dnet installeerd niet..?

Pagina: 1
Acties:

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb een vraagje gister wilde ik een koetje op m'n pc op 't werk zetten NT4 SP4, maar dat ding zegt "system dll's corrupt or missing", het enige wat werkt is m'n dnet inst. van thuis meenemen en op het werk in de "My Documents" of de Euhh. (dat koffertje op je desktop, hoe heet dat ookweer) zetten.
Als ik hem ergens anders wil plaatsen dan is bij de volgende opstart alles verdwenen.
Uiteraard heb ik hem wel hidden gemaakt, maar het moet toch beter/makkelijker kunnen.

btw. hoe kan ik zorgen dat hij zijn buff-in/out naar een andere pc stuurd op ons intranet..?

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

reiker

dan jij!

wat dat opstarten voor kuren heeft weet ik niet, maar je moet voor die buff-in/out kijken bij
2) Buffer and Buffer Update Options
daarna
7) Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
op yes zetten
en daarna
8) Remote buffer directory ==>
instellen. dan zet hij buff-out.rc5 in een andere (opgegeven) dir en kan je evt. de buff-out meenemen en vanaf een andere pc flushen, mits je daar ook bovenstaande instellingen hebt toegepast.
succes
reiker

Zo gezegd, zo gedaan.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hmmm.., TanX, ga morgen eff testen.

Wat dat opstarten betreft, dat is de bedoeling 'k werk voor defensie en die zijn nogal strikt op comp. gebied, dat "refreshen" tijdens het opstarten doen ze om te zorgen dat als het je lukt iets te inst. het bij een nieuwe opstart weer verwijdert wordt.