Misschien ook iets voor Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Gamers.nl en Headliner.nl ruziën over links
Vrijdag, 16 augustus 2002 - Gamers.nl wil dat Headliner.nl stopt met het overnemen van de koppen van artikelen van de gamesite.
Van Webwereld: http://www.webwereld.nl/nieuws/12163.phtml

Misschien kan Tweakers.net dit ook doen, omdat daar ook de headlines worden genoemd van Tweakers.net

Weet niet precies wat Tweakers.net hierover zegt in haar policy... wie kan mij dat vertellen

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Eeeeh, de policy even lezen?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:38
DoRRoN schreef op 16 augustus 2002 @ 12:04:
[...]
Misschien kan Tweakers.net dit ook doen, omdat daar ook de headlines worden genoemd van Tweakers.net
Kun jij dat stukje ff quoten? want ik kan niets over t.net in dat artikel vinden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Deze topic hoort in Tweakers.net Frontpage Feedback.

Maar uhm, wij stellen juist aan de bezoekers speciale scriptjes (JS) beschikbaar zodat ze Tweakers.net headlines op hun site kunnen zetten, lijkt mij niet dat wij het dus erg vinden :). (Zolang ze maar geen hele artikelen gaan jatten, snap protest van Gamer.nl ook niet echt eigenlijk...als er gewoon doorgelinkt wordt naar artikel op Gamer.nl wat is er dan aan de hand?)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:53

Wokschotel

Op 6 wielen

McVirusS schreef op 16 augustus 2002 @ 12:15:
Deze topic hoort in Tweakers.net Frontpage Feedback.

Maar uhm, wij stellen juist aan de bezoekers speciale scriptjes (JS) beschikbaar zodat ze Tweakers.net headlines op hun site kunnen zetten, lijkt mij niet dat wij het dus erg vinden :). (Zolang ze maar geen hele artikelen gaan jatten, snap protest van Gamer.nl ook niet echt eigenlijk...als er gewoon doorgelinkt wordt naar artikel op Gamer.nl wat is er dan aan de hand?)
Uit het artikel op webwereld:
Overzichtelijkheid
Verschil met de rechtszaak van PCM is wel dat Kranten.com de links toen niet meer in zijn eigen frames liet openen. Headliner.nl doet dat wel. Volgens de site is dat echter 'enkel en alleen ter bevordering van de overzichtelijkheid voor de bezoeker van de website'. De bezoekers van de site van Headliner.nl welteverstaan.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik snap werkelijk niet waar Gamers.nl nu zo'n probleem over maakt. Ze zouden blij moeten zijn dan een andere site naar hun doorlinkt. T.net stimuleert dit juist met de javascript en XML tracker. Deze quote uit het artikel van WebWereld slaat de spijker ook op de kop:
Rogier Voet van GameZ.nl, een concurrent van Gamers.nl, noemt het protest van Van der Have 'verrassend'. "Gamers.nl neemt zelf voortdurend andermans nieuws over, waarbij complete alinea's uit berichten worden gekopieerd. Headliner.nl houdt het bij een kopje en hanteert tenminste nog een fatsoenlijke bronvermelding."

Verwijderd

Het gaat zoizo niet helemaal de goede kant op bij Gamers.nl ... wij krijgen aanmeldingen van reviewers die het daar niet meer zien zitten... wordt te serieus/zakelijk... ofzo
Pagina: 1