Toon posts:

Pentium 3

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu dus een voodoo 3 3000 AGP, en ik kan die gf4 dus in dezelfde poort steken, maar ik ben het boekje van me mobo kwijt dus ik weet niet of die erin past

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17
Vertel nu eens wat jou topictitel te maken heeft met je vraag.

Verwijderd

ff op internet info zoeken van je mobo :?

Verwijderd

AGP is AGP. lijkt me niet zo'n probleem.....

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

als je al een AGP kaart heb is het geen probleem... probeer ff nog meer info te vinden over je specs = specificatie s van je computer

Verwijderd

Topicstarter
maar ik speel het spel counterstrike en zou graag 100 fps (maximale fps in het spel) willen hebben, dus haal ik dat met de combinatie van mijn computer met de GF4

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

:D tweaken jongen :P
bedenk wel dat je waarschijnlijk je windows opnieuw moet installeren om de videokaart optimaal te krijgen

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17
Tja, het ligt er aan hoeveel MHz-en je P3 trekt, en ook om welke core het gaat natuurlijk. Pentium 3 is nogal een algemene term om de processor mee aan te duiden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:15:
AGP is AGP. lijkt me niet zo'n probleem.....
Je hebt AGP1, AGP2 enz.... (FF CHECKEN DUS!!)

Verwijderd

Topicstarter
met me voodoo staat er dat er AGP 2x staat

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dan ga je eerst op zoek naar wat jouw mobo is, trek de kast open en gooi alle nummers en regels door google of kijk in je BIOS of pak een tooltje om het onder Windows uit te lezen. Wij kunnen toch ook niet vanaf hier zien wat voor mobo jij hebt? En verzin betere topictitle's; "Pentium 3" raakt kant noch wal. En kijk ook even op wim's bios page, daar kun je a.d.h. van bepaalde BIOS info je bord mee achterhalen. Zo kunnen we d'r niks mee; we zijn niet helderziend. En ik heb je vorige topic op slot gegooid met het verzoek om a) meer info en b) een fatsoenlijke topictitle en c) zélf onderzoek te doen. Jij hebt aan géén v.d. drie voorwaarden voldaan dus wederom dicht! En open niet zomaar weer een nieuwe. Gebruik de search anders ook even en lees de FAQ's. Met deze info moet je wel kunnen achterhalen wat voor mobo je hebt, een beetje zelfredzaamheid mag ook wel (alsof het openen van je kast zo moeilijk is).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.