AUF heb ik niet gespeeld, maar de co-op van Halo is zo vet, en zoals Tekkenmaster al zei kan je ook online wat erg leuk is.
Als je moet kiezen tussen RS en Amped zou ik persoonlijk voor RS gaan, amped vind ik snel gaan vervelen, maar dat komt misschien ook omdat ik nogal een race-fan ben

.
edit: Bij RS heb je drie(/vier) verschillende modes: op een ijsbaan racen(met 3 tegenstanders), op een 'normaal' rondje racen(ook 3 tegenstanders) en net als bij het WRC een bepaald parcour in een zo snel mogelijke tijd afleggen (en er is ook nog hillclimb, maar dat is eigenlijk hetzelfde als het laatsgenoemde, je moet dan alleen een berg oprijden)
en over het multiplayer gedeelte van AUF (van XBW):
Multiplayer
Een zeer belangrijk aspect van 007 is multiplayer. Hoewel het allemaal niet heel erg lekker loopt, en vooral vrij langzaam wat zorgt voor niet al teveel actie is het zeer vermakelijk om eens met een paar vrienden (maximaal 4 personen) te spelen in een 4-tal modi waaronder Combat Training (=Deathmatch), Protect the Flag (Capture the Flag), Anti-terrorism training (Bomb Defuse) en Top Agent waarin in persoon sterker is en dus voordeel heeft, de persoon die de Top Agent doodt wordt zelf Top Agent. Vooral cool is dat je 2 Q-gadgets bij je kan dragen zijnde de Q-Claw en de Q-Jet die je constant kan gebruiken terwijl je ook je geweer/pistool gebruikt. Het resultaat? Pure actie en spiderman-moves! LAN-play is helaas niet aanwezig maar valt niet meer onder de minpunten aangezien elke ontwikkelaar het vertikt deze feature bij hun games te voegen. Extra leuke optie is het instellen van bots, 3 maximaal die je nog eens een bepaalde moeilijkheidsgraad mee kan geven.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.