Ik heb mohaa geinstalleerd, evens als een virusscanner. En nog wat andere programma'tjes. Ik heb een server draaien, op mijn computer waar al die programma's staan kan in wel internetten en mail beantwoorden, maar als ik mijn virusscanner webupdate wil doen, dan kan dat op de 1 of andere manier niet. Ook vraagt hij iets over proxy instellingen. Ik moet dan een ip en een poort invoeren (welke poort is dit)
Maar ook als ik mohaa wil spelen, dan krijg ik als ik met een vriend via een ip wil joinen geen verbinding de hele tijd time/out, volgens mij maakt hij niet eens een verbinding.
Verder kan ik wel gewoon de computer in de netwerk omgeving zien. En files kopieren. Waaraan zou dit kunnen liggen, iemand een id?
**** op de 1 of andere manier is de topic titel onduidelijk geworden waarom dit kan weet ik niet ***
Maar ook als ik mohaa wil spelen, dan krijg ik als ik met een vriend via een ip wil joinen geen verbinding de hele tijd time/out, volgens mij maakt hij niet eens een verbinding.
Verder kan ik wel gewoon de computer in de netwerk omgeving zien. En files kopieren. Waaraan zou dit kunnen liggen, iemand een id?
**** op de 1 of andere manier is de topic titel onduidelijk geworden waarom dit kan weet ik niet ***
[ Voor 0% gewijzigd door XippIX op 16-08-2002 15:47 . Reden: **** op de 1 of andere manier is de topic titel onduidelijk geworden waarom dit kan weet ik niet *** ]