Laptop HD kaduuk

Pagina: 1
Acties:

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 15:37
Ik heb hier nog een wat oudere laptop staan (Toshiba Satellite 4100XCDT) met een Pentium 2 - 400mhz en 64mb ram.
Ik wilde dus Windows opnieuw installeren. Er stond Windows 2000 op en die wilde ik er dus weer opzetten.
Wat blijkt tijdens de format geeft hij een error dat de HD is beschadigd en hij niet verder kan gaan. Kies nu een andere partitie.
Dus hij kan hem niet formatten en dus ook niet installeren.
Ik heb daarna via een bootdisk fdisk opgestart. De partitie verwijderd, gereboot en weer een nieuwe partitie aangemaakt.
Nog steeds geeft ie problemen met formatten.

Wat kan ik hier nu aan doen?
Een scandisk doet hij niet want hij is niet geformat....
Enig idee of ik deze laptop HD nog gefixed krijg.

Thanks in advance
Marcel

• BovenHond
  • Laatst online: 16:42
Al krijg je die hdd met partities weer aan de praat dan raad ik je echt aan hem niet te gebruiken. Ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat hij het niet lang meer uithoud als een bepaald deel al beschadigd is.

Helaas zijn 2,5" HDD wel duur.
Als je graag wilt:
probeer een partitie te maken die zekerweten het slechte deel dekt. En gebruik die partitie absoluut niet!
Daarna een andere partitie actief maken en daarop installeren.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 17:28

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Toshiba (2.5") MK2018GAP 20,0 GB 13/2048/4200 EUR 139.00 (@ Alternate)

valt best mee met de prijzen

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22
er staan er ook nog wel een aantal in vraag en aanbod van 6,4gb heb ik net nog gezien.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 15:21
Ik heb een toshiba 4060xcdt en ook daravan was de hdd kapot (gevallen). Ik heb een 30gig toshiba 2.5" gekocht en ingebouwd, dat gata bij die dingen erg makkelijk en ik had het bios al geflashed naar de laatste versie, de harddisk werd zonder enig probleem juist herkend.

• WRT54G
  • Laatst online: 17-03 15:37
Bedankt voor de reacties mensen!
Ik zal eens gaan kijken voor een nieuwe HD
Pagina: 1