Ongecontroleerde muisbewegingen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Willie
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Probleempje:

Mijn MS intellimouse optical vertoond soms echt rare kuren. Altijd als ik quake 3 zit te spelen gaat ie zo'n 5 keer per 15min game een totaal andere kant op kijken (bij voorkeur helemaal omhoog of omlaag en 180 graden gedraaid) en zoomt ie helemaal in en pakt een ander wapen (ik heb mb3 voor inzoomen en scroll voor weapon change). Ook in zDoom heb ik er soms last van, alleen minder, lijkt wel of het te maken heeft met hoeveel knoppen je tegelijk indrukt, echt weird.

Het kwam eigenlijk doordat ik m'n muis (PS2) eruit heb getrokken toen de pc nog aanstond, stopte ik hem erin en toen had ik dat :?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm... ik heb ook wel eens met me muis van die rare bewegingen :?
dat is een microsoft mouse optical usb .
ik dacht al bijna dat het aan mij lag :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Willie
  • Niet online
ik vond net dit: http://www.pcproblemen.co...ion.asp?faq=3&fldAuto=381
Maby is m'n muis beschadigd :?

Verwijderd

heb ik ook weleens, stof al van de onderkant weggeblazen wat bij het ledje en de sensor zit. bij mij werkt dat altijd.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik denk het niet, want met mijn muis is er niets gebeurt en die doet het ook :?
me vriendin heeft er ook 1 en die heeft hetzelfde :(
dan gaat afentoe in internet expl. de pagina een tijdje heel vlug heen en weer :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Willie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:49:
heb ik ook weleens, stof al van de onderkant weggeblazen wat bij het ledje en de sensor zit. bij mij werkt dat altijd.
Omdat er stof aan de onderkant van de muis zit gaat mijn muiswheel opeens raar doen :?

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
Had ik soms ook bij MOHAA, bijv. Het geweer schoot kogels de lucht in (lekker dan). Maar dat verslechte mijn kansen om te winnen niet, want iedereen deed dan zo gek.

Powered by KPN

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
soms heeft mijn muis wel eens de neiging om naar rechts boven te gaan met de pointer... als ik het usb -> ps/2 verloopje er op zet heeft ie daar geen last meer van |:(

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:26
fetcher schreef op 16 augustus 2002 @ 20:02:
soms heeft mijn muis wel eens de neiging om naar rechts boven te gaan met de pointer... als ik het usb -> ps/2 verloopje er op zet heeft ie daar geen last meer van |:(
Ik geloof dat je muis aan het sterven is... Of het is een virus. Maar dit lijkt me slijtage, of slechte printplaten, als je er nog garantie op hebt zou ik maar gaan zeuren bij je leverancier.

|>

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:04

Epsilon

ik heb het ook
maar alleen bij q3
bij cs heb ik nergens last van

ik dacht al aan een trojan, maar dat is onwaarschijnlijk omdat ik zelf al niet fatsoenlijk poorten kan routen, zou die het zowieso niet kunnen doen.

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
had ik eerst ook met mij optical muisje.. Ander muismatje, niet zo eentje die glad is > plastic. heb nou eeen stoffe en die werkt goed :)

Arch Linux

• Willie
  • Niet online
Nog steeds geen echte oplossing, ik heb al en stoffen muismat en ik heb het ps2 verloopstukje er ook al lang opzitten.

Ik ga denk ik ff een muis van me computer boven pakken (intellimuis van MS met bal). Kijken of ik het daar ook mee heb.

• Willie
  • Niet online
Ok, met die muis van me computer boven lijkt ie het niet te doen. Alleen als je "move forward, move right en move left" tegelijk indrukt gaat ie raar doen,opeens omdraaien enzo.
Quake 3 demo: http://members.chello.nl/~g_mulder/demo0001.dm_67

Kan iemand kijken of ie dat ook heeft ? Dus "move forward, move right en move left" tegelijk indrukken en kijk of ie raar doet, pls ?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je optische muizen té snel beweegd, zodat ze geen overlap kunnen detecteren, dan willen ze ook nog wel eens gaan flippen. (geen last meer van sinds ik mijn MS optical heb vervangen door een dual van logitech)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Willie
  • Niet online
Wat wil dat dual optical zeggen ? Nieuwere techniek die ook snelle bewegingen kan detecteren ?

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik had hier ook last van, tot ik een andere muismat gebruikte... Ik gebruik nu een matte muismat, vroeger een spiegelende. Ook als een muis niet kan focussen (als íe in de lucht wordt gehouden) wil dit wel eens gebeuren.

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:57

Macros

I'm watching...

Ik heb het ook, en mijn muis heeft gewoon nog een balletje.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Mijn Logitech Dual Optical doet dit ook, de laatste tijd behoorlijk vaak zelfs :( :( Ik heb ook al een stoffen muismat.

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Ik had dit probleem op een gladde muismat (intellimouse explorer, nu met een stoffen mat (rood) is het probleem weg.

Kan je met een dual optical wel op alle oppervlakken werken ?

What if this weren't a hypothetical question?

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
hiero ook. Elke goedkope rotzooi muis van M$ heeft dit. Mijn duurder Logitech en M$ muis de Explorer 3.0 hebben hiero geen last van. Die sensor is te goedkoop en leest bepaalde frames dubbel lijkt t als je snel heen en weer ragt :S

..::System Specs::..

Pagina: 1