Mijn HD kapot

Pagina: 1
Acties:

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:44
Heb een PC besteld bij Exile samen met een Maxtor dlx740 7200 rpm ik dacht lekker schijfie, dus niet.
Ik wou XP installeren, gaf hij eerst aan NTlDR missing maar als ik snel drukte bootte de cd wel en begon hij de setup bestanden te kopieren maar al snel leest hij de bestanden niet goed en krijg ik soms ook een memory fout omdat ik het meerdere malen heb geprobeerd.

Heb het ook geprobeerd om me andere pc daar las hij de bestanden iets beter al moest ik enkele bestanden overslaan en het is gewoon een goede cd dus daar ligt het niet aan , dus is ie klaar zegt ie dat ie hem niet kan vinden en shit.

Dus wou ik win98 erop zetten kon dat ook niet omdat toen ik scandisk deed hij zei dat er iets niet goed was en er een of andere beveiling opzat ofzo.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Verwijderd

opsturen en nieuwe vragen... :D

• Blijepeen
Ja maar mijn vraag is of ie echt kapot is anders ga ik daar helemaal voor niks naar toe.

En wil een modje een vraagteken achter mijn topic zetten, graag :"}

Verwijderd

Klinkt niet goed, ik zou er zeker mee terug gaan, met de hele pc dan he!

• Blijepeen
Met de hele pc? Omdat maybe zeker ook het geheugen verrot is?

• Blijepeen
En hoe zit dat dan met de garantie omdat ik namelijk de pc pas na 2 weken in elkaar heb gezet wegens vakantie.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blijepeen schreef op 16 augustus 2002 @ 17:44:
Met de hele pc? Omdat maybe zeker ook het geheugen verrot is?
Doe ff een geheugen test, blijkt dat ding goed te zijn hoef je ook dat niet mee te nemen lijkt me.
Hele PC meenemen lijkt mij niet nodig eigenlijk, maar als er toch iets anders kapot blijkt te zijn (je weet het niet zeker toch? :?) is dat natuurlijk wel handig.
Of gewoon even alle onderdelen los van elkaar testen met een andere pc erbij...
Blijepeen schreef op 16 augustus 2002 @ 19:30:
En hoe zit dat dan met de garantie omdat ik namelijk de pc pas na 2 weken in elkaar heb gezet wegens vakantie.
exile.nl:
Indien het component binnen 8 dagen na aankoop defect raakt zullen wij dit component binnen 3-5 werkdagen omruilen , mits voorradig.
U dient dan wel eerst het component op te sturen of anderszins aan te leveren.
Is uw product stuk na de periode van 8 dagen dan zal reparatie/ vervanging binnen 14 tot 28 dagen plaatsvinden.
Dat staat dus gewoon in hun voorwaarden :)

🌞🍃

Verwijderd

Hey ik denk hey dat je geheugen alleen gaar is hdd zal naar mijn idee niet veel mis mee zijn.
Want.. ik had nieuw geheugen gekocht en een nieuwe hdd en ik had het allebei in mijn pc gebouwt. Voor dat ik windows ging instaleren op mijn nieuwe schijf ging ik nog ff booten met mijn oude schijf maar hij gaf errors bij het opstarten weet niet meer uit mijn hoofd welke. Ik d8 nou het zal wel ik ga win2k wel opnieuw installen op mijn nieuwe schijf wat blijkt ik krijg errors bij het installen. Ik dacht bij zelf laat ik dat geheugen er eens uit halen. En toen ben ik nog een keer begonnen met installen en dat lukte deze keer wel zonder errors. (btw ik kreeg ook ntldr errors ).

Conclusie gaar geheugen tenminste dat denk ik dus draai voor de gein ff memtest86

• Blijepeen
Ik heb dat ff gedaan, beetje laat maar ik had het druk dus vandaar.

Memtest gaf meer dan 60 errors dus het is een btje gaar denk ik.
En het is er nog door hun in gezet ook :"{

Verwijderd

Door hun er nieuw geheugen in laten zetten en dan maar hopen dat het zich niet nog een keer voordoet
Pagina: 1