunnen zien.Dus ik wou het er maar niet meer opzetten.
ik zal even in die kast kijken waar ze in zitten dan post ik wel hoeveel het er zijn en welke.
ik zal even in die kast kijken waar ze in zitten dan post ik wel hoeveel het er zijn en welke.
Het zijn drie 92x92 case fan's en 1 80x80 fan
Ik doe ze pas van de hand als ik er passende delta fannen voor heb want er zit een Harde schijf (X15) in die kast die wordt loei heet als ik dan geen fannen heb kan ik echt niet draaien met dat apperaat.Het is een nieuwe pc die ik aan het opbouwen ben dus vandaar.
Ik doe ze pas van de hand als ik er passende delta fannen voor heb want er zit een Harde schijf (X15) in die kast die wordt loei heet als ik dan geen fannen heb kan ik echt niet draaien met dat apperaat.Het is een nieuwe pc die ik aan het opbouwen ben dus vandaar.
Wij hebben SUNON in ons produktassortiment. Ik weet niet precies welke modellen je zoekt. Eventueel zijn andere typen op aanvraag leverbaar (mits verkrijgbaar via onze leverancier).
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Neem in ieder geval geen KD1208PTS3-6 Sunon, want die maken een teringherrie. Heb nu een ander merk case fan er in zitten en die is een stuk stiller. Weet alleen ff het merk niet meer en heb geen zin de kast open te maken
Verwijderd
hey A-3D, wat is dit nou?
Nieuwe reclame manier voor bedrijven???
Beetje reclame posten op public forums he?
-grr
Nieuwe reclame manier voor bedrijven???
Beetje reclame posten op public forums he?
-grr
Sorry, dit is inderdaad niet de "normale" gang van zaken. Normaliter zou ik de vraag via e-mail beantwoorden maar die staat niet in zijn profiel, vandaar.
Excuus!
Excuus!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
TweaKERS, wat is er mis mee dan? Met die reclame op deze manier?
RoboBob zoekt die dingen en A3-D zegt dat NedCool ze verkoopt.
Klaar, probleem opgelost.
Als ik bijv had geschreven dat NedCool die dingen heeft had je waarschijnlijk ook niet geschreven van die reclame.....
Dus met andere woorden, relax
RoboBob zoekt die dingen en A3-D zegt dat NedCool ze verkoopt.
Klaar, probleem opgelost.
Als ik bijv had geschreven dat NedCool die dingen heeft had je waarschijnlijk ook niet geschreven van die reclame.....
Dus met andere woorden, relax
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Pagina: 1