<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>niet te vergeten correct [/quote]LOL!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>jij denkt dus dat het kappen van regen woud in zuid amerika de oorzaak is van het ontstaan van aids en ebola in afrika [/quote]Kappen ze in afrika geen oerwoud dan

Wat ik zeg is dat ook in zuid-amerika voortdurend nieuwe virussen opduiken. Alleen zijn die niet zo dodelijk als ebola en halen ze het nieuws daarom niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>als je immuun systeem verzwakt is ontwikkelt het geen nieuw virussen..
je bent alleen vatbaar voor bestaande ziektes als cholera,difterie,etc...[/quote]klopt. maar nu gaan we nog ietsje verder. Stel: je hebt een nieuw virus. Als dit een epidemie wil worden, moet het meer mensen infecteren dan er doodgaan per tijdseenheid.
Als de kans om de ziekte te krijgen groter wordt vanwege een verzwakt immuunsysteem, zal er dus eerder een epidemie optreden.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>wil je het uitproberen ?[/quote]Dat risico ga ik niet nemen, duh. Maar toch, als je een bloedtransfusie met met hiv-besmet bloed uitvoert, krijgt minder dan de helft van de slachtoffers ook echt het HIV-virus. De conclusie moet dus zijn dat bij de rest het virus vlak na transfusie door het afweersysteem is tegengehouden.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar blijf gerust in je droomwereld waar iedereen goed, lief en aardig is, als jij je daar lekkerder bij voelt[/quote]zoveel vertrouwen in de goedheid van mensen heb ik ook niet hoor... maar er zijn 2 dingen waar ik wel vertrouwen in heb.
1. eigenbelang. als de amerikanen of de russen in de koude oorlog kernbommen hadden kunnen gooien zonder zelf ook doodgebombardeerd te worden, hadden ze het heus wel gedaan...
Biologische wapens worden om dezelfde reden bijna nooit ingezet: want wat jij met je vijan doet, kan die ook met jou doen.
2. de eerste wet van de media: alles komt altijd uit.
Je kan niet stiekum even een virusje maken. Je laat altijd sporen achter, en men komt er altijd achter...
wie is er hier nou eigenlijk wereldvreemd???