Toon posts:

HELP MIJ MET ME GARE COMPUTER

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pentium 3 600 mhz, en 128 mb ram, ik wil weten of een Asus V8420 GeForce 4 Ti4200 128Mb TV-out op mijn processor past, en hoe kan ik dat zien.

thx voor de hulp

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

NIET ZO SCHREEWEN ;) ik zal je nu niet meer helpen :D

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het gaat om je mobo. Zoek merk + model op en zoek dan op de site van de fabrikant of ie erop kan (of je wel een goed AGP slot hebt dus)

En je capslock staat trouwens aan volgens mij... :Z

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

zal misschien moeilijk worden... kijk even in je moederboard boekje of je ergens iets van AGP ziet staan...

Verwijderd

Topicstarter
nexus plz help, wat is mobo :S

Verwijderd

Of die past of niet hangt helemaal niet af van je cpu. Dit hangt af van je mobo. De kaart past zeker en vast als je een AGP-slot hebt, maar of ie ook aan volle snelheid kan draaien moet je eens opzoeken in de handleiding van je mobo.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

is dit een geintje?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

mobo: moederbord -> centrale element in je computer. Hier wordt alle overige hardware op aangesloten, grote printplaat t.o.v. je pc-kast, draai em maar eens open :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

www.computeridee.nl, is dat misschien iets voor jou?
Het is soms beter om eerst het boekje van een moederbord door te bladeren, daar staat al heel veel informatie in. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

euh doe maar niet denk ik :D

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Maar is een GF4 niet een beetje overkil voor een PIII ? Denk dat je jezelf dan beter wat geld kan besparen en gewoon een lekker GF2/3 kan halen!!

Default blanke hetero

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.beginnersweb.nl

Als je niet weet wat een moederbord is kun je het beste daar rond gaan kijken.. meer van jouw niveau :) (nofi)

En Nexus.. als je niets zinnigers te zeggen hebt zeg dan niets..

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 15:57:
ik heb een pentium 3 600 mhz, en 128 mb ram, ik wil weten of een Asus V8420 GeForce 4 Ti4200 128Mb TV-out op mijn processor past, en hoe kan ik dat zien.

thx voor de hulp
Welkom op GoT.. we hebben hier een beleid met betrekking tot "schreeuwerige Topic titels" en "bedankjes onder posts".... Lees de faq eens door..
Goed, dan nu verder: Een Geforce 4 gaat never nooit niet OP een P3 600 processor passen.. Wel in een AGP slot op het moederbord van je computer. Wel is een GF4 een beetje errrug overkill voor je processor. GF3 of GF2Ti is wel voldoende...

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

hmm... maybe kun je beter meteen een nieuw moederboord+proc kopen... anders haal je nooit alle peformance uit die gf4....

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 15:57:

thx voor de hulp
Welcome @ GoT!

Je kan hier beter niets zetten....

Verwijderd

Inderdaad dit is ernstiger dan ik dacht, zelfs je toetsenbord is kapot: hij kan alleen nog maar in caps schrijven. :r

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

schroef je linkerkant van je kast open... kijk erin als het goed is zie je allerlei witte sockets langwerpig (een stuk of 5) daarboven hoort een kleinere te zitten als je die kaart erin wil doen (meestal bruin)
als je niets ziet moet je de andere kant van je kast open draaien :P

Verwijderd

Topicstarter
soz ik weet wel wat moederbord is maar niet wat mobo is dus, maar bedankt allemaal voor de snelle reacties, jullie lijken net sneltreinen :P

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

en het gaat wel... okal is het een beetje overkill wat al werd gezegd... had 200 fps in quake met een intel 500 en een gf4mx 440

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
We zijn niet dol op geschreeuw.... Topic is ook lekker 'gooi maar over de muur'. Start evt. maar een nieuwe met meer info (mobo en zo) én nadat je zélf wat onderzoek gedaan hebt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.