Database:
De geïrriteerde reactie in deze draad van johnny laat zich wellicht verklaren door de arrogante "Mr know-it-all" toon waarop jij zelf reageert en wel even zal bepalen wat goed is voor I&T, dat komt gewoon niet lekker over. Een reactie zoals die van johnny is dan wellicht niet nodig, maar wel héél begrijpelijk.
Om het verder maar even niet te hebben over de toon die je hier en daar aanslaat, want ookal is er een probleem, kun je dat best op een normale manier aan de kaak stellen.
Verder: het een probleem is wat we helaas voor de afgelopen week
* ook geconstateerd hebben. Maar ook zien we dat het probleem zichzelf op dusdanig korte termijn oplost, dat het behoorlijk zinloos is om daar tijdelijke modforce voor aan te trekken. Los van het feit of we daar op korte termijn iemand geschikt voor achten.
Kortom: het is even doorbijten, en als er dan (op een manier zoals jij dat doet hier doet) over gebabbeld wordt, wekt dat alleen maar extra irritatie op.
Dan nog even dit, voor daar misverstanden over ontstaan: feedback en betrokkenheid bij het forum wordt ontzettend gewaardeerd, het is alleen de manier waarop waarvan ik me goed kan voorstellen dat die bij een aantal in het verkeerde keelgat schiet.
* let op: ik ben nog steeds in de overtuiging dat op het tijdstip van mijn vorige post, de modforce geen probleem was. Het probleem is de laatste week ontstaan in mijn ogen. Gewoon even een disclaimer om de discussie daarover uit te sluiten.
Verder zijn dit soort reacties natuurlijk het toppunt van overbodigheid:
De volgende keer is dat goed voor een officiële waarschuwing.