Grote kast Chieftec WX-01WD

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik moet voor mijn broer een nieuwe kast uitzoeken, omdat hij een 'kast' heeft waarin hij zijn computer wou doen, maar de computerkast was dus veel te groot. (aopen HQ08).
De kast moet 50 cm zijn.
Ik dus gelijk ff naar de site van Chieftec gegaan om te kijken wat ze daar voor behuizingen hadden.
Nou staat op de site van chieftec zelf dat de kast een afmeting heeft van 473 x 205 x 522 mm (D x W x H).
52,2 cm is dus te groot, nou vraag ik me af hebben ze de pootjes die eronder zitten meegerekend of niet? Zoja dan is die natuurlijk iets minder hoog :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:57
moet iemand ff meten he...

• Xof
Dat zal idd wel handig zijn :)

• Pietb
  • Niet online
Ongeveer 52 cm zonder pootjes...

• Xof
hmm dus is de afmeting op de site zonder pootjes...
bedankt iig :)

Verwijderd

Al die Chieftec kasten hebben hetzelfde binnenwerk.
Ik heb een DX-01WD en die is 52.2 cm ZONDER de pootjes meegerekend. Ben dus bang dat dit ook voor de case die jij in gedachten had van toepassing is.....

Verwijderd

Pietb schreef op 16 augustus 2002 @ 19:47:
Ongeveer 52 cm zonder pootjes...
Daar baalde ik dus ook van. Wil die kast in mijn speciaal daarvoor bedoelde cpu hok onder mijn bureau stoppen, moet ik eerst die pootjes eraf schroeven omdat het in de specs niet was meegenomen.

• Xof
Wat is het verschil eigenlijk tussen DX-01WD en WX-01WD? De kasten zien er vrijwel hetzelfde uit, alleen in de WX kast duurder

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Xof schreef op 16 augustus 2002 @ 20:32:
Wat is het verschil eigenlijk tussen DX-01WD en WX-01WD? De kasten zien er vrijwel hetzelfde uit, alleen in de WX kast duurder
de ene heeft vierkante luchtgaatjes voorop en de andere van die strepen :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Pietb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:51:
Daar baalde ik dus ook van. Wil die kast in mijn speciaal daarvoor bedoelde cpu hok onder mijn bureau stoppen, moet ik eerst die pootjes eraf schroeven omdat het in de specs niet was meegenomen.
Ik dacht altijd dat ik alleen was met dat "probleem" ;)
Ach, hij staat stevig zat, die pootjes heb ik niet nodig...

• Xof
chucky666 schreef op 16 augustus 2002 @ 20:38:
[...]

de ene heeft vierkante luchtgaatjes voorop en de andere van die strepen :+
Dan neem ik de goedkopere :+

Volgens mij zit er bij de WX versie een intake fan aan de buitenkant... maarja je kunt ook losse zijkanten kopen van chieftec dus dat is niet zo'n probleem :)

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:51:
[...]

Heb jij een hok voor je processors joh? ;)

Doet me denken aan een advertentie ooit uit de karwei- of gammakrant. Daar hadden ze een computermeubel met cpu-houder. Best handig toch.. als je mobo geen socket heeft 8)7

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Ik heb die met de strepen, en bij mij zit er standaard een intake 12v fan in de deur :)

• Xof
Ah, dus het is gewoon de design die anders is :)
Er zit nml ook een groot verschil in prijs.. die ene is 70 euro oid en die andere als ik het goed heb 129 euro.
Pagina: 1