Toon posts:

Wordt er eigenlijk wel in de it gemod ?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n gevoel dat er helemaal niks gemod wordt daar. Het kan best zijn dat onze lieve it mods even niet kunnen. Maar kunnen andere mods dan niet even de rotzooi opruimen.

Er staan een hoop topics in sem. Maar er gebeurt helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
* SiHiDa ziet het ook, de SM is een rommeltje wat betreft IT-topics (heb er zelf ook een gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22

Arno

PF5A

Er zal vast wel iemand op vakantie zijn ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mafia is op vakantie.
En johnny en nego hebben het druk en vast ook wel een sociaal leven :P + dat het volgens mij de policy is dat een hga niet zoveel mod (maar hou me daar niet teveel aan vast.

MAar het loopt verder wel ok er staan maar 10 sm's ofzow die topics zakken wel weg voordat ze gesloten worden.

En Mafia is zondag weer tegu geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Traag schreef op 16 augustus 2002 @ 17:37:
Tijd voor een vakantiemod? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 16 augustus 2002 @ 17:37:
2 iemanden denk ik dan :)

Maar dat is ook niet helemaal waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
SiHiDa schreef op 16 augustus 2002 @ 17:38:
[...]

Tijd voor een vakantiemod? :+ ;)
Nix mis mee toch :P

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 16 augustus 2002 @ 17:38:
Mafia is op vakantie.
En johnny en nego hebben het druk en vast ook wel een sociaal leven :P + dat het volgens mij de policy is dat een hga niet zoveel mod (maar hou me daar niet teveel aan vast.

MAar het loopt verder wel ok er staan maar 10 sm's ofzow die topics zakken wel weg voordat ze gesloten worden.

En Mafia is zondag weer tegu geloof ik.
Hmm die 2 hosting topics van vorige week werden wel gesloten maar het meeste zakt wel weg ja. Maar toch het staat niet zo netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 17:40:
[...]

Hmm die 2 hosting topics van vorige week werden wel gesloten maar het meeste zakt wel weg ja. Maar toch het staat niet zo netjes :)
Ach hun mogen ook wel op vakantie/een beetje rust hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Nee hoor, wmb doe jij het als vakantiemod zeer goed. :+ Misschien werkt het ook wel in IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 16 augustus 2002 @ 17:43:
[...]

Ach hun mogen ook wel op vakantie/een beetje rust hebben hoor.
Dat zei ik toch al in mijn eerste reply. Maar ik vroeg me af of een andere mod misschien even de topics kon behandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is bijvoorbeeld een topic die je zo kan sluiten ook al ben je geen it mod :)

Breadfan :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48
-edit- hmz, lama, oude info -edit-

[ Voor 0% gewijzigd door Dutchman! op 16-08-2002 18:26 . Reden: trash this msg! ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het rond een uur of 4 in GTC gepost en Jaymz zou in overdrive gaan maar ik zie dat hij het heeft afgeschoven op mijn l33t baas Jotti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er wordt prima in I&T gemod, punt.

Okee, iets minder actief dan normaal misschien, maar zolang er geen topics van de vorige dag blijven staan vind ik elke opmerking met betrekking tot te weinnig modden in I&T misplaatst.

M@FI@ is het meest actief in I&T, die is alleen op vakantie. Van 't weekend komt 'ie weer terug, dus voor zo'n korte periode een vakantiemodje aanstellen lijkt me erg overdreven.

Verder: maak je vooral niet druk als een SM melding een keertje langer dan een uur blijft open staan. Ookal is het soms erg vervelend: er gaat niemand aan dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@FI@ is op vakantie en ik heb het deze week onverwachts druk met werk en wat dingetjes van school.
Omdat M@FI@ van de week al terugkomt is het zoals Nego al zegt niet nuttig om een vakantiemodje aan te nemen.
Ik merk gelukkig wel dat er een hoop mensen de moeite nemen om te helpen door SM meldingetjes te posten, waarvoor bij deze dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Negotiator schreef op 16 augustus 2002 @ 20:02:
Er wordt prima in I&T gemod, punt.

Okee, iets minder actief dan normaal misschien, maar zolang er geen topics van de vorige dag blijven staan vind ik elke opmerking met betrekking tot te weinnig modden in I&T misplaatst.

M@FI@ is het meest actief in I&T, die is alleen op vakantie. Van 't weekend komt 'ie weer terug, dus voor zo'n korte periode een vakantiemodje aanstellen lijkt me erg overdreven.

Verder: maak je vooral niet druk als een SM melding een keertje langer dan een uur blijft open staan. Ookal is het soms erg vervelend: er gaat niemand aan dood.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/bleg.jpg
Uurtje, ach, je moet ook niet zeuren als het een uurtje of 24 duurt voordat er wat mee wordt gedaan. :O

Zoals je zelf al zegt: M@FI@ is het meest actief in I&T qua modding. I&T is gewoon afhankelijk qua modding van mafia anders gebeuren er dingen zoals dit.
Er zijn wel andere I&Tmods, maar als die niet eens één keer per dag in SM kijken vraag ik me toch af wat het nut ervan is dat ze mod zijn :{

Nou ja, ik hoop dat dit toch eigenlijk een uitzondering is, want anders ben ik het echt niet eens met de uitspraak dat er prima wordt gemod in I&T.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
DataBeest schreef op 16 augustus 2002 @ 20:29:
[...]

[afbeelding]
Uurtje, ach, je moet ook niet zeuren als het een uurtje of 24 duurt voordat er wat mee wordt gedaan. :O

Zoals je zelf al zegt: M@FI@ is het meest actief in I&T qua modding. I&T is gewoon afhankelijk qua modding van mafia anders gebeuren er dingen zoals dit.
Er zijn wel andere I&Tmods, maar als die niet eens één keer per dag in SM kijken vraag ik me toch af wat het nut ervan is dat ze mod zijn :{

Nou ja, ik hoop dat dit toch eigenlijk een uitzondering is, want anders ben ik het echt niet eens met de uitspraak dat er prima wordt gemod in I&T.
Als mafia er is gaat het altijd perfect.
Hoogstens staat er een keer een sm wat langer open.

Klopt vandaag stonden er wat meer, tjah ken gebeuren hoor en dat wordt netjes uitgelegd ook, terwijl naar mijns inzien de mods helemaal niet verplicht zijn om jou daar uitleg voor te geven.

En vertel mij, wanneer zoiets nog eens is voorgekomen... precies nooit, ik ben er praktisch de hele dag ongeveer (overdag iig) en ik heb zoiets nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was gewoon die ene uitzondering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
^schop^
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:48:
Dit was gewoon die ene uitzondering ;)
* kamerplant heeft er de laatste tijd eens even op gelet.
Het is GEEN uitzondering.
Nu staat er bijvoorbeeld weer een aantal SM topics van gisterenavond. Is het nou zo veel moeite om gewoon even op SM te klikken en een paar topics te lezen? Of is er onvoldoende tijd? Zo ja: Waarom wordt komt er niet dan een nieuwe mod bij, dat is namelijk dus WEL nodig!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:35

Wokschotel

Op 6 wielen

DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 17:02:
^schop^

* Wokschotel heeft er de laatste tijd eens even op gelet.
Nu staat er bijvoorbeeld weer een aantal SM topics van gisterenavond. Is het nou zo veel moeite om gewoon even op SM te klikken en een paar topics te lezen? Of is er onvoldoende tijd? Zo ja: Waarom wordt komt er niet dan een nieuwe mod bij, dat is namelijk dus WEL nodig!
Ik heb wel zo'n vermoeden wie zichzelf graag in die positie zou willen zien :X (nee, niet jij DB)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 17:02:
^schop^

[...]

/me heeft er de laatste tijd eens even op gelet.

God god god er is weer eens een dagje modforce te kort en meneer DataBeest slaat weer het nodige alarm.
Dank je, ombudsman aller tweakers.

Te uwer informatie, iom Nego en M@FI@ hebben we besloten om geen tijdelijke kracht aan te trekken aangezien na deze week alles weer normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:20:

[...]

God god god er is weer eens een dagje modforce te kort en meneer DataBeest slaat weer het nodige alarm.
Dank je, ombudsman aller tweakers.

Te uwer informatie, iom Nego en M@FI@ hebben we besloten om geen tijdelijke kracht aan te trekken aangezien na deze week alles weer normaal is.
:{

Zoiets is toch ook wel normaal te zeggen?
Het is niet alleen vandaag zo, zoals ik al zei, het is veel vaker zo. Dan hoef je nog niet gelijk zo allemachtig dom te reageren zeg. Het valt me trouwens op dat je LA sneller hebt gevonden dan IT :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me voelt een boze johnny appleseed aankomen.

Maar ontopic:

Je hebt soms wel gelijk dat er te weinig gemod wordt. Maar ik vind ook dat je moet begrijpen dat het aan het einde van de week weer normaal is. Ze worden echt wel gesloten en of het nou 3 uur later is dat maakt opzich weinig uit. De topics die gesloten moeten worden zijn namelijk topics die vaak al in de search staan. Als het topics met bijvoorbeeld warez er in zijn dan moet er wel gelijk gereageerd worden.

En Negiator heeft meer forums waar hij hoofd van is dan alleen I&T. Ook johnny appleseed heeft het druk dus mijn conclusie is dat je gewoon moet wachten tot mafia terugkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:36:
* Attilla voelt een boze johnny appleseed aankomen.
* Attilla vind dat niet zo gek

De modding in IT verloop gewoon altijd goed, mafia is vaak online en dingen worden snel afgehandeld.

Nu is het vandaag en de vorige keer toevallig dat ik overdag een paar topics zie die ik meld (waren er 7 of 8 ) en omdat er overdag niemand is (wat niet zo gek is) wordt er nog niks mee gedaan. Toevallig stonden er ook nog 2 van gisteravond laat tussen. Want zeg eerlijk, als er niet die topics van mij van vandaag stonden was het niemand opgevallen.

In LA zie je nooit (lees: praktisch nooit) een topic over de modding in IT staan, dit wil niet zeggen dat er slecht gemod wordt in fora waar dat wel zo van is maar gewoon bedoeling ervan.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 27-08-2002 18:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Database:

De geïrriteerde reactie in deze draad van johnny laat zich wellicht verklaren door de arrogante "Mr know-it-all" toon waarop jij zelf reageert en wel even zal bepalen wat goed is voor I&T, dat komt gewoon niet lekker over. Een reactie zoals die van johnny is dan wellicht niet nodig, maar wel héél begrijpelijk.

Om het verder maar even niet te hebben over de toon die je hier en daar aanslaat, want ookal is er een probleem, kun je dat best op een normale manier aan de kaak stellen.

Verder: het een probleem is wat we helaas voor de afgelopen week* ook geconstateerd hebben. Maar ook zien we dat het probleem zichzelf op dusdanig korte termijn oplost, dat het behoorlijk zinloos is om daar tijdelijke modforce voor aan te trekken. Los van het feit of we daar op korte termijn iemand geschikt voor achten.

Kortom: het is even doorbijten, en als er dan (op een manier zoals jij dat doet hier doet) over gebabbeld wordt, wekt dat alleen maar extra irritatie op.

Dan nog even dit, voor daar misverstanden over ontstaan: feedback en betrokkenheid bij het forum wordt ontzettend gewaardeerd, het is alleen de manier waarop waarvan ik me goed kan voorstellen dat die bij een aantal in het verkeerde keelgat schiet.

* let op: ik ben nog steeds in de overtuiging dat op het tijdstip van mijn vorige post, de modforce geen probleem was. Het probleem is de laatste week ontstaan in mijn ogen. Gewoon even een disclaimer om de discussie daarover uit te sluiten.

Verder zijn dit soort reacties natuurlijk het toppunt van overbodigheid:
Wokschotel schreef op 27 augustus 2002 @ 17:06:
Ik heb wel zo'n vermoeden wie zichzelf graag in die positie zou willen zien :X (nee, niet jij DB)
De volgende keer is dat goed voor een officiële waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn de Modjes in Lieve Adjes ook aan het slapen:

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 18:24:
volgens mij zijn de Modjes in Lieve Adjes ook aan het slapen:

8)7

Ik mis de grap even denk ik?

Als dit een serieuze opmerking moet voorstellen mag je 'm even toelichten, maar onthoudt je anders gewoon even van commentaar aub :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negotiator schreef op 27 augustus 2002 @ 18:28:

[...]

Ik mis de grap even denk ik?

Als dit een serieuze opmerking moet voorstellen mag je 'm even toelichten, maar onthoudt je anders gewoon even van commentaar aub :/
leuk dat jij het als een grap opvat :) maar ik doelde er alleen maar op dat ik vind dat dit nergens overgaat en jullie (modjes) gaan er lekker allemaal op reageren........

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 18:32:
leuk dat jij het als een grap opvat :) maar ik doelde er alleen maar op dat ik vind dat dit nergens overgaat en jullie (modjes) gaan er lekker allemaal op reageren........

:Z

Ah, ik vatte 'm verkeerd op. De andere kant op geïnterpreteerd, zeg maar ;)

En dat de modjes er op reageren is omdat je je als modje toch min of meer verplicht voelt users te woord te staan, waar het je eigen forum (of in mijn geval: een forum uit mijn hoofdgroep) betreft.

Wat dat betreft wil je de reacties niet zien op het moment dat een modje zijn gezicht niet snel genoeg naar de zin van de users laat zien...

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 27-08-2002 18:37 . Reden: puntjes op de ï ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negotiator schreef op 27 augustus 2002 @ 18:36:

[...]

Ah, ik vatte 'm verkeerd op. De andere kant op geinterpreteerd, zeg maar ;)

En dat de modjes er op reageren is omdat je je als modje toch min of meer verplicht voelt users te woord te staan, waar het je eigen forum (of in mijn geval: een forum uit mijn hoofdgroep) betreft.

Wat dat betreft wil je de reacties niet zien op het moment dat een modje zijn gezicht niet snel genoeg naar de zin van de users laat zien...
je bent een plichtsgetrouw man, dat siert je! dan ben ik er van overtuigd dat alle 60.000 mede Tweakertjes dit zullen waarderen :) en dan zeg ik namens iedereen .......BEDANKT voor het reageren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Negotiator schreef op 27 augustus 2002 @ 18:11:
Database:

De geïrriteerde reactie in deze draad van johnny laat zich wellicht verklaren door de arrogante "Mr know-it-all" toon waarop jij zelf reageert en wel even zal bepalen wat goed is voor I&T, dat komt gewoon niet lekker over. Een reactie zoals die van johnny is dan wellicht niet nodig, maar wel héél begrijpelijk.
Ik noem alleen maar een VOORBEELD op om hoe zoiets zou kunnen worden opgelost. Ik dacht dat dat toch niet zo erg is? :?
Om het verder maar even niet te hebben over de toon die je hier en daar aanslaat, want ookal is er een probleem, kun je dat best op een normale manier aan de kaak stellen.
Ik moet dan eerlijk zeggen dat jullie dan wel HEEL snel geïriteerd raken hoor. Ik geef alleen maar gewoon antwoord op de reply van o.a. ItSnows die toch niet echt bleek te kloppen, en op een beleefde manier leek mij :o
Kunnen jullie niet zo goed tegen kritiek? :?
Verder: het een probleem is wat we helaas voor de afgelopen week<font color="#000099">*</font> ook geconstateerd hebben. Maar ook zien we dat het probleem zichzelf op dusdanig korte termijn oplost, dat het behoorlijk zinloos is om daar tijdelijke modforce voor aan te trekken. Los van het feit of we daar op korte termijn iemand geschikt voor achten.
Om eerlijk te zijn had ik het ook niet over tijdelijk, aangezien het niet alleen in de vakantie zo is. Ik kan me nog goed herinneren van voor de vakantie dat I&T ook vrij laat was met het opruimen van topics. Niet zo extreem als nu misschien, maar zeer zeker ook niet snel. :o
Kortom: het is even doorbijten, en als er dan (op een manier zoals jij dat doet hier doet) over gebabbeld wordt, wekt dat alleen maar extra irritatie op.
Ik zal m'n mond erover houden verder, aangezien mijn mening wel duidelijk is. :o
Dan nog even dit, voor daar misverstanden over ontstaan: feedback en betrokkenheid bij het forum wordt ontzettend gewaardeerd, het is alleen de manier waarop waarvan ik me goed kan voorstellen dat die bij een aantal in het verkeerde keelgat schiet.
Je denkt gelijk dat ik je helemaal aanval oid? :?
Dan zie je dat verkeerd :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je toontje laat weinig ruimte voor interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 18:43:
Ik noem alleen maar een VOORBEELD op om hoe zoiets zou kunnen worden opgelost. Ik dacht dat dat toch niet zo erg is? :?

[...]

Ik moet dan eerlijk zeggen dat jullie dan wel HEEL snel geïriteerd raken hoor. Ik geef alleen maar gewoon antwoord op de reply van o.a. ItSnows die toch niet echt bleek te kloppen, en op een beleefde manier leek mij :o
Kunnen jullie niet zo goed tegen kritiek? :?
Tja, nogmaals, het gaat mij op dit moment niet zozeer meer om wat je zegt in dit geval, maar *hoe* je het zegt. Woorden komen gewoon op een forum vrij snel erg hard over, houdt daar rekening mee, en schrijf je post niet op het scherpst van de snede.
Om eerlijk te zijn had ik het ook niet over tijdelijk, aangezien het niet alleen in de vakantie zo is. Ik kan me nog goed herinneren van voor de vakantie dat I&T ook vrij laat was met het opruimen van topics. Niet zo extreem als nu misschien, maar zeer zeker ook niet snel. :o
Daarom is toentertijd M@FI@ aangetrokken als litemod. Vervolgends gaat havana weg, dan moet de balans opnieuw worden opgemaakt. Feit is, dat vakantietijd daarvoor geen goeie maatstaaf is. Aangezien het in de regel juist goed ging (M@FI@ was vrij en modde veel) hebben we daarom besloten het in ieder geval tot na de vakantie uit te zingen, en dan eens te kijken of het nodig is.
Ik zal m'n mond erover houden verder, aangezien mijn mening wel duidelijk is. :o
Je punt is in ieder geval overgekomen (voor zover dat al niet het geval was ;))
Je denkt gelijk dat ik je helemaal aanval oid? :?Dan zie je dat verkeerd :P
[/nohtml]

Je zou niet de eerste gebruiker zijn die beledigd aan zijn latten trekt met een "pfft, ik zal nog eens helpen :(" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Negotiator schreef op 27 augustus 2002 @ 19:03:

Daarom is toentertijd M@FI@ aangetrokken als litemod. Vervolgends gaat havana weg, dan moet de balans opnieuw worden opgemaakt. Feit is, dat vakantietijd daarvoor geen goeie maatstaaf is. Aangezien het in de regel juist goed ging (M@FI@ was vrij en modde veel) hebben we daarom besloten het in ieder geval tot na de vakantie uit te zingen, en dan eens te kijken of het nodig is.
Dat is dan heel mooi, want dat was nou net de bedoeling dus van m'n schop.
Voor die schop was het alleen maar: 'er wordt goed gemod, punt uit'. Maar na de vakantie wordt er dus weer eens naar gekeken dus. Good 8)
Tja, nogmaals, het gaat mij op dit moment niet zozeer meer om wat je zegt in dit geval, maar *hoe* je het zegt. Woorden komen gewoon op een forum vrij snel erg hard over, houdt daar rekening mee, en schrijf je post niet op het scherpst van de snede.
Ik zal er dan op letten. Maar als er op mij hard wordt gereageerd is het volgens mij ook niet raar als ik dat terug doe... ;)
Bedankt voor het antwoord, Negotiator.

Case closed, IMHO.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest: het blijft gewoon een incident :)

Enne dat moderators hier niet reageren wil niet zeggen dat het geen aandacht krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-10 13:20

|sWORDs|

vSphere/ESXi

* |sWORDs| vind dat jullie best wat vriendelijker met elkaar om mogen gaan, paar nog niet bekeken draadjes omdat er een stel op vakantie zijn, dat is toch de moeite van het bekvechten niet waard?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sWORDs: niet mee eens :+ In LA moet scherp gepost worden want dat houd iedereen wakker :) Liever 2 personen die "wat vechten met woorden" dan van dat halfzachte gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
DataBeest schreef op 27 augustus 2002 @ 19:25:
Dat is dan heel mooi, want dat was nou net de bedoeling dus van m'n schop.
Voor die schop was het alleen maar: 'er wordt goed gemod, punt uit'. Maar na de vakantie wordt er dus weer eens naar gekeken dus. Good 8)
Dat is niet per sé alleen door je schop bereikt hoor, don't claim all the credits ;)
Ik zal er dan op letten. Maar als er op mij hard wordt gereageerd is het volgens mij ook niet raar als ik dat terug doe... ;)
Dat is een beetje het kip-en-ei verhaal he, wat was er eerder ;)
Bedankt voor het antwoord, Negotiator.

Case closed, IMHO.
Graag gedaan, en ja, case closed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.