Toon posts:

Er zit een satéprikker in mijn Geforce...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Juist,

Dit is dus het probleem... de cooler op mijn geforce (3D Prophet se 32MB) zit los, omdat die klemmetjes zijn afgebroken... Ik wil die prikkers er niet te lang in laten zitten, dus enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Bedankt...

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Lijmen met loctite. De chip zelf schoon en vlak maken dmv een scheermesje, alle lijmresten deraf, dan pak je de Loctite en doe je op elk hoekje van de core een druppeltje. Op de rest van de core doe je gewoon wat koelpasta. Klaar is Kees.

Die-hard Brexiteer

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Is ook wel handig als je dan even aangeeft welke loctite ie moet nemen ...
(Loctite is namelijk een merk, geen product)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik denk wel dat ie weet wat ik bedoel. Bij de naam Loctite denk ik aan secondenlijm. Maar idd Loctite is de naam van het bedrijf.

415 Instant Lijm van Loctite is wat ik gebruikt heb om de HSF op mijn GeForce 2 te monteren. Had er ook maar bar weinig van nodig.

Die-hard Brexiteer

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tieraps??? Schroefjes??? Plakband??? Keus genoeg lijkt me. Heb zelf een oude 486 koeler vastgezet met een tierap en 1 dmv twee schroefen die zich een weg gebaant hebben door het metaal van een koelvin. Beetje knutselen...

Dat zeg ik, Gamma!!!

Verwijderd

Dat zeg ik lawaai!!! (zo'n oude cooler)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 14:23

4POX

Everybody is wired

Als je dan toch bezig bent.. Denk dan een aan een standaart socket 7 cooler en offer wat pci poorten op...

Dan kun je de g4s verder over klokken

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1