Verwijderd

Topicstarter
Heeft er hier iemand ff een foto die gemaakt is met de Spycam 100?
Een vriend van mij wil weten wat de kwaliteit van dat ding is....
En heeft er toevallig ook iemand een foto die gemaakt is met de Spycam 300, ter vergelijking :)

Alvast bedankt!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 09:07

Gorefest

serial killer.

Ik heb een spycam 300 en dat ding sucks. :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gorefest/pics/spycam300.jpg

Kijk maar naar dit plaatje, het is ontzettend korrelig en hij doet het alleen bij veel licht.
zodra het een beetje schemerig is of in een slecht verlichte kamer dan doet ie het niet meer.
Ook de webcam functie van dit ding zuigt.

Verwijderd

ik ken er wel een mailen van de spycam 100. hoe ik hem moet uploaden weet ik niet

Verwijderd

als ik je foto zie is de 3003 dan wel iig beter dan de 100 want daar ziet het er nog erger uit..
ik zaL zo ff een paar foto's zoeken van mn pycam 100. maar ik vind eigenlijk de fotos er nog redelijk uitzien. het is een webcam niet te vergeten.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Echt ik kan je vertellen dat hij het geld echt maar dan ook echt niet waard is!
He plaatje hierboven een een High Quality geval van de Spyc@m 100.
Als de search het zou dan nou dat weet je dat je hem echt niet moet kopen omdat iedereen ontvreden is over dit geval.
En over de site van trust nog niet gesproken --> wil je een driver downloaden dan moet je eerst registreren (gratis daar niet van maar toch |:( )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

:( :( ik vind het juist wel handig zoon lekker klein dingetje... het is bijzaak dat het niet zulke mooie fotos zijn maarja daar hebben we een andere voor.
ik heb een paar foto's van de spycam 100 op
www.chillywilly2002.tk gezet.

ik heb hem bijv. ook een keer op excursie van school meegenomen.... ze zien me aankomen met zoon groot ding..

en trauwens het is eigenlijk geen dig camera maar een draagbare webcam. >:)

akls het goed ik krijg je de drivers en software bijgeleverd |:(

Verwijderd

Koop alsjeblieft geen trust... familycam 300 hiero, is echt bagger: batterijvakje was al kaputt toen ik 'm kocht, zelf maar gerepareerd. Software = crap, 1 van de 2 knopjes begint al kapot te gaan, hij is al van z'n voetje afgebroken, flitser is waardeloos en de foto's zijn beroerd (hetzelfde als die van de spycam 300 hierboven zo te zien). Hij heeft idd vol zonlicht nodig, soms red hij het overdag in de kamer al niet zonder flitser. Kheb al een nieuwe cam besteld en ik flikker deze strax in de vuilnisbak.

Verwijderd

kheb ook en family cam 500 gehad en meteen terug gebracht naar de winkel :)
wat een kutding en brakke foto's

Verwijderd

Gorefest schreef op 16 augustus 2002 @ 14:16:
Ik heb een spycam 300 en dat ding sucks. :(

[afbeelding]

Kijk maar naar dit plaatje, het is ontzettend korrelig en hij doet het alleen bij veel licht.
zodra het een beetje schemerig is of in een slecht verlichte kamer dan doet ie het niet meer.
Ook de webcam functie van dit ding zuigt.
http://www.neatimage.com ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wahaha, ik trap er niet in. :Y)

Whatever.

Verwijderd

tis niet kopen, je krijgt em gratis bij een rekening, en tis wel grappig omdat je em ook als webcam kan gebruiken. Ik vind em wel leuk, zeker omdat et toch geen cent kost
Pagina: 1