Toon posts:

Windows vindt dat mijn CD'tjes leeg zijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, 'k heb een vreemd probleem. Ik weet ook niet waar 't aan licht. Aan m'n CD speler, aan Windows of aan een of andere driver of zo. Het probleem is namelijk dat als 'k een CD in m'n CD speler doe dat die leeg is. Er staat echter wel degelijk wat op. En als ik met IsoBuster dezelfde CD wil lezen zegt die dat er wel wat op staat. Als ik vervolgens dezelfde CD in m'n andere speler doe is er niets aan de hand. Maar die speler gebruik ik liever niet omdat die veel CD's weigert te lezen.

Iemand een idee hoe dit kan? Mensen ervaringen met dit probleem? Beetje maf probleem vind ik dit :).

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 01:48

Nobby

Nuts!

Is dit met alle cd's die je er in stopt?
Zijn het "oude" of B-merk cd's?
Kan het zijn dat de lens vies is :? probeer hem eens schoon te maken met zo'n clean-cd

/edit Misschien doet iso-buster meer moeite om hem te lezen, ken het progje niet

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gewoon even een keer schoonmaken denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, het is een brander, volgens mij mag 'k daar niet van die Clean CD'tjes op gebruiken, of heb ik dat mis? Ennuhm, dit CD'tje wat ik nu probeer komt vers van de pers. En hij heeft dit merk CD'tjes altijd wel gelezen. En ik doe er net een oudere CD in en daar doet ie hetzelfde mee. En ook een orginele CD geeft het zelfde probleem :?.

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 16 augustus 2002 @ 18:02:
gewoon even een keer schoonmaken denk ik :)
Kan, maar waarom wil IsoBuster de inhoud wel lezen en zelfs kopiëren naar de HD?

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q320174

Wellicht is deze van toepassing?

edit:// URL wordt niet goed overgenomen, ff copy paste in browser doen

[ Voor 0% gewijzigd door k7of9 op 16-08-2002 18:17 . Reden: nie so goei nederlans ]

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij gaat dat over CD's de gemaakt zijn met de ingebouwde CD brand techniek van Windows XP. Alleen de CD'tjes die 'k probeer te lezen heb 'k gewoon met Nero gebrand. Dus het lijkt mij niet dat dat het probleem is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

k7of9 schreef op 16 augustus 2002 @ 18:14:
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q320174

Wellicht is deze van toepassing?

edit:// URL wordt niet goed overgenomen, ff copy paste in browser doen
ff url tags erom zetten http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q320174

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, 'k had hem al geC&P't. Maar 'k denk niet dat dat de oplossing is. Iemand nog met een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, 'k heb nog eens ffies rond gekeken. En ik kwam dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mezach/CD.jpg

Volgens mij ziet ie dus wel dat er iets op die CD staat aangezien die CD 701 MB groot is. Maar waarom kan de inhoud van de CD dan niet openen in Windows Verkenner of zo?

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 18:23:
[...]

Mjah, 'k had hem al geC&P't. Maar 'k denk niet dat dat de oplossing is. Iemand nog met een idee?
Ja als je het niet op z'n minst probeert zal je er niet achter komen ook.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
k7of9 schreef op 16 augustus 2002 @ 18:33:
[...]

Ja als je het niet op z'n minst probeert zal je er niet achter komen ook.
De symptomen lijken er niet op. En volgens mij heb ik die patch allang een keer geinstalleerd via WindowsUpdate.

Wat zeg ik, ik heb die update al geinstalleerd. Net even gecontroleerd in de software lijst.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

met welk programma heb je ze gebrand??

ik heb het ooit met een philips brander en brandprogramma gehad. die handteerde een wazige standaard ofzo wat windows niet echt wilde kennen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, het is een Lite-On brander en de CD's zijn gebrand met Nero Burning Rom. Niet echt een probleem lijkt mij. Bovendien leest ie orginele CD's ook niet zo best.
Pagina: 1