Toon posts:

happering in spel met v8200 gf3

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hapering in de meeste spellen maar vooral in
F1 2002 nu ziet mijn oog dat elke keer als het beeld hapert
Mijn lampje van me Hd. knippert nu is dit vreemd denk ik want ik heb 512mb
Of moet ik me cash veranderen? En zo ja waar doe ik dat
ik draai win xp
thanx

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Eehhh al gedefragd?

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nu doen :)

Verwijderd

Virus scanner? Proxy?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je hd lampje knipperd betekend dat alleen dat er activiteit op een IDE kanaal is. Dus kan ook je CD speler zijn, misschien heb je er iets aan :+

Verwijderd

wat ook altijd wel goed helpt is aard gas..... gewoon wat aardgas in je pc laten stromen en een uurtje of twee laten staan zo,
natuurlijk niet als hij onder stroom staat en daarna de pc een dagje laten luchten zolang dat alle aardgas weer weg is.
dit alles komt ten goede aan het moleculaire welzijn van goede repah itna moleculen dat zijn de belangrijkste deeltjes die zich bevinden in de actieve kernen die zich op hun beurt weer bevinden rond om de passieve buiten randen van de verstorings eenheden,
en juist door die eenheden worden de zwaarst belaste gpu kernen bruut verstoord in hun feilloze werking.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:07:
wat ook altijd wel goed helpt is aard gas..... gewoon wat aardgas in je pc laten stromen en een uurtje of twee laten staan zo,
natuurlijk niet als hij onder stroom staat en daarna de pc een dagje laten luchten zolang dat alle aardgas weer weg is.
dit alles komt ten goede aan het moleculaire welzijn van goede repah itna moleculen dat zijn de belangrijkste deeltjes die zich bevinden in de actieve kernen die zich op hun beurt weer bevinden rond om de passieve buiten randen van de verstorings eenheden,
en juist door die eenheden worden de zwaarst belaste gpu kernen bruut verstoord in hun feilloze werking.
8)7 8)7

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

en nu zodat de rest van de wereld het ook kan begrijpen?

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

klown

geek

Lees de hele topic eens door, ik had het ook al gevraagd en er staat ergens een linkje naar linux software wat er erg goed uit zag....

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Voor je een topic opent: lees dit eerst even
Ik denk dat het wijs is ook even de FAQ door te kijken, daar kan je een hoop nuttige informatie uithalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.