Via deze code verstuur ik een berg emails
Overal komt ie verder netjes aan alleen krijg ik klachten van zonnet webmail gebruikers.
Deze krijgen een blanco mail
Heeft iemand ervaring met MIME geformateerde mail te versturen naar deze client
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| /* Maak random key's voor de boundary's */ mt_srand(make_seed()); $key[0] = md5(mt_rand()); /* Bepaal de boundary's */ $boundary = "----=_$key[0]"; /* Stel de headers samen */ $headers = "From: $afezendernaam <$afzender>\n"; $headers .= "Reply-To: $afzender\n"; $headers .= "Content-type: multipart/mixed; boundary=\"$boundary\"\n"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\n"; $headers .= "X-Mailer: NPL Mailer\n"; /* Begin het samenstellen van de body */ $message .= "--$boundary\n"; $message = "$boundary\n"; $message .= "Content-Type: multipart/alternative; boundary=\"$boundary\"\n"; $message .= "Content-Type: text/plain;\n charset=\"iso-8859-1\"\n"; $message .= "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable\n"; /* Plaats hier je text/plain bericht. */ $message .= "$text\n"; $message .= "--$boundary\n"; $message .= "Content-Type: text/html;\n charset=\"iso-8859-1\"\n"; $message .= "Content-Transfer-Encoding: 7bit\n"; /* Plaats hier je text/html bericht. */ $message .= "$html\n"; // Vanaf hier gaan we mailen mail($email_to, $subject, $message, $headers); |
Overal komt ie verder netjes aan alleen krijg ik klachten van zonnet webmail gebruikers.
Deze krijgen een blanco mail
Heeft iemand ervaring met MIME geformateerde mail te versturen naar deze client
Ja man