39
(kosteloos)
Dat wist ik niet, ik kwam er altijd vanzelf wel achter, dit is nieuws voor mij.Pizzaman schreef op 16 augustus 2002 @ 18:09:
Berichtje met de tekst SALDO sturen naar 456.
(kosteloos)
En ja, ik werk nog bij KPN ook.
*edit*
iemand was me voor met deze nuttige mededeling
#
Wel vreemd eigenlijk dat KPN dat nergens vermeld
wel balen dat ik maar 6 sms-jes op me sim kan opslaan
39
De rede daarvoor is snel gevonden...Homedisc schreef op 16 augustus 2002 @ 18:16:
...Wel vreemd eigenlijk dat KPN dat nergens vermeld...
Dat wist ik niet, ik kwam er altijd vanzelf wel achter, dit is nieuws voor mij.
En ja, ik werk nog bij KPN ook.
Verwijderd
Er hoeft niet eens een letter in, het mag ook een leeg smsje zijndat "SALDO" hoeft nog niet eens per sé als je naar 456 SMS't, althans in de tijd dat ik nog KPN had niet.. gewoon een willekeurige letter voldoet al..
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
dan kom je op de smslijnAtHomer schreef op 16 augustus 2002 @ 18:46:
Nou ben ik even nieuwsgierig... Wat gebeurt er als je naar dat nummer (456) belt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wat is de smslijn
geen idee, daar blijf ik geen uren hangen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
39
je moet dan het hele gesprek van 1minuut21secs afwachten tot de verbinding verbroken wordt, iedere keer als je smstegoed opwaardeerd opnieuw
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Wat een belachelijk systeem... In de eerste plaats is dat aparte SMS tegoed hartstikke lastig, en dan ook nog op zo'n manier opwaarderenHaaZie schreef op 16 augustus 2002 @ 20:08:
yup, je zult 456 moeten bellen om je beltegoed op te waarderen..
je moet dan het hele gesprek van 1minuut21secs afwachten tot de verbinding verbroken wordt, iedere keer als je smstegoed opwaardeerd opnieuw
Om zulke lullige dingetjes (je kan ook niet wappen en sms-rapporten opvragen bijv.) heb ik dus liever Vodafone qua prepaid kaarten...
6 maar? Ik kon geloof ik toen ik hi prepaid had, 8 opslaan.Homedisc schreef op 16 augustus 2002 @ 18:16:
WOOHOO bedankt voor de snelle reply's
Wel vreemd eigenlijk dat KPN dat nergens vermeld
wel balen dat ik maar 6 sms-jes op me sim kan opslaan
Nu met vodafone 20
hmmzz, volgens mij is het wel de moeite waard om een andere sim te halen, 6 is wel heel erg weinigBrEeZeR schreef op 16 augustus 2002 @ 20:48:
[...]
6 maar? Ik kon geloof ik toen ik hi prepaid had, 8 opslaan.
Nu met vodafone 20
oke:
vodafone 20
oude KPN kaart: 6
hoeveel zouden er op een O2 kaartje passen? (BEN wil ik niet, slechte ervaring mee)
39
[ Voor 0% gewijzigd door budi op 17-08-2002 16:39 . Reden: spelfout ]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Mijn libertel kaart kan ook niet veel karakters weergeven. Best irritant, want ik heb een week lang met Ben® rondgelopen en daar koneden een stuk of 20-25 karakters op. Dat is best relextbudi schreef op 17 augustus 2002 @ 14:22:
Viel me wel op dat die tenminste nog 12 karakters voor je naam accepteerd in je adresboek. KPN prepaid bij mij maar maximaal 10.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?