Toon posts:

[xbox] Halo of AUF: welke is beter in multiplayer?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
vraagje: als je ALLEEN kijkt naar het multiplayer gedeelte, welk spel is dan leuker: Halo of Agent Under Fire.

En als je kan kiezen tussen Amped, en Rallisport CHallenge, welke i dan beter??

ik hou het meest van fps zoals mohaa, gta 3 vind ik ook heel vet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Agent Under Fire heb ik nooit gespeeld, maar Halo wel en dat was leuk :)
Amped en Rallisport Challenge zijn trouwens 2 heel erg verschillende games dus die kan je niet vergelijken...

The devil is in the details.

Verwijderd

Titel aangepast :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

in AUF heb je BOTS en da hebt halo niet.. maar als je dat niet erg vind is halo leuker met meer opties (een natuurlijk online)

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
wat ik eigenlijk bedoelde, ik hoef geen bots. Ik wil gewoon met m`n 2 vrienden dikke mp lol hebben. Met goldeneye op de 64 heb ik echt zo veel lol gehad, en daarvoor hoopte ik dat agent under fire misschien wel net zo leuk of leuker is. Weet iemand dit?

en over Amped en Rallisport CHallenge ik kan 1 van die 2 gratis krijgen dus ik vraag me af welke, is die rallisport, is dat alleen maar routes volgen, of een beetje a la midtown madness? en amped is wel heel mooi, maar is het ook zo dat je het nog een keer wilt spelen?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

AUF heb ik niet gespeeld, maar de co-op van Halo is zo vet, en zoals Tekkenmaster al zei kan je ook online wat erg leuk is.

Als je moet kiezen tussen RS en Amped zou ik persoonlijk voor RS gaan, amped vind ik snel gaan vervelen, maar dat komt misschien ook omdat ik nogal een race-fan ben :).

edit: Bij RS heb je drie(/vier) verschillende modes: op een ijsbaan racen(met 3 tegenstanders), op een 'normaal' rondje racen(ook 3 tegenstanders) en net als bij het WRC een bepaald parcour in een zo snel mogelijke tijd afleggen (en er is ook nog hillclimb, maar dat is eigenlijk hetzelfde als het laatsgenoemde, je moet dan alleen een berg oprijden)

en over het multiplayer gedeelte van AUF (van XBW):
Multiplayer

Een zeer belangrijk aspect van 007 is multiplayer. Hoewel het allemaal niet heel erg lekker loopt, en vooral vrij langzaam wat zorgt voor niet al teveel actie is het zeer vermakelijk om eens met een paar vrienden (maximaal 4 personen) te spelen in een 4-tal modi waaronder Combat Training (=Deathmatch), Protect the Flag (Capture the Flag), Anti-terrorism training (Bomb Defuse) en Top Agent waarin in persoon sterker is en dus voordeel heeft, de persoon die de Top Agent doodt wordt zelf Top Agent. Vooral cool is dat je 2 Q-gadgets bij je kan dragen zijnde de Q-Claw en de Q-Jet die je constant kan gebruiken terwijl je ook je geweer/pistool gebruikt. Het resultaat? Pure actie en spiderman-moves! LAN-play is helaas niet aanwezig maar valt niet meer onder de minpunten aangezien elke ontwikkelaar het vertikt deze feature bij hun games te voegen. Extra leuke optie is het instellen van bots, 3 maximaal die je nog eens een bepaalde moeilijkheidsgraad mee kan geven.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dank je, eigenlijk wou ik ook al voor rallisport gaan omdat die een 9,1 kreeg en amped een 6,7 (van gamespot.com). Maar ik wist het niet 100%.

Nog 1 laatste vraag, weet iemand eigenlijk of er nog een bepaalde winkel is waar er een xbox actie is ofzo, of ergens waar je korting krijgt? Het enigste wat ik heb kunnen vinden is een actie waarbij als je een xbox + game koopt je gratis Amped, Offworld of RalliSport krijgt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 14:44:
Nog 1 laatste vraag, weet iemand eigenlijk of er nog een bepaalde winkel is waar er een xbox actie is ofzo, of ergens waar je korting krijgt? Het enigste wat ik heb kunnen vinden is een actie waarbij als je een xbox + game koopt je gratis Amped, Offworld of RalliSport krijgt.
Hehe, dat formuliertje heb ik ook :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:29

Wom

Ik moet zeggen dat ik de multi bij Halo erg geslaagd vond. Daar kun je je zeker mee vermaken. AUF heb ik nog niet gespeeld , dus daar kan ik niet over oordelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Tukk
  • Laatst online: 31-10 11:48

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 14:44:
ok, dank je, eigenlijk wou ik ook al voor rallisport gaan omdat die een 9,1 kreeg en amped een 6,7 (van gamespot.com). Maar ik wist het niet 100%.

Voor als je wil beslissen, houd je Collin McRea 2.0, dan houdt je ook wel van Rallysport..
Zelfde makers en lijkt erg veel op elkaar in de gameplay en graphics.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Wom
  • Laatst online: 17:29

Wom

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 14:41:

en over Amped en Rallisport CHallenge ik kan 1 van die 2 gratis krijgen dus ik vraag me af welke, is die rallisport, is dat alleen maar routes volgen, of een beetje a la midtown madness? en amped is wel heel mooi, maar is het ook zo dat je het nog een keer wilt spelen?
Rallisport gaat over vaste parcoursen, dus niet MM style.
Als je de besturing van Amped eenmaal onder de knie hebt dan is het zeker een heel goed en leuk spel waar je zeker even zoet mee bent. Alleen even doorbijten want de besturing is redelijk wennen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand welke kabels voor naar je tv je allemaal bij je xbox krijgt en hoe die eruit zien? er staat niks op de site :?

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

genoeg. :) als je een scart aansluiting hebt dan zit je sowieso goed. als je alleen antenne aansluiting hebt dan moet je zo'n rf unit halen die kun je gewoon erbij kopen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

AUF multiplayer is wel grappig alleen is het besturen en het mikken best wel moeilijk hij is super gevoelig er zijn een 13 multiplayer levels waarvan een sniper level de meenste zijn niet super groot k denk net zoiets als bij UT maar er zijn ook een paar kleinere. Die single player levels zijn een beetje kort en voor de hand liggend.

Verwijderd

kga met de meeste meningen mee want Halo vind ik stukken beter uitgewerkt kwa multiplayer .. zoveeel opties en meeste zijn gewoon echt super sommige worden op den duur wel saai maar bijv die Co op die eerder werd genoemt is meesterlijk :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
HALO!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

ik zou voor halo gaan..
in AUF's MP zit wel een stom minpunt:
1 speler - 3 bots max
2 spelers - 2 bots max
3 spelers -1 bot max
4 spelers - 0 bots max

dus een drukke battle zit er niet in
maja de levels zijn wel errug klein hoor maar alleen vermaak je je wel.

Halo heeft geen bots (erg zonde) maar gigantische levels en Tanks warthogs (soort 4 wheel kar) en nog wel meer van dat soort dingen..
HALO _/-\o_

This space is occupied

Pagina: 1