Peace is not simply the absence of war.
En is t een kwaliteitskoeler? (voor gebruik bij een Athlon XP 1800+) Ik ben op zoek naar een stille koeler en ga niet overclocken.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Ik heb hier de Artic SuperSilent Pro op mijn XP 1600+ @ 1800+ en hij is tering stil, temps met alleen de Artic erop zaten rond de 55 (superstabiel) Nu zit er een extra fan tegen het enorme koelblok aan (@ 7 Volt) en hij is nog steeds superstil maar zelfs met het hete zomer weer kom ik niet boven de 50 graden uit. Ik had de mijne bij www.exile.nl gehaalt daar issie ietsies goedkoper en ik moest er toch shit hebben dus heb ik em gelijk erbij gedaan.
LET OP:
Dit is echt een enorm koelblok, ik heb mijn voeding moeten modden omdat het anders niet in mijn kast paste. Dus ff checken, het is 9 cm hoog, als je een grote kast hebt of je voeding boven je processor gemount is het geen probleem. Maar ik heb mijn voeding (baby-atx kast) tegenover mijn processor zitten en daartussen was maar 6 cm dus heb ik het kapje van mijn voeding af moeten halen om het passend te maken.
LET OP:
Dit is echt een enorm koelblok, ik heb mijn voeding moeten modden omdat het anders niet in mijn kast paste. Dus ff checken, het is 9 cm hoog, als je een grote kast hebt of je voeding boven je processor gemount is het geen probleem. Maar ik heb mijn voeding (baby-atx kast) tegenover mijn processor zitten en daartussen was maar 6 cm dus heb ik het kapje van mijn voeding af moeten halen om het passend te maken.